מלאכת בניית אתרים מקצועית כוללת שלבי הכנה הבאים
יש לבצע מחקר מקיף בתחום לפני תהליך בניית אתרים. מחקר זה יכלול שלבים הבאים:
- מחקר מילות מפתח
- קבלת ביטויים ראשוניים מאת הלקוח.
- מחקר הביטויים ומציאת עשרות עד מאות ביטויים רלוונטיים.
- סינון ביטויים ראשוני ע"י הלקוח.
- המשך המחקר מעמיק עבור הביטויים אשר נבחרו (תחרות, מגמות בשוק, עלויות וכדאיות, סריקת מתחרים ועוד פרמטרים נוספים)
- הגשת דו"ח מסקנות והמלצות ללקוח.
הקמת דפי נחיתה לקידום ממומן עבור מלאכת בניית אתר עתידית:
בניית אתרים צריכה להיעשות רק לאחר הכנת קמפיין "דמו" הרצתו. קמפיין זה נועד לשיפור הליכי בניית אתר מבוקש ועיצובו ויוכתב כמובן על פי ממצאי המחקר המתקבל שתואר לפני.
- כול עמודי נחיתה יכללו עיצוב דף מעוצב על פי קונספט יחיד (לצורך שמירה על תקציב נמוך ובקרה מדויקת) עם שינוי תמונות ותכנים בהתאם לכל מוצר / שירות נבדק.
- עיצוב דפי נחיתה יתבצע תוך השמת דגש על ממשק משתמש נכון במטרה להשיג אחוזי המרה גבוהים אשר יתקבל מעמודים אלו.
- לאחר המלצות ממצאי המחקר על חברת שיווק, לאחר הרצת קמםיין נסיוני, לבחור בהסכמת לקוח מספר מוצרים / שירותים מובחרים ולבדוק את ערך עלות תועלת אשר מביא כל דף נחיתה.
- לדפים בעלי ROI גבוהה ביותר תינתן עדיפות בחשיפה עבור דף הבית ועבודה בקידום אורגאני של האתר.
- כל עמודי הנחיתה יישארו לתפקד עבור קמפיינים ממומים עתידיים.
בברכה,
יש לבצע מחקר מקיף בתחום לפני תהליך בניית אתרים. מחקר זה יכלול שלבים הבאים:
- מחקר מילות מפתח
- קבלת ביטויים ראשוניים מאת הלקוח.
- מחקר הביטויים ומציאת עשרות עד מאות ביטויים רלוונטיים.
- סינון ביטויים ראשוני ע"י הלקוח.
- המשך המחקר מעמיק עבור הביטויים אשר נבחרו (תחרות, מגמות בשוק, עלויות וכדאיות, סריקת מתחרים ועוד פרמטרים נוספים)
- הגשת דו"ח מסקנות והמלצות ללקוח.
הקמת דפי נחיתה לקידום ממומן עבור מלאכת בניית אתר עתידית:
בניית אתרים צריכה להיעשות רק לאחר הכנת קמפיין "דמו" הרצתו. קמפיין זה נועד לשיפור הליכי בניית אתר מבוקש ועיצובו ויוכתב כמובן על פי ממצאי המחקר המתקבל שתואר לפני.
- כול עמודי נחיתה יכללו עיצוב דף מעוצב על פי קונספט יחיד (לצורך שמירה על תקציב נמוך ובקרה מדויקת) עם שינוי תמונות ותכנים בהתאם לכל מוצר / שירות נבדק.
- עיצוב דפי נחיתה יתבצע תוך השמת דגש על ממשק משתמש נכון במטרה להשיג אחוזי המרה גבוהים אשר יתקבל מעמודים אלו.
- לאחר המלצות ממצאי המחקר על חברת שיווק, לאחר הרצת קמםיין נסיוני, לבחור בהסכמת לקוח מספר מוצרים / שירותים מובחרים ולבדוק את ערך עלות תועלת אשר מביא כל דף נחיתה.
- לדפים בעלי ROI גבוהה ביותר תינתן עדיפות בחשיפה עבור דף הבית ועבודה בקידום אורגאני של האתר.
- כל עמודי הנחיתה יישארו לתפקד עבור קמפיינים ממומים עתידיים.
בברכה,