עולם העסקים בעולם כולו הולך ומתקדם עם השנים ואף עם הימים, הגורם המכריע למנצחים ולמפסידים הינו הפרסום והשיווק, מי הופך למלך זירת התחרותיות שלו? ומי הופך לליצן חצר בארמון?
עולם הפרסום כמין ההיגיון מתחלק לשני חלקים, החלק המפורסם לקהל היעד והחלק הזר לקהל היעד, הפער גדל בעזרת הפרסום והשיווק, כאשר אחד מפרסם בשלטי חוצות ובקמפיינים חסרי תקדים בזמן שהשני סומך על שיטת "מפה לאוזן" בקרב העם. אין שום אמרה שה"קטן" טועה אך פרסום עושה את שם החברה למותג בפני עצמו, לרוב, פרסום גורם להכנסות גדולות יותר בגלל הפיכה למותג.
בעולם האינטרנט קיימות שיטות פרסום שונות, שטחי פרסום רבים מחולקים במחירים מעוטים ברחבי הרשת למען תעבורה באתר חדש או למען הכרה ראשונית עם האתר המפרסם כגון אתרי אינדקס אתרים ואתרי אינדקס עסקים. קידום אתרים במנועי חיפוש הפך למקובל יותר בשנים האחרונות מהסיבה הפשוטה, הקהל מחפש אותנו במקום שאנחנו נחפש אותו. בעולם הפרסום ישנם שתי שיטות לפרסום, שיטת ה-PUSH מה שאומר שאנחנו בעצם דוחפים ללקוח מוצר כל שהוא שאנחנו מוכרים, לדוגמא - פרסומת בטלוויזיה על מרכך כביסה חדש, לא ביקשנו לראות את הפרסומת, אלא "דחפו" לנו את הפרסומת באמצע התכנית האהובה עלינו, לרוב הצופים זה רק מטרד ולא ממש שלב מקדם ללקוח הפוטנציאלי.
השיטה השנייה לפרסום הינה שיטת ה-PULL, מה שאומר שהלקוח בעצם חיפש אותנו ואנחנו רק הענקנו לו את מה שביקש, לעומת הפרסומת, הלקוח בעצם ערך חיפוש אחר המוצר שאנחנו מוכרים ומצא אותנו, הרעיון הוא להיות באמת היכן שחיפש, מה ששכיח מאוד היום בקרב האינטרנט בעזרת קידום אתרים במנועי חיפוש. יותר ויותר אנשים משתמשים באינטרנט, כיום הרשת הינה לגילאים מ5-75, כל גיל מוצא את מקומו באינטרנט, משוטט באתרים מתאימים לגילו, באינטרנט אפשר למצוא את כל מה שצריך, ומנועי החיפוש למדו איך להראות לנו את מה שאנחנו מחפשים בצורה המהירה והאמינה ביותר.
עסקים קמים כל יום ולצערנו גם נופלים כל יום, לדעת הרוב זה עניין של פרסום, בעולם קידום האתרים ישנו מושג שאומר "אם אתה לא שם אתה לא קיים", האמרה נכונה ולטובתנו אף מוכיחה את עצמה בכל יום מחדש, כלומר, כאשר אנחנו בעלי חנות פרחים בארץ באמצע רחוב בעיר קטנה, מס' הלקוחות הפוטנציאלים שלנו הם מוגבלים, ברשת האינטרנט ובמיוחד במנועי החיפוש ישנם עשרות אלפי חיפושים בחודש אחר המושג "פרחים", מה שגורם לנו לרצות להיות בעמוד הראשון של מנועי החיפוש, כי אחרי הכול - רק 15% מהגולשים בגוגל עוברים לעמוד השני ומעלה.
קידום אתרים במנועי חיפוש גורמים לאתרים להיות קריאים יותר למנועי החיפוש, לדוגמא מה שקורא גוגל באתר שלנו שונה מאוד מאיך שרואים הגולשים את האתר, גוגל רואה קוד HTML, וככל שנעשה את האתר יותר קריא כך גם גוגל יעריך את האתר וייתן לו את המיקומים הרצויים לו. קידום אתרים זה לא רק אתר קריא כמובן, קידום אתרים בעצם לוקח את הרעיון של יחסי הציבור ומיישם אותו באינטרנט, כלומר, להפיץ מאמרים אשר מספרים על אופי העבודה של הלקוח המקודם, להירשם לרשתות חברתיות ולפורומים העוסקים בנושא ולתת תמיכה, גם עסק קטן באינטרנט יכול להפוך למותג, הרעיון הוא בשיווק, פרסום ובאופי קידום באינטרנט.
