אופטימיזציה במדיה חברתית התפתחה משמעותית בשנים האחרונות וכיום משמשת כאחת הצורות החזקות ביותר של שיווק מקוון. באופן כללי, אסטרטגיית ה - SMO גדלה מתוך תחום האופטימיזצייה במנועי החיפוש (SEO - Search Engine Optimization) וכיום משמשת כחלק בלתי נפרד מהמערך האסטרטגי - שיווקי של חברות בעולם האינטרנט .
אסטרטגיית ה - SMO בעולם ה - Web 2.0 מציבה את המוצר או המותג שלך מול מיליוני גולשים מדי יום בצורה ממוקדת היטב לפי; מילות מפתח, מאפיינים דמוגרפיים, איזור גיאוגרפי, ותחומי עניין. תכלית האופטימיזציה במדיה החברתית היא אינה למכור לקהילות מקוונות אלא דרך שיווק תוכן נרחב ובניית אסטרטגיית מערכת יחסים עם קהל המטרה שלכם.
אסטרטגית זו נועדה בכדי לגדול ולהתפשט וכך בעצם להגדיל משמעותית את התנועה לאתרכם וכך בעצם לנהל באופן פרואקטיבי את המותג שלכם. כאשר המותגים הגדולים כמו שברולט הרוצה להציג סדרה חדשה של משאית, או כאשר ויקטוריה סיקרט רוצה לקדם חזייה סטרפלס חדשה, הם משתמשים באתרים חברתיים ברשת כדי להפיץ את הידיעה על שיגור אותם קפמיינים.
דוגמא נוספת ובולטת היא; הקפמיין החברתי של נשיא ארה?ב טרם בחירות 2008.
הדבר נכון גם עבור עסקים בכל גודל המעוניינים לקדם מוצר או שירות מהפכני. עם זאת, תהליך ה - SMO לוקח קצת יצירתיות, הבנה מעמיקה של איך אותם רשתות חברתיות עובדות בהתאמה למוצר או שירות אותו אנחנו משווקים, נכונות לחשוב מחוץ לקופסה ורצון אסטרטגי לקידום העסק שלכם באמצעות המילה - שיווק חברתי.
אסטרטגיית ה - SMO בעולם ה - Web 2.0 מציבה את המוצר או המותג שלך מול מיליוני גולשים מדי יום בצורה ממוקדת היטב לפי; מילות מפתח, מאפיינים דמוגרפיים, איזור גיאוגרפי, ותחומי עניין. תכלית האופטימיזציה במדיה החברתית היא אינה למכור לקהילות מקוונות אלא דרך שיווק תוכן נרחב ובניית אסטרטגיית מערכת יחסים עם קהל המטרה שלכם.
אסטרטגית זו נועדה בכדי לגדול ולהתפשט וכך בעצם להגדיל משמעותית את התנועה לאתרכם וכך בעצם לנהל באופן פרואקטיבי את המותג שלכם. כאשר המותגים הגדולים כמו שברולט הרוצה להציג סדרה חדשה של משאית, או כאשר ויקטוריה סיקרט רוצה לקדם חזייה סטרפלס חדשה, הם משתמשים באתרים חברתיים ברשת כדי להפיץ את הידיעה על שיגור אותם קפמיינים.
דוגמא נוספת ובולטת היא; הקפמיין החברתי של נשיא ארה?ב טרם בחירות 2008.
הדבר נכון גם עבור עסקים בכל גודל המעוניינים לקדם מוצר או שירות מהפכני. עם זאת, תהליך ה - SMO לוקח קצת יצירתיות, הבנה מעמיקה של איך אותם רשתות חברתיות עובדות בהתאמה למוצר או שירות אותו אנחנו משווקים, נכונות לחשוב מחוץ לקופסה ורצון אסטרטגי לקידום העסק שלכם באמצעות המילה - שיווק חברתי.