כובעים הם מוצר פרסומי מוביל שנחשב ליעיל, זול ופרקטי. השימוש בכובעים נפוץ ביותר בישראל, גם בקיץ וגם בחורף, וכל לקוח או עובד שחובש כובע עם לוגו החברה שלנו הופך מיד בעצמו ל"מוצר קידום מכירות" חי ונושם. מסיבה זו כובעים היו מאז ומתמיד מתנה נפוצה לחלוקה ללקוחות, ובעיקר בקיץ. בשנים האחרונות ישנה פופולאריות גדלה והולכת לכובעי החורף מפליז, אותם כובעי פליז אשר החלו את דרכם בצבא ויצאו ממנו החוצה כפריט לבוש אופנתי.
בד הפליז הוא בעל יתרונות רבים, הוא קיים כמה עשרות שנים בודדות והוא מיוצר מסיבי פוליאסטר מחומרי פלסטיק ממוחזר אשר מקורם לרוב בבקבוקי שתייה. זהו בד קל, רך ונעים למגע שהטיפול בו פשוט מאוד- הוא מתכבס בקלות במכונת כביסה רגילה, מתייבש בקלות ואינו דורש גיהוץ. מאחר ובד הפליז אינו אטום לחלוטין ומאפשר אוורור, אך עם זאת מחמם, הוא יעיל במיוחד כביגוד חורף ועל אחת כמה וכמה כאשר מדובר על כובעי פליז.
הדפסה על פליז היא בעייתית, ולכן כובעי פליז כוללים לוגו רקום. הרקמה, המבוצעת בצורה ממוחשבת, תחזיק מעמד זמן רב ותשרוד גם כביסות רבות והיא בולטת ביותר על פני הצבע האחיד של הכובע. זהו אחד המוצרים הנפוצים ביותר ביחידות צה"ל השונות, הרוקמות על גבי כובע הפליז את סמל היחידה הצבעוני, ומשם היא יצאה החוצה לעסקים מסחריים אשר החלו גם הם להשתמש בכובעים אלו כמוצרים לקידום מכירות.
כובעי הפליז האופנתיים אינם נחשבים בתור מוצרי פרסום יקרים מדי, ועלותם עומדת על 10 - ליחידה ומטה. מחיר זה מאפשר לייצר כמות גדולה של כובעים רקומים אשר תשמש אותנו כמתנה לחלוקה אפילו לכמה שנים מראש. זוהי מתנת חורף אידיאלית וזולה אשר כל לקוח שיקבל אותה מידיכם יעריך אותה. חלקם יעשו בה שימוש אישי, חלקם ישמרו אותה לעת הצורך וחלקם יעבירו אותה לילדים- כך או כך הרווחתם מוצר שעובד עבורכם, מציג את הלוגו שלכם בצורה יעילה ומטמיע אותו היטב. אם אתם מתכננים השתתפות בתערוכות או כנסים בעונת החורף תוכלו לשקול חלוקת כובעי פליז כשי בדוכן המכירות שלכם ובקלות תהפכו לכוכבי התערוכה.
צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות