יש לך רק הזדמנות אחת לעשות את הרושם הראשון הגדול. וודאו שאתם משקיעים בעיצוב כרטיסי הביקור הטובים ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם. כי כרטיסי הביקור שלכם הוא המבוא ללקוחות העסק שלכם.
מאמר זה בה לשים דגש על כמה קווים מנחים בעיצוב והדפסת כרטיסי ביקור, לדוגמה, תוכן הכרטיס, גודלו, איכות נייר ההדפסה, צבעי הכרטיס וגודל הגופן. כרטיסי ביקור שלכם הוא לעתים קרובות הרושם הראשוני אצל הלקוח הפוטנציאלי עם החברה/עסק שלכם. לכן עיצוב כרטיסי ביקור והתוכן שבו, יהיו בסופו של דבר המפתח כדי לקבוע אם מקבל הכרטיס ישליכו לפח או יצור עמך קשר מאוחר יותר.
גודל כרטיסי ביקור:
כרטיסי הביקור שלכם צריכים להתאים לגודל המסורתי של 9 "על 5"? שום דבר מעבר לא מתאים לארנקים או רוב מחזיקי כרטיסי הביקור, גודל שונה שווה לכרטיס בקור באשפה .
נייר איכותי:
לוודא האם כרטיסי הביקור שלכם באיכות מקצועית ולא באיכות ירודה.הדפסת כרטיס הביקור אכותיים יהיו עם חיתוך מדוייק,נייר קשה והדפסה ברורה .
עמידות:
זרוק איזה נוזל על כרטיס הביקור שלך אם הנוזל עובר כרטיס זה ימצא פח בשלב מוקדם, לכן מומלץ לבקש למינציה כי עלות למינציה לא עולה הרבה, מומלץ להוסיף למינציה למעט מקרים בהם ישנו הצורך לרשום על כרטיסי הביקור .
מבחן הצבע :
כרטיסי ביקור צבעוניים יכולים להוסיף למראה אם זה נעשה באופן מקצועי,מאידך עודף צבעים יכול לגרוע במראה של כרטיסי הביקור שלכם.
תוכן הכרטיס:
כרטיסי הביקור שלכם צריכים להעביר ולומר בבירור מה אתה מציע ואת יתרונותיך. מלל מיותר בכרטיסי הביקור יוצר בילבול.
גודל גופן:
האם הכרטיסי הביקור שלכם עמוסים במידע? רקע לבן על הכרטיסי הביקור יקל לקלוט את המסר שלכם. אם יש לכם הרבה מידע להוסיף, הוסיפו אותו בגב כרטיס הביקור. אם המלל בכרטיסי הביקור יהיה צפוף מידי כיוון אחד יהיה לו הוא לכיוון פח האשפה.
פרטים ליצירת קשר:
לקוחות או לקוחות פוטנציאליים שלכם צריכים אמצעים רבים ככל האפשר כדי ליצור איתך קשר על פי העדפתם. עיצוב כרטיס הביקור שלכם צריכה לכלול: נייד, נייח, פקס, דוא"ל, אתר אינטרנט. חוסר פרטים ליצירת קשר מכניס את הכרטיסי הביקור שלכם לפח. יש לכם רק הזדמנות אחת לעשות את רושם המתאים. וודאו שאתם משקיעים בעיצוב והדפסת כרטיסי ביקור בצורה הטובה ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם, כי כרטיסי הביקור שלכם הם המבוא ללקוחות.
www.costs.co.il