מזה מספר שבועות שמופיעה באתר האינטרנט של הבנק הבינלאומי הודעה בזו הלשון "הרינו להודיעכם כי החל מיום 30.9.2009 לא יינתן עוד שירות מולטיבנק וכן לא ניתן יהיה לקבל באמצעות המערכת מידע המתייחס לתקופה שקדמה לתאריך האמור".
תוכנת המולטיבנק היא תוכנה שניתן להוריד בחינם מאתר הבנק הבילאומי, המאפשרת ללקוחות הבנקים בישראל, המנהלים מספר חשבונות בבנקים שונים, לקבל מידע מרוכז של כל חשבונותיהם ובכלל זה מידע אודות כרטיסי האשראי, הלוואות, פיקדונות, תנועות חריגות ועוד.
כמי שנהנה שנים רבות מהשירות המצוין הזה, שהצטיין גם בתמיכה טכנית מקצועית במשך רוב שעות היממה, אני יכול רק להצר על הפסקת השירות.
למען הגילוי הנאות איני לקוח של הבנק הבינלאומי, ומתן שירות חינם ללקוחות כל הבנקים במשך זמן כה רב נשגב מבינתי.
פניתי לדפנה צוקר, דוברת הבנק הבינלאומי, בנושא הפסקת שירות המולטיבנק, וקיבלתי את התגובה הבאה: "במסגרת בחינה מחדש של סל השירותים הישירים שמעניק הבינלאומי ושיפורו, החליט הבנק על הפסקת השרות".
סוף הדרך לשירות שהיה "סוף הדרך"
תוכנת המולטיבנק היא תוכנה שניתן להוריד בחינם מאתר הבנק הבילאומי, המאפשרת ללקוחות הבנקים בישראל, המנהלים מספר חשבונות בבנקים שונים, לקבל מידע מרוכז של כל חשבונותיהם ובכלל זה מידע אודות כרטיסי האשראי, הלוואות, פיקדונות, תנועות חריגות ועוד.
כמי שנהנה שנים רבות מהשירות המצוין הזה, שהצטיין גם בתמיכה טכנית מקצועית במשך רוב שעות היממה, אני יכול רק להצר על הפסקת השירות.
למען הגילוי הנאות איני לקוח של הבנק הבינלאומי, ומתן שירות חינם ללקוחות כל הבנקים במשך זמן כה רב נשגב מבינתי.
פניתי לדפנה צוקר, דוברת הבנק הבינלאומי, בנושא הפסקת שירות המולטיבנק, וקיבלתי את התגובה הבאה: "במסגרת בחינה מחדש של סל השירותים הישירים שמעניק הבינלאומי ושיפורו, החליט הבנק על הפסקת השרות".
סוף הדרך לשירות שהיה "סוף הדרך"