דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מילים המאפשרות להביא עוד עסקים 

מאת    [ 26/09/2006 ]

מילים במאמר: 382   [ נצפה 4300 פעמים ]

מילים, מילים

מילים המאפשרות להביא עוד עסקים

"" מאד "" - זו המילה האחת שהביאה את סין לשחרר 42 אנשי צוות מטוס הריגול האמריקאי.
"" מתחרטים "" - מילה שלא הייתה מספיק טובה .
"" מצטערים "" - מילה שלא עזרה .

אך הוספת המילה "" מאד "" למצטערים עשתה את הטריק, באירוע הפוליטי העולמי של אפריל 2001 . ייתכן שמילה אחת או שתיים משלך לא יצילו חייהם של 24 אנשים, אך מלים בהחלט יכולות לעשות את הג'וב שלך, קל יותר ורווחי יותר, או קשה יותר .

מומחי תקשורת טוענים שהרושם הראשון שאתה עושה בשתי השניות הראשונות הוא כה נמרץ שצריך ארבע שניות נוספות כדי להוסיף 50% של רושם נוסף - חיובי או שלילי - לתקשורת זו . חשוב מאד הרושם הראשון שאתה משאיר - אין הזדמנות שניה לרושם ראשון .
להלן מספר טיפים של תקשורת בטלפון שיכולים לעזור לך "" לשחרר "" כסף מהלקוח שלך :

1. השתמש במלים ""אתה"" ו""אתם "" לעזור להם לחזות את עצמם בדמיונם כבר נהנים מהתוצאות של מה שיש לך להציע להם .

2. לומר : ""האם אתה מבין?"" או לומר: ""אתה עוקב אחריי"", זה ממש עלבון . אמור : ""האם הסברתי את עצמי מספיק ברור?""

3. הייה ספציפי לגבי זמנים ותאריכים. אל תאמר: ""אני אתקשר אליך מתישהו בשבוע הבא"". במקום, אמור: ""האם יום חמישי הבא בשעה 00.31 מתאים לך לדבר אתי שוב?""

4. בזמן שאתה במכונית, בחר לך בנין, לוח מודעות, או איזשהו עצם, והתאמן לתאר אותו במונחים רגשיים, צבעוניים. השתמש הרבה בהטיה של שם עצם, ""החפץ שלך"". ההטיה נותנת שייכות שמפעילה את הרגש. רוב האנשים מונעים ע""י מה שהם רוצים )הרגש(, לכן הפניה במלים ובדיבור צריכה להיות אל הרגש. הימנע משימוש במלים כמו ""הדבר"", או ""החומר"" .

5. אל תשתמש בחמש מלים כשאפשר להסתפק באחת. למשל : השתמש במילה ""עכשיו"" במקום: ""בנקודה הזו של הזמן"", אמור: ""מפני"" במקום לומר: ""כתוצאה מהעובדה ש ..."", השתמש במילה ""הרבה"" במקום ""מספר גדול של"". שמור על פשטות מקוצרת גם בדיבור Kiss - keep it simple sweetheart בגנות הברברת: שפע מלים נשפכות בלי חשבון,
יש בהן עושר השמור לרעה לבעליו.
יותר מדי - הופך לפחות מדי.
עדיף למצוא את סוד הצמצום מלא ההדר.

6. סיים שיחת טלפון בחיוביות , במקום בהורדת ערך עצמי, במקום ""אינני רוצה לקחת יותר מזמנך היקר"". אמור: "" תודה לך. אני מצפה לשיחתנו הבאה"". כשאתה מטפל בלקוח כעוס, אל תתייחס לנושא שלו כתלונה . השתמש במינוח כמו ""מצב"" , ""עניין"", או ""אי הבנה"".
בני ישראלי, M.B.A, מנהל שיווק, הרצאות, סדנאות, אימון אנשי מכירות, ספרי: "איך להצליח בחיים", ומנהל אתר האינטרנט:
http://www.loveyoursuccess.net



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב