+מחקר שוק - יש לבדוק מיהו הלקוח, האם סוג הלקוחות הוא רווחי, האם יהיו התנגדויות מצד הלקוחות, מהו השוק בו המוצר משחק, מהו נתח השוק אותו תתפוס, כמה לקוחות יהיו לך, לאיזו הכנסה תגיע. לביצוע משימה זו יש 2 אפשרויות : ללכת לחברה חיצונית לבצע חקר שוק שעלותו לרוב מסתכמת באלפי ש"ח. אפשרות שנייה היא לבצע זאת לבד ע"י שאלת השאלות הנכונות, פענוח מדויק של התנהגות צרכנים וסקר שוק קטן אך ממוקד.
+פרסום - יש להחליט בהתאם לתקציב מה יהיו אפיקי הפרסום שלכם, כמה תקציבו לכל אפיק, כיצד להתאים את צורת השיווק והעברת המסר לכל אפיק פרסומי, כיצד לחדד את המסר השיווקי שיהפוך ממשעמם למעניין ותופס את העין. לביצוע משימה זו יש להבין את כל היתרונות והחסרונות של כל אפיק פרסום, את חוקי המשחק של צורת העברת המסר בכל אפיק (צורת העברת המסר בפרסום בגוגל אינו דומה ליחסי ציבור ואינה דומה לשלטי חוצות או פלייר..)
+בידול - כיצד להיתפס בעיניי הלקוח שלך כשונה מהמתחרים ובכך לבצע העדפה אליך ושבירת התחרות בענף שלך. לביצוע משימה זו דרוש ידע רב במודלים שיווקים, שיטות שיווק ותכנון אסטרטגיה שיווקית. יש ללמוד מודלים ושיטות אלו.
+מיצוב - האריזה השיווקית שלך תורמת למיצוב ותדמית העסק שלך ולבידולו. מיצוב זהו השם לביצוע משימת יצירת תדמית ורושם. יצירת תדמית הינה קריטית לכל שלבי חיי העסק ויכולה להוות את ההבדל בין עסק ממותג ומבודל לעוד סתם עסק. לביצוע משימה זו יש להיעזר במומחה שיווק, גרפיקאי וקופירייטר.
+מכירות - לסגור עסקאות באחוזים גבוהים, להפוך את תהליך המכירה מאגרסיבי לפשוט, קל ונסבל, לשלוט התהליך המכירה. לביצוע משימה זו יש ללמוד טכניקות מכירה ועדיף שיהיו כמה שיותר חדשניות ומתקדמות כיוון שבעולם של היום התחרות נהייתה קשה יותר, הלקוחות חכמים יותר ועמידים יותר לטכניקות סגירה ישנות.
אימון עסקי עונה על כל השאלות הללו ונותן לך פתרון קל פשוט ונוח.
אין טעם לשבור את הראש על ניסיונות לבצע זאת לבד, ניסיונות שלבטח תגיע לתוצאות משביעות נחת רק לאחר ניסיונות רבים הכרוכים בבזבוז זמן וכסף.
+פרסום - יש להחליט בהתאם לתקציב מה יהיו אפיקי הפרסום שלכם, כמה תקציבו לכל אפיק, כיצד להתאים את צורת השיווק והעברת המסר לכל אפיק פרסומי, כיצד לחדד את המסר השיווקי שיהפוך ממשעמם למעניין ותופס את העין. לביצוע משימה זו יש להבין את כל היתרונות והחסרונות של כל אפיק פרסום, את חוקי המשחק של צורת העברת המסר בכל אפיק (צורת העברת המסר בפרסום בגוגל אינו דומה ליחסי ציבור ואינה דומה לשלטי חוצות או פלייר..)
+בידול - כיצד להיתפס בעיניי הלקוח שלך כשונה מהמתחרים ובכך לבצע העדפה אליך ושבירת התחרות בענף שלך. לביצוע משימה זו דרוש ידע רב במודלים שיווקים, שיטות שיווק ותכנון אסטרטגיה שיווקית. יש ללמוד מודלים ושיטות אלו.
+מיצוב - האריזה השיווקית שלך תורמת למיצוב ותדמית העסק שלך ולבידולו. מיצוב זהו השם לביצוע משימת יצירת תדמית ורושם. יצירת תדמית הינה קריטית לכל שלבי חיי העסק ויכולה להוות את ההבדל בין עסק ממותג ומבודל לעוד סתם עסק. לביצוע משימה זו יש להיעזר במומחה שיווק, גרפיקאי וקופירייטר.
+מכירות - לסגור עסקאות באחוזים גבוהים, להפוך את תהליך המכירה מאגרסיבי לפשוט, קל ונסבל, לשלוט התהליך המכירה. לביצוע משימה זו יש ללמוד טכניקות מכירה ועדיף שיהיו כמה שיותר חדשניות ומתקדמות כיוון שבעולם של היום התחרות נהייתה קשה יותר, הלקוחות חכמים יותר ועמידים יותר לטכניקות סגירה ישנות.
אימון עסקי עונה על כל השאלות הללו ונותן לך פתרון קל פשוט ונוח.
אין טעם לשבור את הראש על ניסיונות לבצע זאת לבד, ניסיונות שלבטח תגיע לתוצאות משביעות נחת רק לאחר ניסיונות רבים הכרוכים בבזבוז זמן וכסף.
*** כל הפתרונות לעסקים קטנים ***
+ נמאס לך לחפש לקוחות?
+ זקוק לקידום משמעותי של העסק?
+ רוצה לפתוח עסק חזק בלי טעויות?
"מצפן לעסקים קטנים" - לא עוד סתם ייעוץ עסקי...
קבל תוצאות אמיתיות בקידום, שיווק ופיתוח העסק שלך!
מחויבים לפגישה 1 חינם! www.yeutz4u.fav.co.il
חברת "מצפן לעסקים קטנים" : פיתוח וקידום עסקים קטנים!
03-9213668
+ נמאס לך לחפש לקוחות?
+ זקוק לקידום משמעותי של העסק?
+ רוצה לפתוח עסק חזק בלי טעויות?
"מצפן לעסקים קטנים" - לא עוד סתם ייעוץ עסקי...
קבל תוצאות אמיתיות בקידום, שיווק ופיתוח העסק שלך!
מחויבים לפגישה 1 חינם! www.yeutz4u.fav.co.il
חברת "מצפן לעסקים קטנים" : פיתוח וקידום עסקים קטנים!
03-9213668