טלמרקטינג זו מכירה ושיווק דרך הטלפון. כיצד להקים ולנהל מערך טלמרקטינג שיספק תוצאות איכות .
מהו טלמרקטינג
טלמרקטינג זו שיחה טלפונית שמטרתה לבצע למכירה. לקטגוריה נכניס גם תיאום טלפוני של פגישות.
חשוב לשים לב: גיוס והדרכת עובדים בניית תסריט שיחה איכותי, מעקב לקוחות טיפול בהתנגדויות.
שימושים נוספים:
מכירה - פניה "קרה" ללקוחות חדשים דרך רשימות.
פילוח שוק - לבצע פילוח מבחינת תחום,אזור גאורגרפי, והתאמה להצעה שלנו.
טלמיטינג - תאום פגישת לצורך מכירת מוצרים או שירות אותו יותר בעייתי למכור דרך שיחת טלפון
שילוב בתהליך שיווק שכולל: דיוור ישיר - פניה לאחר שליחת חומר ראשוני ללקוחות.
עובדים בתחום הטלמרקטינג
לא פשוט למצוא עובדים איכותיים בתחום מהסיבה שהעבודה שוחקת, ומחייבת כל הזמן להיות בדריכות כדי לבצע שיחות איכותיות. כיום יש אפשרות להוציא פרוייקטים לחברות אאוט סורסינג ובכך לפתור את בעיית העובדים ואת ההתעסקות הבלתי פוסקת בניהול, הדרכה, מעקב, ואיתור בעיות עובדים.
יש לשים לב לתגמול עובדים
איך עושים שיחת טלמרקטינג טובה?
שיחת טלמרקטינג או טלמיטינג זהו בעצם "בליינד דייט", הצורך הראשוני הוא שיקשיבו לנו
שהמזכירה תקשיב, שהמנכל עימו אנו רוצים לשוחח יקשיב, וזה בסיס הקשר הראשונה.
תסריט שיחה עם פתיחה מנצחת - חשוב להיות מעניינים, מסקרנים, לעורר שאלות מצד הלקוח, אפילו לא להיות ברור באופן מלא, כדי ליצור באופן פסיכולוגי משוב מהלקוח.
שפת גוף- כן, כן גם בטלפון "רואים" ומרגישים את שפת הגוף שלך.
)
זכור הלקוח תמיד חושב: "מה יצא לי מזה" - הצעה עם תועלת תגרום לשיחה עם סגירה איכותית.
חשוב להביע מסר חיובי ואופטימי, לעולם לא לומר ללקוח "אתה לא מבין,.
אינטונציה - חשוב שהקול יהיה ברור ונעים.
תשומת לב ללקוח - אם אתה רוצה שיקשיבו לך תקשיב גם ללקוח החדש שלך.
חברות טלמרקטינג - כדאי או לא כדאי
האם כדאי להשתמש בשירותאאוטסורסינג שמציעות חברות טלמרקטינג ?
מגוון עצום של יתרונות :
חסכון בזמן ובמשאבים ובצורך ניהולי-
תהליך איתור, גיוס, והכשרת עובדים הינו תהליך לא קצר, המצריך היערכות ארוכת טווח
ההתעסקות הינה לאורך כל היום וחשוב שמנהל יהיה תמיד בסביבת המוקד.
חברות טלמיטינג (שיווקית בוטיק) יכולות לספק היום שירות איכותי, מהיר, חסכוני
לאורך שנים.
מהו טלמרקטינג
טלמרקטינג זו שיחה טלפונית שמטרתה לבצע למכירה. לקטגוריה נכניס גם תיאום טלפוני של פגישות.
חשוב לשים לב: גיוס והדרכת עובדים בניית תסריט שיחה איכותי, מעקב לקוחות טיפול בהתנגדויות.
שימושים נוספים:
מכירה - פניה "קרה" ללקוחות חדשים דרך רשימות.
פילוח שוק - לבצע פילוח מבחינת תחום,אזור גאורגרפי, והתאמה להצעה שלנו.
טלמיטינג - תאום פגישת לצורך מכירת מוצרים או שירות אותו יותר בעייתי למכור דרך שיחת טלפון
שילוב בתהליך שיווק שכולל: דיוור ישיר - פניה לאחר שליחת חומר ראשוני ללקוחות.
עובדים בתחום הטלמרקטינג
לא פשוט למצוא עובדים איכותיים בתחום מהסיבה שהעבודה שוחקת, ומחייבת כל הזמן להיות בדריכות כדי לבצע שיחות איכותיות. כיום יש אפשרות להוציא פרוייקטים לחברות אאוט סורסינג ובכך לפתור את בעיית העובדים ואת ההתעסקות הבלתי פוסקת בניהול, הדרכה, מעקב, ואיתור בעיות עובדים.
יש לשים לב לתגמול עובדים
איך עושים שיחת טלמרקטינג טובה?
שיחת טלמרקטינג או טלמיטינג זהו בעצם "בליינד דייט", הצורך הראשוני הוא שיקשיבו לנו
שהמזכירה תקשיב, שהמנכל עימו אנו רוצים לשוחח יקשיב, וזה בסיס הקשר הראשונה.
תסריט שיחה עם פתיחה מנצחת - חשוב להיות מעניינים, מסקרנים, לעורר שאלות מצד הלקוח, אפילו לא להיות ברור באופן מלא, כדי ליצור באופן פסיכולוגי משוב מהלקוח.
שפת גוף- כן, כן גם בטלפון "רואים" ומרגישים את שפת הגוף שלך.
)
זכור הלקוח תמיד חושב: "מה יצא לי מזה" - הצעה עם תועלת תגרום לשיחה עם סגירה איכותית.
חשוב להביע מסר חיובי ואופטימי, לעולם לא לומר ללקוח "אתה לא מבין,.
אינטונציה - חשוב שהקול יהיה ברור ונעים.
תשומת לב ללקוח - אם אתה רוצה שיקשיבו לך תקשיב גם ללקוח החדש שלך.
חברות טלמרקטינג - כדאי או לא כדאי
האם כדאי להשתמש בשירותאאוטסורסינג שמציעות חברות טלמרקטינג ?
מגוון עצום של יתרונות :
חסכון בזמן ובמשאבים ובצורך ניהולי-
תהליך איתור, גיוס, והכשרת עובדים הינו תהליך לא קצר, המצריך היערכות ארוכת טווח
ההתעסקות הינה לאורך כל היום וחשוב שמנהל יהיה תמיד בסביבת המוקד.
חברות טלמיטינג (שיווקית בוטיק) יכולות לספק היום שירות איכותי, מהיר, חסכוני
לאורך שנים.
טלי אלקרט מנהלת חברת שיווקית בוטיק לשרותי טלמיטינג וטלמרקטינג לעסקים
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955
http://www.shivukit.co.il
050-2050229,03-9696955