קורס קידום אתרים - נושאי הלימוד
קורס קידום אתרים חושף את הסטודנטים לעולם עשיר ותחרותי ומעניק ידע נרחב בתחום הקידום. בקורס נלמדות אסטרטגיות מובנות לקידום אתרים, מצטיידים בכלים אנליטיים וסטטיסטיים ונחשפים למתודות קידום מתקדמות.
ניתן לחלק קורס קידום אתרים ל-2 חלקים עיקריים, כאשר חלק מן המתודות מתרכזות בדפי האתר עצמו, בעוד שהחלק השני מתייחס להיבטים החיצוניים לאתר.
אופטימיזציה - באנגלית מכנים את תהליך קידום האתרים - SEO (Search Engine Optimization), קרי אופטימיזציה למנועי חיפוש. כלומר, במהלך קורס קידום אתרים למעשה נלמדים הכלים והטכניקות שבאמצעותן מביאים את דפיהם הפנימיים של אתרי האינטרנט לכדי מצב אופטימאלי מבחינת מנועי החיפוש.
GUI - קורס קידום אתרים יצייד את הסטודנטים בידע מקיף אודות אפיון אתרי אינטרנט הכוללים ממשק ידידותי למשתמש, ויספק כלים מקצועיים ליצירת אתר ריווחי. גם חלק זה מתמקד בהיבט הפנימי של האתר.
בניית מערך קישורים - קורס קידום אתרים חושף את הסטודנטים לאלמנט חשוב נוסף בתהליך קידום אתרים - בניית מערך קישורים. חלק זה הוא חיצוני לאתר והוא משול במידה רבה ליצירת קשרים בעולם המציאותי. כשם שהצלחה בעולם הממשי תלויה לא פעם ב"קשרים" - כך גם בעולם האינטרנט. על מנת להביא לדרוג גבוה יותר של אתר אינטרנט יש צורך ללמוד את תורת הקישורים.
קמפיינים פרסומיים - חלק כמעט אינטגראלי מכול קורס קידום אתרים מקצועי כולל הקמה ותחזוקה של קמפיינים פרסומיים בגוגל המבוססים על שיטת ה-PPC, קרי: Pey Per Click. לקמפיינים פרסומיים אלו אין אח ורע בעולם המדיות המסורתיות, שכן בהם משלם המפרסם אך ורק על בסיס הצלחות (הקלקות של גולשים בפועל) ולא על בסיס היקף החשיפה של מודעת הפרסום.
קורס קידום אתרים - עלויות
עלות קורס קידום אתרים משתנה מבית ספר אחד למשהו, אולם ניתן לומר בכלליות כי המחירים נעים בין 10,000 שקלים ל- 15,000 שקלים. על פי רוב מקור ההבדלים בעלויות הן תוצר של שוני בהיקפי החומר הנלמד בכל קורס כמו גם תוצר של הבדלים במספר התלמידים פר כיתה. חשוב לזכור לא לבחור קורס קידום אתרים על פי מחיר בלבד כי אם לערוך חישוב משוקלל שלוקח בחשבון גם את איכות סגל המרצים, מוניטין, מספר התלמידים בכיתה, סוג ההסכמה שמעניק הקורס והיקף החומר.
קורס קידום אתרים חושף את הסטודנטים לעולם עשיר ותחרותי ומעניק ידע נרחב בתחום הקידום. בקורס נלמדות אסטרטגיות מובנות לקידום אתרים, מצטיידים בכלים אנליטיים וסטטיסטיים ונחשפים למתודות קידום מתקדמות.
ניתן לחלק קורס קידום אתרים ל-2 חלקים עיקריים, כאשר חלק מן המתודות מתרכזות בדפי האתר עצמו, בעוד שהחלק השני מתייחס להיבטים החיצוניים לאתר.
אופטימיזציה - באנגלית מכנים את תהליך קידום האתרים - SEO (Search Engine Optimization), קרי אופטימיזציה למנועי חיפוש. כלומר, במהלך קורס קידום אתרים למעשה נלמדים הכלים והטכניקות שבאמצעותן מביאים את דפיהם הפנימיים של אתרי האינטרנט לכדי מצב אופטימאלי מבחינת מנועי החיפוש.
GUI - קורס קידום אתרים יצייד את הסטודנטים בידע מקיף אודות אפיון אתרי אינטרנט הכוללים ממשק ידידותי למשתמש, ויספק כלים מקצועיים ליצירת אתר ריווחי. גם חלק זה מתמקד בהיבט הפנימי של האתר.
בניית מערך קישורים - קורס קידום אתרים חושף את הסטודנטים לאלמנט חשוב נוסף בתהליך קידום אתרים - בניית מערך קישורים. חלק זה הוא חיצוני לאתר והוא משול במידה רבה ליצירת קשרים בעולם המציאותי. כשם שהצלחה בעולם הממשי תלויה לא פעם ב"קשרים" - כך גם בעולם האינטרנט. על מנת להביא לדרוג גבוה יותר של אתר אינטרנט יש צורך ללמוד את תורת הקישורים.
קמפיינים פרסומיים - חלק כמעט אינטגראלי מכול קורס קידום אתרים מקצועי כולל הקמה ותחזוקה של קמפיינים פרסומיים בגוגל המבוססים על שיטת ה-PPC, קרי: Pey Per Click. לקמפיינים פרסומיים אלו אין אח ורע בעולם המדיות המסורתיות, שכן בהם משלם המפרסם אך ורק על בסיס הצלחות (הקלקות של גולשים בפועל) ולא על בסיס היקף החשיפה של מודעת הפרסום.
קורס קידום אתרים - עלויות
עלות קורס קידום אתרים משתנה מבית ספר אחד למשהו, אולם ניתן לומר בכלליות כי המחירים נעים בין 10,000 שקלים ל- 15,000 שקלים. על פי רוב מקור ההבדלים בעלויות הן תוצר של שוני בהיקפי החומר הנלמד בכל קורס כמו גם תוצר של הבדלים במספר התלמידים פר כיתה. חשוב לזכור לא לבחור קורס קידום אתרים על פי מחיר בלבד כי אם לערוך חישוב משוקלל שלוקח בחשבון גם את איכות סגל המרצים, מוניטין, מספר התלמידים בכיתה, סוג ההסכמה שמעניק הקורס והיקף החומר.
אורן שץ הוא מנהל אס.אי.או ישראל, המספקת שירותי קידום אתרים מקצועי וכמו כן הוא מרצה בכיר בקורס קידום אתרים