4 שיטות שיעזרו לך להרוויח כסף מאתר אינטרנט
נכתב ע"י: גיא לוי
אנשים תמיד מחפשים שיטות חדשות לעשות כסף מהאינטרנט. אני כותב פה על 4 שיטות בדוקות וידועות להרוויח כסף מאתר אינטרנט, שיטות שלא הרבה אנשים מיישמים למרות שאין בהם כל חדש.
מה שעבד פעם עובד גם היום, וכנראה יעבוד גם בעתיד הנראה לעיין. ישנם 4 שיטות שכל בעל אתר חייב להתרכז בהם כדי להצליח. 4 השיטות האלה חשובות ללא קשר לסוג האתר שאתה מתפעל או השירות שאתה מוכר.
המר את הגולשים לקונים
אחוז המרה הוא קריטי. יכולים לבקר באתר שלך מיליונים, אבל כל זה לא אומר כלום אם אף אחד מהם לא קנה באתר שלך.
אחוז המרה מחושב כיחס בין האנשים שקנו באתר שלך מול מספר המבקרים באתר שלך.
ככל שהיחס יותר גבוה, אתה צריך פחות תנועה לאתר. הרבה בעלי אתרים מתרכזים בהבעת תנועה לאתר. אולי במקום לרדוף אחרי תנועה (שהיא חשובה), כדאי לעבוד גם אחוז התנועה שמומר למכירות. ישנם מספר שיטות שאתה יכול לעשות את זה בעסק אינטרנטי.
כדאי לעשות שימוש בתוכנת סטטיסטיקה על מנת לבקר את התהליך, תוכנת גוגל אנליטקס מומלצת לחישוב אחוז המרה, היא חינמית וניתן למצוא אותה בחיפוש בגוגל.
בעלי אתרים רבים מבינים כי כתיבה שיווקית היא חשובה ביותר. אם אינך יודע לכתוב דף מכירות אז אתה מפסיד קונים פוטנציאלים.
אם אינך מרגיש נוח לכתוב דף מכירות בעצמך, כדאי שתשקול לקחת שירותי קופירייטר לעסק שלך.
תוכל לבקש מקופירייטר לכתוב עבורך מספר דפי מכירה ואתה תוכל לבצע השוואה בניהם כדי לראות איזה דף נותן אחוז המרה גבוה יותר.
שוב בעזרת תוכנת גוגל אנליטקס ניתן לקבוע דף מטרה , כאשר לקוח הגיע לדף הזה אז הוא הומר מגולש לקונה. דף כזה יכול להיות דף אישור קנייה, דף אישור על שליחת טופס וכדומה.
כמו כן תוכל לשפר את אחוז ההמרה ע"י נתינת תשומת לב לעיצוב האתר שלך. ישנה הרבה דעות על עיצוב אתר אינטרנט על מנת למכור את המוצר או שרות שלך. לטעמי ישנם מספר דרכים פשוטות לבדוק את זה..
הדבר הראשון שאני עושה הוא לשאול את עצמי הוא מה אני אוהב ולא אוהב באתרים אחרים. האם קשה למצוא מוצר בדף? האם תיאור המוצר קל למציאה? האם פרטי ההזמנה קלים למציאה?
דבר נוסף שאני בודק הוא מה בעלי אתרים מוצלחים לפני עשו עם העיצוב שלהם. אין צורך להמציא את הגלגל. במקום לבזבז שבועות לנסות לפתח את העיצוב מושלם, הייתי מתחיל עם תבנית דומה לאתר שידוע באחוז המרה גבוה.
, העיצוב פונקציונאלי וניתן להתמצא בקלות.Getit למשל במסחר אלקטרוני אני אובה אתר האתר של ג.יפית
קישורים לאתר בשביל תנועה
אחרי שכיסינו את אחוז ההמרה, בוא נדבר על קישורים עבור תנועה. גם כשאחוז ההמרה שלך הוא טוב מאוד, הוא אף פעם לא 100%. זה אומר שככל שתקבל יותר תנועה לאתר אינטרנט שלך תייצר יותר מכירות. עובדה ידועה היא שככל שיותר אתרים מקשרים לאתר שלך, תקבל יותר תנועה. הלינקים חשובים מאוד על מנת לייצר תנועה.
דבר ראשון, אנשים מקלידים על הקישורים האלה. אני אישית מעדיף קישורים מאתר עם הרבה תנועה מאשר מאתר גבוה.pagerankעם
הסיבה לך היא שאנשים אמתיים מקלידים על הקישורים האלה לאתר שלי.
אני גם שם דגש על פרסום מאמרים (כמו שאני עושה עכשיו) באתרים של רישום מאמרים כי התוצאה היא זרימה של תנועה מפולחת לאתר שלי. כמות התנועה שתגיע מאתר שכזה תלויה כמובן במספר הגולשים באתר.
אחוז מסוים של הקוראים יקליק על הקישור שבכרטיס שלי, ואחוז מסוים מאלה שיקליקו יהפכו לקונים.
אם אתה מפיק תועלת מהפצת מאמרים, אתה יכול לפרסם את המאמר שלך במגוון אתרים. המאמרים האלו יקשרו לכרטיס שלך.
ככל שתשקיע יותר מאמץ בכתיבת מאמר שימושי וכרטיס אישי, כך יגדלו סכוייך לקבל יותר תנועה.
מקום נוסף להשגת תנועה איכותית יכול להיות שירותי הוידיאו הרשיתים כמו פליקס של תפוז. ניתן להעלות וידאו שנון או מצחיק, לפרסם על גבי סרט הוידיאו או בסופו את שם העסק שלך ולחכות לתנועה שתגיע.
כדאי כמובן לתייג את קטע הוידיאו לפי מילות מפתח שיקדמו את העסק שלך.
קישורים לדירוג גבוה במנועי חיפוש
בניית קישורים עבור מיקום גבוה במנוע חיפוש הוא מטרה חשובה כמו לינקים עבור תנועה.
ככל שיגברו קישורים רלוונטיים לאתר שלך, כך דירוג האתר שלך יעלה במנועי החיפוש למילות המפתח שלך.
קישורים נכנסים הם אחת מהשיטות הכי טובות לקדם את אתר האינטרנט שלך.
תשים לב שאתה משתמש בטקסט על הקישור שכולל את מילות המפתח שלך. כמו כן נסה לקבל קישורים מאתרים ודפים שקשורים לנושא האתר שלך. קישור מאתר של ציפורים ייתן לך השפעה מועטה על דירוג אתר של מכוניות.
דוגמא טקסט קישור שתוכל לשתול באתר עם נושא דומה:
מילות המפתח שלי
רק החלף את הטקסט "מילות המפתח שלי" במילת המפתח שלך ואת כתובת האתר בכתובת האתר שלך.
לאחר מכן שלח את הקוד לבעל האתר ובקש ממנו לרשום את הקוד באתר שלו.
קישור בצורת פיתיון
קישור פיתיון הוא דרך מעולה לקבל קישורים מאתרים עם תנועה מרובה או מאתרי קישורים לדירוג למנועי חיפוש.
מה זה קישור פיתיון?
זה כשיש לך משהו כה מעניין, משעשע, מועיל כך שאנשים ירצו לקשר אליך, מבלי שתבקש מהם. אם יש לך משהו באתר שאנשים ידברו עליו, יספרו לחברים עליו, או ישלחו דואר אלקטרוני לרשימת התפוצה שלהם, זהו בדיוק קישור פיתיון.
הפיתיון כל כך חזק שהדג בעצם קופץ לסירה, מבלי שאתה צריך לבקש!
מה הדברים שעובדים כמו פיתיון? זה תלוי בקהל שלך. בעולם מקדמי האתרים, פיתיון טוב יהיה כלי חינם באתר שלך. זה אומר שאנשים ירשמו את האתר למועדפים, וכנראה גם ידברו עליו.
אם אתה מסוגל להצמיח מוניטין בקרב שוק הנישה שלך כמומחה, אנשים יבקרו באתר שלך בגלל האינפורמציה האיכותית שאתה מספק. אם אתה מריץ אתר הומור, אנשים יעבירו את כתובת האתר לחבריהם ויגידו להם לבקר בעמוד מסוים.
קישור פיתיון הוא גם הסיבה שרשתות חברתיות לשמירת מועדפים באינטרנט צומחים במהירות (לרוב בארצות ראשון באתרים הללו אתה תקבל פיצוץ של תנועה. הברית ובשפה אנגלית כרגע). אם יש לך מאמר שנכנס לעמוד
קישורים בצורת פיתיון הם הצעה של משהו מיוחד שאנשים ירצו לספר לחברים שלהם עליו ושהם ירצו לדבר עליו. בלה זמן בחשיבה רצינית על משהו שאתה יכול להציע ללקוחות שלך כדי שישמש כפיתיון להשגת קישורים רבים.
מסקנה
אם תבלה זמן בריכוז על 4 השיטות האלו ליצור הכנסה מהעסק און ליין שלך, תהיה צעד אחד לפני המתחרים שלך.
בצע אופטימיזציה לאתר שלך לאחוז המרה, בניית קישורים עבור תנועה, בניית קישורים עבור מנועי חיפוש, וצור מספר פיתיונות לאחרים לשתף, ותמצא שבסיס הלקוחות שלך מתחיל לגדול, ותראה כי המכירות משתפרות.
על הכותב
גיא לוי והצוות שלו מתמחים בבניית אתרי אינטרנט וקידום אתרים.
גיא לוי, עובד עם הלקוחות שלו להבאת תנועה לאתר ע"י קידום אתר ותוכנית קישורים.
נכתב ע"י: גיא לוי
אנשים תמיד מחפשים שיטות חדשות לעשות כסף מהאינטרנט. אני כותב פה על 4 שיטות בדוקות וידועות להרוויח כסף מאתר אינטרנט, שיטות שלא הרבה אנשים מיישמים למרות שאין בהם כל חדש.
מה שעבד פעם עובד גם היום, וכנראה יעבוד גם בעתיד הנראה לעיין. ישנם 4 שיטות שכל בעל אתר חייב להתרכז בהם כדי להצליח. 4 השיטות האלה חשובות ללא קשר לסוג האתר שאתה מתפעל או השירות שאתה מוכר.
המר את הגולשים לקונים
אחוז המרה הוא קריטי. יכולים לבקר באתר שלך מיליונים, אבל כל זה לא אומר כלום אם אף אחד מהם לא קנה באתר שלך.
אחוז המרה מחושב כיחס בין האנשים שקנו באתר שלך מול מספר המבקרים באתר שלך.
ככל שהיחס יותר גבוה, אתה צריך פחות תנועה לאתר. הרבה בעלי אתרים מתרכזים בהבעת תנועה לאתר. אולי במקום לרדוף אחרי תנועה (שהיא חשובה), כדאי לעבוד גם אחוז התנועה שמומר למכירות. ישנם מספר שיטות שאתה יכול לעשות את זה בעסק אינטרנטי.
כדאי לעשות שימוש בתוכנת סטטיסטיקה על מנת לבקר את התהליך, תוכנת גוגל אנליטקס מומלצת לחישוב אחוז המרה, היא חינמית וניתן למצוא אותה בחיפוש בגוגל.
בעלי אתרים רבים מבינים כי כתיבה שיווקית היא חשובה ביותר. אם אינך יודע לכתוב דף מכירות אז אתה מפסיד קונים פוטנציאלים.
אם אינך מרגיש נוח לכתוב דף מכירות בעצמך, כדאי שתשקול לקחת שירותי קופירייטר לעסק שלך.
תוכל לבקש מקופירייטר לכתוב עבורך מספר דפי מכירה ואתה תוכל לבצע השוואה בניהם כדי לראות איזה דף נותן אחוז המרה גבוה יותר.
שוב בעזרת תוכנת גוגל אנליטקס ניתן לקבוע דף מטרה , כאשר לקוח הגיע לדף הזה אז הוא הומר מגולש לקונה. דף כזה יכול להיות דף אישור קנייה, דף אישור על שליחת טופס וכדומה.
כמו כן תוכל לשפר את אחוז ההמרה ע"י נתינת תשומת לב לעיצוב האתר שלך. ישנה הרבה דעות על עיצוב אתר אינטרנט על מנת למכור את המוצר או שרות שלך. לטעמי ישנם מספר דרכים פשוטות לבדוק את זה..
הדבר הראשון שאני עושה הוא לשאול את עצמי הוא מה אני אוהב ולא אוהב באתרים אחרים. האם קשה למצוא מוצר בדף? האם תיאור המוצר קל למציאה? האם פרטי ההזמנה קלים למציאה?
דבר נוסף שאני בודק הוא מה בעלי אתרים מוצלחים לפני עשו עם העיצוב שלהם. אין צורך להמציא את הגלגל. במקום לבזבז שבועות לנסות לפתח את העיצוב מושלם, הייתי מתחיל עם תבנית דומה לאתר שידוע באחוז המרה גבוה.
, העיצוב פונקציונאלי וניתן להתמצא בקלות.Getit למשל במסחר אלקטרוני אני אובה אתר האתר של ג.יפית
קישורים לאתר בשביל תנועה
אחרי שכיסינו את אחוז ההמרה, בוא נדבר על קישורים עבור תנועה. גם כשאחוז ההמרה שלך הוא טוב מאוד, הוא אף פעם לא 100%. זה אומר שככל שתקבל יותר תנועה לאתר אינטרנט שלך תייצר יותר מכירות. עובדה ידועה היא שככל שיותר אתרים מקשרים לאתר שלך, תקבל יותר תנועה. הלינקים חשובים מאוד על מנת לייצר תנועה.
דבר ראשון, אנשים מקלידים על הקישורים האלה. אני אישית מעדיף קישורים מאתר עם הרבה תנועה מאשר מאתר גבוה.pagerankעם
הסיבה לך היא שאנשים אמתיים מקלידים על הקישורים האלה לאתר שלי.
אני גם שם דגש על פרסום מאמרים (כמו שאני עושה עכשיו) באתרים של רישום מאמרים כי התוצאה היא זרימה של תנועה מפולחת לאתר שלי. כמות התנועה שתגיע מאתר שכזה תלויה כמובן במספר הגולשים באתר.
אחוז מסוים של הקוראים יקליק על הקישור שבכרטיס שלי, ואחוז מסוים מאלה שיקליקו יהפכו לקונים.
אם אתה מפיק תועלת מהפצת מאמרים, אתה יכול לפרסם את המאמר שלך במגוון אתרים. המאמרים האלו יקשרו לכרטיס שלך.
ככל שתשקיע יותר מאמץ בכתיבת מאמר שימושי וכרטיס אישי, כך יגדלו סכוייך לקבל יותר תנועה.
מקום נוסף להשגת תנועה איכותית יכול להיות שירותי הוידיאו הרשיתים כמו פליקס של תפוז. ניתן להעלות וידאו שנון או מצחיק, לפרסם על גבי סרט הוידיאו או בסופו את שם העסק שלך ולחכות לתנועה שתגיע.
כדאי כמובן לתייג את קטע הוידיאו לפי מילות מפתח שיקדמו את העסק שלך.
קישורים לדירוג גבוה במנועי חיפוש
בניית קישורים עבור מיקום גבוה במנוע חיפוש הוא מטרה חשובה כמו לינקים עבור תנועה.
ככל שיגברו קישורים רלוונטיים לאתר שלך, כך דירוג האתר שלך יעלה במנועי החיפוש למילות המפתח שלך.
קישורים נכנסים הם אחת מהשיטות הכי טובות לקדם את אתר האינטרנט שלך.
תשים לב שאתה משתמש בטקסט על הקישור שכולל את מילות המפתח שלך. כמו כן נסה לקבל קישורים מאתרים ודפים שקשורים לנושא האתר שלך. קישור מאתר של ציפורים ייתן לך השפעה מועטה על דירוג אתר של מכוניות.
דוגמא טקסט קישור שתוכל לשתול באתר עם נושא דומה:
מילות המפתח שלי
רק החלף את הטקסט "מילות המפתח שלי" במילת המפתח שלך ואת כתובת האתר בכתובת האתר שלך.
לאחר מכן שלח את הקוד לבעל האתר ובקש ממנו לרשום את הקוד באתר שלו.
קישור בצורת פיתיון
קישור פיתיון הוא דרך מעולה לקבל קישורים מאתרים עם תנועה מרובה או מאתרי קישורים לדירוג למנועי חיפוש.
מה זה קישור פיתיון?
זה כשיש לך משהו כה מעניין, משעשע, מועיל כך שאנשים ירצו לקשר אליך, מבלי שתבקש מהם. אם יש לך משהו באתר שאנשים ידברו עליו, יספרו לחברים עליו, או ישלחו דואר אלקטרוני לרשימת התפוצה שלהם, זהו בדיוק קישור פיתיון.
הפיתיון כל כך חזק שהדג בעצם קופץ לסירה, מבלי שאתה צריך לבקש!
מה הדברים שעובדים כמו פיתיון? זה תלוי בקהל שלך. בעולם מקדמי האתרים, פיתיון טוב יהיה כלי חינם באתר שלך. זה אומר שאנשים ירשמו את האתר למועדפים, וכנראה גם ידברו עליו.
אם אתה מסוגל להצמיח מוניטין בקרב שוק הנישה שלך כמומחה, אנשים יבקרו באתר שלך בגלל האינפורמציה האיכותית שאתה מספק. אם אתה מריץ אתר הומור, אנשים יעבירו את כתובת האתר לחבריהם ויגידו להם לבקר בעמוד מסוים.
קישור פיתיון הוא גם הסיבה שרשתות חברתיות לשמירת מועדפים באינטרנט צומחים במהירות (לרוב בארצות ראשון באתרים הללו אתה תקבל פיצוץ של תנועה. הברית ובשפה אנגלית כרגע). אם יש לך מאמר שנכנס לעמוד
קישורים בצורת פיתיון הם הצעה של משהו מיוחד שאנשים ירצו לספר לחברים שלהם עליו ושהם ירצו לדבר עליו. בלה זמן בחשיבה רצינית על משהו שאתה יכול להציע ללקוחות שלך כדי שישמש כפיתיון להשגת קישורים רבים.
מסקנה
אם תבלה זמן בריכוז על 4 השיטות האלו ליצור הכנסה מהעסק און ליין שלך, תהיה צעד אחד לפני המתחרים שלך.
בצע אופטימיזציה לאתר שלך לאחוז המרה, בניית קישורים עבור תנועה, בניית קישורים עבור מנועי חיפוש, וצור מספר פיתיונות לאחרים לשתף, ותמצא שבסיס הלקוחות שלך מתחיל לגדול, ותראה כי המכירות משתפרות.
על הכותב
גיא לוי והצוות שלו מתמחים בבניית אתרי אינטרנט וקידום אתרים.
גיא לוי, עובד עם הלקוחות שלו להבאת תנועה לאתר ע"י קידום אתר ותוכנית קישורים.