מחפשים מוצר פרסום וקידום מכירות ייחודי? הנה לכם מוצר קד"מ שלא תמצאו כמותו כמעט בשום מדינה אחרת. כיפות הן המאפיין החזק ביותר של היהודים, ויהודים רבים בישראל ובחו"ל נוהגים ללכת עם כיפות באופן קבוע. גם אלו שכיפה אינה מונחת על ראשם בכל שעות היממה מחזיקים בדרך כלל בתיק, ברכב או בבית כיפה למקרים בהם היא תידרש- אירועים משמחים, הלוויות ואזכרות, חגים מיוחדים כמו ראש השנה, יום כיפור או ליל הסדר, קידוש ליל שישי ואירועים נוספים בהם הקשר לדת מתחזק.
זהו לא מוצר קידום מכירות סטנדרטי, ובודאי לא המוצר המקובל לחלוקה בתערוכה בינלאומית, אולם ישנם מספר מצבים בהם כיפות ממותגות יכולות להוות מתנה ייחודית ומתאימה או מוצר פרסומי מנצח-
1. אירועי בר מצווה- בשנים האחרונות מקובלת חלוקה של שי לאורחים המשתתפים באירועי חתונה, בר מצווה או ברית מילה. מאחר ובר מצווה הינו אירוע דתי יותר מהאירועים האחרים, חלוקה של כיפה רקומה או מודפסת עם שמו של בר המצווה, תאריך האירוע וכמה מילות תודה יכולות להוות מזכרת מנצחת לחלוקה לאורחים.
2. מוצרי פרסום למוסדות דתיים- בתי כנסת, מקוואות, מוסדות המעניקים שירותי דת ולהבדיל אלף אלפי הבדלות גם מפעלי אבן ושיש למצבות, אמבולנסים פרטיים ועסקים נוספים העוסקים בתחומים קרובים לדת יכולים להשתמש בכיפות ממותגות כמוצרי פרסום. אלו באים במגע עם חילונים רבים, אשר כיפה אינה חלק מהציוד שהם נוהגים להחזיק באמתחתם ולכן הכיפה הופכת כאן למתנה שימושית ביותר.
3. מוצרי פרסום לאולמות אירועים- אולמות אירועים נוהגים לחגוג טקסים דתיים רבים, בהם חלק מהאורחים מתבקשים לחבוש על ראשם כיפה. כיפות עם לוגו אולם האירועים, רקום או מודפס, יכולות להיות מתנה ייחודית לאורחים, אשר תהפוך לשימושית מיד עם קבלתה ותישמר עוד שנים רבות.
כיפות ממותגות הן מוצר קידום מכירות זול ביותר, ועלותן היא כמה שקלים בודדים. אלו המעוניינים בכיפות סרוגות גדולות עליהן מוטבעת רקמה ישלמו תוספת של עוד כמה שקלים. ישנו מגון רחב של כיפות, גדולות וקטנות, שחורות ולבנות, מעוטרות ופשוטות, כאשר ניתן להזמין מגוון של כמה סוגים בהתאם לסוג האירוע ולאוכלוסייה.
צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות