תערוכות וכנסים הם המקומות האידיאלים לקידום מכירות. בעת ובעונה אחת מתכנסים כל הגורמים החשובים בענף שלכם, קטנים וגדולים כאחד, ואליהם חוברים כל המתעניינים בתחום העיסוק שלכם. מסיבה זו כנסים ותערוכות כאלו הם כל כך פופולאריים ומדי כמה ימים נערך בישראל כנס ענפי אחר המנקז אליו גורמים רבים באותו ענף. כנסים ותערוכות נערכים גם ברמה העולמית, ולא נדיר למצוא חברות ישראליות בכנסים הנערכים בכל רחבי העולם. פוטנציאל המכירות בכנסים אלו הוא גדול ביותר, ועל מנת לנצל את הפוטנציאל בצורה הטובה ביותר בוחרות חברות רבות בחלוקת מוצרי קידום מכירות שונים, או בקיצור- קד"מ, בדוכן שלהם.
מוצרי כנסים, גימיקים לתערוכות כוללים מגוון רחב של מוצרים. חלקם נועד מראש לשמש בתור מוצרי כנסים, גימיקים לתערוכות וחלקם נועד למטרות אחרות, אך עברו הסבה למוצר פרסומי. לפניכם הלהיטים המבוקשים ביותר של מוצרי כנסים, גימיקים לתערוכות-
• פולדרים- פולדרים מקרטון המכילים מידע אודות העסק שלכם הם מוצרי פרסום בסיסיים ביותר המהווים חלק מכל דוכן בתערוכה. עליהם להיות מתוכננים בקפידה ומותאמים לקהל המבקרים הספציפי של התערוכה.
• תגי ועידה- פריט חובה לכם ולעובדיכם המציגים בדוכנים בתערוכות ובכנסים, אשר מטרתו להציג בברור את שמכם ואת שם החברה על מנת להקל על המפגש עם מתעניינים פוטנציאליים.
• תיקי תערוכות וכנסים- אחד מהלהיטים של מוצרי כנסים, גימיקים לתערוכות הוא תיקי תערוכות, מעין תיקים קטנים מבד המשמשים לאיסוף הפולדרים והפלאיירים מדוכני התערוכות. אלו הם מוצרי כנסים, גימיקים לתערוכות אשר על ידי חלוקתם אתם הופכים לבולטים בתערוכה על פני המציגים האחרים ומשיגים יתרון שיווקי חזק.
• עטים ומחזיקי מפתחות- עטים ומחזיקי מפתחות הם מוצרי קד"מ ותיקים, ולרוב הם ילוו את מוצרי הקד"מ האחרים בכל דוכן.
• שקיות בד- שקיות הבד האקולוגיות החליפו בשנים האחרונות את תיקי התערוכות והנכסים, הן נועדו לאותה מטרה וגם אותן ניתן לראות יותר ויותר כאשר הן נושאות את לוגו החברה באופן בולט.
• גימיקים שונים- לכל תחום עיסוק יש גימיקים משלו, ואין גבול לרעיונות שניתן להשתמש בהם על מנת לייצר מוצרי קד"מ לרעיונות וכנסים. פנו אלינו ונשמח לסייע.
צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות