מיקור חוץ בתחום הטלמיטינג, זהו שירות תיאום פגישות חיצוני שמטרתו לספק פגישות לצורך מכירת שירות או מוצר.
חברה חיצונית מספקת שירות כולל המייעל את העסק,וחוסך במשאבים רבים.
כל לקוח הזקוק לפגישות מתואמות יכול לפנות (מומלץ לחברות בוטיק בתחום)טלמיטינג
ולקבל שירות מלא לתיאום פגישות.
כיום יש מגוון מאד רחב של חברות המספקות שרותי אאוטסורסינג לתיאום פגישות, מה מייחד חברת בוטיק מול מוקד המספק את אותו שירות?
1. כאשר לקוח מגיע לחברת בוטיק הוא באופן טבעי יהיה לקוח "מורגש" יותר מאשר בכניסה למוקד גדול המונה מספר לקוחות גדול יותר, ומספר טלפנים גדול יותר.
2. כאשר לקוח מגיע למוקד סביר להניח שהפרוייקט שלו יעבור מיד ליד על ידי מספר רב של טלפנים, וזאת כי קיימות משמרות רבות, ועקב כך הטלפנית המטפלת בפרוייקט לא נמצאת כל יום באותן השעות.
3. עקב מעבר מיד ליד של הפרוייקט חל סיכון גדול בכל הנוגע למעקב לקוחות, לקוחות עימם בוצעה שיחה במסגרתה ביקשו לחזור שוב, לא מקבלים שיחה נוספת עקב חוסר תיאום וכך הלקוח לא מקבל שיחת מעקב נוספת.
4. צורת העבודה במוקד הינה שיטת עבודה שונה בתכלית מאשר בבוטיק אשר מבצע פרוייקטים
מבחינת: יצירת תשתית העבודה, מבחינת יצירתיות, מבחינת יצירת קשר אישי של מבצע/ת העבודה עבור הלקוח, וכמובן הקשר הישיר והאישי משפיע מאד על התוצאות ותחושת הלקוח.
5. שיטת העבודה בבוטיק היא שיטה שונה לחלוטין מכל ההיבטים.
השירות כולל:
פילוח שוק: רשומות של בעלי תפקידים עימם יש צורך לתאם פגישה
תסריט שיחה: ניסוח פניה לבעלי עסקים.
טלפנית: העסקה והכשרה של טלפנית לביצוע מעשי של העבודה.
ניהול: ניהול הטלפנית, הכוונה, ואחריות מלאה לפרוייקטים.
דיווח יומי: דיווח על מהלך ותוצאות הפרוייקט
איתור בעיות: במידה ויעלו בעיות חריגות, או לחילופין יש צורך לאתר בעיה בגינה קיימת האטה מסויימת.
שרותי מזכירות:
ייעוץ להצלחה מירבית מתוך נסיון.
אתה כלקוח שזקוק לפגישות, יכול להיות בראש שקט, ולרכוש לך שירות המאפשר לקדם את העסק שלך באופן יעיל ובטוח.
אם היומן שלך עדיין לא מלא, זו סיבה עולה לרכוש שירות טלמיטינג.
בהצלחה
חברה חיצונית מספקת שירות כולל המייעל את העסק,וחוסך במשאבים רבים.
כל לקוח הזקוק לפגישות מתואמות יכול לפנות (מומלץ לחברות בוטיק בתחום)טלמיטינג
ולקבל שירות מלא לתיאום פגישות.
כיום יש מגוון מאד רחב של חברות המספקות שרותי אאוטסורסינג לתיאום פגישות, מה מייחד חברת בוטיק מול מוקד המספק את אותו שירות?
1. כאשר לקוח מגיע לחברת בוטיק הוא באופן טבעי יהיה לקוח "מורגש" יותר מאשר בכניסה למוקד גדול המונה מספר לקוחות גדול יותר, ומספר טלפנים גדול יותר.
2. כאשר לקוח מגיע למוקד סביר להניח שהפרוייקט שלו יעבור מיד ליד על ידי מספר רב של טלפנים, וזאת כי קיימות משמרות רבות, ועקב כך הטלפנית המטפלת בפרוייקט לא נמצאת כל יום באותן השעות.
3. עקב מעבר מיד ליד של הפרוייקט חל סיכון גדול בכל הנוגע למעקב לקוחות, לקוחות עימם בוצעה שיחה במסגרתה ביקשו לחזור שוב, לא מקבלים שיחה נוספת עקב חוסר תיאום וכך הלקוח לא מקבל שיחת מעקב נוספת.
4. צורת העבודה במוקד הינה שיטת עבודה שונה בתכלית מאשר בבוטיק אשר מבצע פרוייקטים
מבחינת: יצירת תשתית העבודה, מבחינת יצירתיות, מבחינת יצירת קשר אישי של מבצע/ת העבודה עבור הלקוח, וכמובן הקשר הישיר והאישי משפיע מאד על התוצאות ותחושת הלקוח.
5. שיטת העבודה בבוטיק היא שיטה שונה לחלוטין מכל ההיבטים.
השירות כולל:
פילוח שוק: רשומות של בעלי תפקידים עימם יש צורך לתאם פגישה
תסריט שיחה: ניסוח פניה לבעלי עסקים.
טלפנית: העסקה והכשרה של טלפנית לביצוע מעשי של העבודה.
ניהול: ניהול הטלפנית, הכוונה, ואחריות מלאה לפרוייקטים.
דיווח יומי: דיווח על מהלך ותוצאות הפרוייקט
איתור בעיות: במידה ויעלו בעיות חריגות, או לחילופין יש צורך לאתר בעיה בגינה קיימת האטה מסויימת.
שרותי מזכירות:
ייעוץ להצלחה מירבית מתוך נסיון.
אתה כלקוח שזקוק לפגישות, יכול להיות בראש שקט, ולרכוש לך שירות המאפשר לקדם את העסק שלך באופן יעיל ובטוח.
אם היומן שלך עדיין לא מלא, זו סיבה עולה לרכוש שירות טלמיטינג.
בהצלחה
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955