קידום אתרים במנועי חיפוש - הדרך שלנו להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלנו מבלי לדחוף את המוצר, לתת ללקוחות שלנו לחפש אותנו.
עולם הפרסום כמין ההיגיון מתחלק לשני חלקים, החלק המפורסם לקהל היעד והחלק הזר לקהל היעד, הפער גדל בעזרת הפרסום והשיווק, כאשר אחד מפרסם בשלטי חוצות ובקמפיינים חסרי תקדים בזמן שהשני סומך על שיטת "מפה לאוזן" בקרב העם. אין שום אמרה שה"קטן" טועה אך פרסום עושה את שם החברה למותג בפני עצמו, לרוב, פרסום גורם להכנסות גדולות יותר בגלל הפיכה למותג.
בעולם האינטרנט קיימות שיטות פרסום שונות, שטחי פרסום רבים מחולקים במחירים מעוטים ברחבי הרשת למען תעבורה באתר חדש או למען הכרה ראשונית עם האתר המפרסם כגון אתרי אינדקס אתרים ואתרי אינדקס עסקים. קידום אתרים במנועי חיפוש הפך למקובל יותר בשנים האחרונות מהסיבה הפשוטה, הקהל מחפש אותנו במקום שאנחנו נחפש אותו. בעולם הפרסום ישנם שתי שיטות לפרסום, שיטת ה-PUSH מה שאומר שאנחנו בעצם דוחפים ללקוח מוצר כל שהוא שאנחנו מוכרים, לדוגמא - פרסומת בטלוויזיה על מרכך כביסה חדש, לא ביקשנו לראות את הפרסומת, אלא "דחפו" לנו את הפרסומת באמצע התכנית האהובה עלינו, לרוב הצופים זה רק מטרד ולא ממש שלב מקדם ללקוח הפוטנציאלי.
השיטה השנייה לפרסום הינה שיטת ה-PULL, מה שאומר שהלקוח בעצם חיפש אותנו ואנחנו רק הענקנו לו את מה שביקש, לעומת הפרסומת, הלקוח בעצם ערך חיפוש אחר המוצר שאנחנו מוכרים ומצא אותנו, הרעיון הוא להיות באמת היכן שחיפש, מה ששכיח מאוד היום בקרב האינטרנט בעזרת קידום אתרים במנועי חיפוש. יותר ויותר אנשים משתמשים באינטרנט, כיום הרשת הינה לגילאים מ5-75, כל גיל מוצא את מקומו באינטרנט, משוטט באתרים מתאימים לגילו, באינטרנט אפשר למצוא את כל מה שצריך, ומנועי החיפוש למדו איך להראות לנו את מה שאנחנו מחפשים בצורה המהירה והאמינה ביותר.
עסקים קמים כל יום ולצערנו גם נופלים כל יום, לדעת הרוב זה עניין של פרסום, בעולם קידום האתרים ישנו מושג שאומר "אם אתה לא שם אתה לא קיים", האמרה נכונה ולטובתנו אף מוכיחה את עצמה בכל יום מחדש, כלומר, כאשר אנחנו בעלי חנות פרחים בארץ באמצע רחוב בעיר קטנה, מס' הלקוחות הפוטנציאלים שלנו הם מוגבלים, ברשת האינטרנט ובמיוחד במנועי החיפוש ישנם עשרות אלפי חיפושים בחודש אחר המושג "פרחים", מה שגורם לנו לרצות להיות בעמוד הראשון של מנועי החיפוש, כי אחרי הכול - רק 15% מהגולשים בגוגל עוברים לעמוד השני ומעלה.
קידום אתרים במנועי חיפוש גורמים לאתרים להיות קריאים יותר למנועי החיפוש, לדוגמא מה שקורא גוגל באתר שלנו שונה מאוד מאיך שרואים הגולשים את האתר, גוגל רואה קוד HTML, וככל שנעשה את האתר יותר קריא כך גם גוגל יעריך את האתר וייתן לו את המיקומים הרצויים לו. קידום אתרים זה לא רק אתר קריא כמובן, קידום אתרים בעצם לוקח את הרעיון של יחסי הציבור ומיישם אותו באינטרנט, כלומר, להפיץ מאמרים אשר מספרים על אופי העבודה של הלקוח המקודם, להירשם לרשתות חברתיות ולפורומים העוסקים בנושא ולתת תמיכה, גם עסק קטן באינטרנט יכול להפוך למותג, הרעיון הוא בשיווק, פרסום ובאופי קידום באינטרנט.
קידום אתרים במנועי חיפוש - הדרך שלנו להגיע ללקוחות הפוטנציאלים שלנו מבלי לדחוף את המוצר, לתת ללקוחות שלנו לחפש אותנו.