התחייבות ירוקה: יותר ממס שפתיים
מרסי שניידר
"ירוק" הוא ללא ספק חלק מהשיח על מה נדרש בימים אלה כדי להצליח בעסקים. היום יותר מתמיד, לקוחות באשר הם, פרטיים, ממשלות או B to B - רואים בפעילות מתמשכת של חברה בתחום הירוק, חלק מתהליך הקנית ערך מוסף לרכישה.
שאלתי את קריסטיאן קריסן, מייסד ומנכל קינגס רואד הום ( KRH)פרנישינג לחלוק איתנו את הפעילות שלו להמשכיות.קריסטיאן ידוע במחויבותו לייצר ריהוט ידידותי לסביבה בעזרת פעילות "ירוקה" שהכניס לפני מעל עשר שנים.
KRH אכן מחזיקה בקרדיט ויכולה לטעון שהיא "ירוקה" אוטנטית. לא כפרט או הערה באותיות הקטנות אלא באופן ברור הבא לידי ביטוי במותג- "ריהוט לאנושות טובה יותר" , השימוש בשפה פרסומית- שיווקית "ירוקה" בסלוגנים כגון: "אקו שיק", "אהוב את אימא טבע" ו"יום האדמה בכל יום".
איך הגיעה KRH למקום בו המותג שלה יכול להתהדר בהישגים אקולוגיים?
חומרים
"כל הרהיטים עשויים עץ ממוחזר או מאושרים על ידי מועצת שימור היערות" הריפוד האקולוגי עשוי ריפוד ידידותי לסביבה עשוי ממקורות טבעיים או ממוחזרים. שמחליפים את המרכיבים הרגילים המבוססים על נפט שהם המרכיב של הספוג המסחרי.בנוסף, אנו מציגים מבחר של עורות צבועים אקלוגית, נצבעים רק בעזרת מלח, אור השמש וצבעים עשויים מירקות. בצורה זאת מבטלים שימוש מזיק בכימיקלים רעילים. כמו כן, אנו מציעים לבחירה אריגים אורגניים.
השיגעון שלי, וההשראה לכל הקולקציות שלנו היא אימא אדמה.אני שואף תמיד לאחריות למקור נקי ולעיצובים פונקציונאליים שמאפשרים ליופי הטבעי של העץ לספר את סיפורו.דמיינו למה עץ בן 400 שנים היה עד בחייו. בניגוד לעץ חדש, לעץ הישן יש יותר דוגמאות סיבים אנרגטיים שנראים לעיתים כאש, מה שהופך כל פריט רהוט לייחודי באמת.
מיקור
"כבעלים של חנות רהיטים אקולוגיים קטנה במנהטן, אני נוסע סביב העולם בחיפוש אחר מוצרים ידידותיים לסביבה כדי לענות על ביקוש גובר והולך של צרכנים מודעים לכדור הארץ.בלי החופש לנסוע ולחפש אחר מוצרים טובים ביותר עשויים בשיטות אחראיות, הייתי תקוע בשיטות הישנות המזיקות של עשיית עסקים".
החנות רצפת עשויה מעץ שנסחף מהים וכל המערכת החשמלית עברה שיפוץ להיות יעילה.
או קי, אז קריסטיאן התמסר לזה.
5 דרכים בתהליך הפיכת העסק לירוק אמיתי:
1. שתף את הצוות - הפגן את מחויבותך על די הצגת קווים מנחים ללמד את צוות העובדים שלך את מגוון האפשרויות בעסקים ירוקים. לדוגמא, צוותים יכולים לקרוא מיילים על המסך במקום להדפיס אותם או להדפיס על שני צידי הדף, לכבות מכשירי חשמל ולחסוך בחשמל בכל האביזרים כשאינם בשימוש.
2. שתף את הספקים - התקשר לחברת חשמל מקומית לבדוק תכנית חסכון לטווח רחוק שהיא יכולה להציע. בניו יורק, חברת החשמל מספקת ללקוחותיה מוצרים ותכניות לחיסכון בעלויות אנרגיה ולשיפור יעילות שימוש במוצרים כגון: בשעות עומס. גז טבעי, קיטור, תאורה ומיזוג אלטרנטיביים.
3. קניית אספקה "ירוקה" - קיימים מספר תחומים בהם יכולים חברות ירוקות לסייע בחיסכון באנרגיה, לדוגמא, שימוש בבטריות נטענות, מחסניות למילוי ושימוש חוזר, תאורת פלואורסנט, קניה בכמויות גדולות לחיסכון בעטיפה, שימוש במוצרי נייר ממוחזר בכדי להציל עצים ועוד.
4. צבע ירוק את החשבונות - הפחת נייר על ידי משלוח חשבונות ללקוחות באמצעים אלקטרוניים. שימוש בשרותי בנקאות און ליין חוסך אף היא בנייר ובעלויות.
5. קדם עצמך כספק "ירוק"- לאחר שהשקעת מאמץ, ניתן לקדם את המאמצים והתוצאות כעסק ירוק אמיתי- יצירת שיתופי פעולה עם גופים בעלי מוניטין, רישום החברה במדריכים ירוקים, פורטלים ירוקים ועוד.
מרסי שניידר
"ירוק" הוא ללא ספק חלק מהשיח על מה נדרש בימים אלה כדי להצליח בעסקים. היום יותר מתמיד, לקוחות באשר הם, פרטיים, ממשלות או B to B - רואים בפעילות מתמשכת של חברה בתחום הירוק, חלק מתהליך הקנית ערך מוסף לרכישה.
שאלתי את קריסטיאן קריסן, מייסד ומנכל קינגס רואד הום ( KRH)פרנישינג לחלוק איתנו את הפעילות שלו להמשכיות.קריסטיאן ידוע במחויבותו לייצר ריהוט ידידותי לסביבה בעזרת פעילות "ירוקה" שהכניס לפני מעל עשר שנים.
KRH אכן מחזיקה בקרדיט ויכולה לטעון שהיא "ירוקה" אוטנטית. לא כפרט או הערה באותיות הקטנות אלא באופן ברור הבא לידי ביטוי במותג- "ריהוט לאנושות טובה יותר" , השימוש בשפה פרסומית- שיווקית "ירוקה" בסלוגנים כגון: "אקו שיק", "אהוב את אימא טבע" ו"יום האדמה בכל יום".
איך הגיעה KRH למקום בו המותג שלה יכול להתהדר בהישגים אקולוגיים?
חומרים
"כל הרהיטים עשויים עץ ממוחזר או מאושרים על ידי מועצת שימור היערות" הריפוד האקולוגי עשוי ריפוד ידידותי לסביבה עשוי ממקורות טבעיים או ממוחזרים. שמחליפים את המרכיבים הרגילים המבוססים על נפט שהם המרכיב של הספוג המסחרי.בנוסף, אנו מציגים מבחר של עורות צבועים אקלוגית, נצבעים רק בעזרת מלח, אור השמש וצבעים עשויים מירקות. בצורה זאת מבטלים שימוש מזיק בכימיקלים רעילים. כמו כן, אנו מציעים לבחירה אריגים אורגניים.
השיגעון שלי, וההשראה לכל הקולקציות שלנו היא אימא אדמה.אני שואף תמיד לאחריות למקור נקי ולעיצובים פונקציונאליים שמאפשרים ליופי הטבעי של העץ לספר את סיפורו.דמיינו למה עץ בן 400 שנים היה עד בחייו. בניגוד לעץ חדש, לעץ הישן יש יותר דוגמאות סיבים אנרגטיים שנראים לעיתים כאש, מה שהופך כל פריט רהוט לייחודי באמת.
מיקור
"כבעלים של חנות רהיטים אקולוגיים קטנה במנהטן, אני נוסע סביב העולם בחיפוש אחר מוצרים ידידותיים לסביבה כדי לענות על ביקוש גובר והולך של צרכנים מודעים לכדור הארץ.בלי החופש לנסוע ולחפש אחר מוצרים טובים ביותר עשויים בשיטות אחראיות, הייתי תקוע בשיטות הישנות המזיקות של עשיית עסקים".
החנות רצפת עשויה מעץ שנסחף מהים וכל המערכת החשמלית עברה שיפוץ להיות יעילה.
או קי, אז קריסטיאן התמסר לזה.
5 דרכים בתהליך הפיכת העסק לירוק אמיתי:
1. שתף את הצוות - הפגן את מחויבותך על די הצגת קווים מנחים ללמד את צוות העובדים שלך את מגוון האפשרויות בעסקים ירוקים. לדוגמא, צוותים יכולים לקרוא מיילים על המסך במקום להדפיס אותם או להדפיס על שני צידי הדף, לכבות מכשירי חשמל ולחסוך בחשמל בכל האביזרים כשאינם בשימוש.
2. שתף את הספקים - התקשר לחברת חשמל מקומית לבדוק תכנית חסכון לטווח רחוק שהיא יכולה להציע. בניו יורק, חברת החשמל מספקת ללקוחותיה מוצרים ותכניות לחיסכון בעלויות אנרגיה ולשיפור יעילות שימוש במוצרים כגון: בשעות עומס. גז טבעי, קיטור, תאורה ומיזוג אלטרנטיביים.
3. קניית אספקה "ירוקה" - קיימים מספר תחומים בהם יכולים חברות ירוקות לסייע בחיסכון באנרגיה, לדוגמא, שימוש בבטריות נטענות, מחסניות למילוי ושימוש חוזר, תאורת פלואורסנט, קניה בכמויות גדולות לחיסכון בעטיפה, שימוש במוצרי נייר ממוחזר בכדי להציל עצים ועוד.
4. צבע ירוק את החשבונות - הפחת נייר על ידי משלוח חשבונות ללקוחות באמצעים אלקטרוניים. שימוש בשרותי בנקאות און ליין חוסך אף היא בנייר ובעלויות.
5. קדם עצמך כספק "ירוק"- לאחר שהשקעת מאמץ, ניתן לקדם את המאמצים והתוצאות כעסק ירוק אמיתי- יצירת שיתופי פעולה עם גופים בעלי מוניטין, רישום החברה במדריכים ירוקים, פורטלים ירוקים ועוד.