צעיפים הם פריט לבוש חורפי נפוץ אשר נועד לחמם את אזור הצוואר, אשר אינו מוגן על ידי החולצה, המעיל או הכובע. לאחר תקופה ארוכה בה כמעט ולא ניתן היה לראות צעיפים ברחובותינו הם שבים וחוזרים בגדול והופכים בשנים האחרונות ללהיט אופנתי. במדינות בעלות אקלים קר יותר צעיף הם פריט לבוש יומיומי הכרחי המצטרף למעיל הכבד ולכובעי החורף החמים, אולם במחוזותינו הוא הפך בעיקר לפריט אופנתי וטרנדי לעונת החורף הקרירה.
בנוסף לתפקידם האופנתי הפכו צעיפים למוצר פרסומי נפוץ ביותר, ואחת העדויות החזקות לכך היא במגרשי הכדורגל, שם הצעיף מהווה פריט חובה לכל אוהד וצעיפים עם הדפסים שונים של הקבוצות הם ממוצרי הפרסום הנמכרים ביותר של כל קבוצת ספורט.
מגוון הבדים שמהם ניתן לייצר צעיפים הוא רחב ביותר- החל מצעיפים קלים מבדי שיפון או סאטן במבחר צבעים ועד לצעיפי הפליז הפופולאריים או לצעיפי הצמר המסורתיים. על כל אלו ניתן להדפיס או לרקום כמעט כל לוגו, בצבע אחד או בצבעים מרובים, ובכך להפוך את הצעיף לשי אידיאלי ללקוחות ולמוצר קידום מכירות מנצח.
אם אתם מחפשים מתנה חורפית מקורית, צעיף בהחלט יכולים להיות פיתרון יעיל עבורכם. עלותם אינה גבוהה וניתן לרכוש כמות גדולה של צעיפים רקומים או מודפסים בעלות של כ-10 - ליחידה, ואף למטה מכך. צעיפים מצמר ארוג, בהם הלוגו אינו מודפס או נרקם אלא נארג כחלק מהצעיף, יעלו כ-25-30 - ליחידה בהתאם למורכבות האריגה.
להיט בתחום הצעיפים הוא צעיף הפליז הכוללים כיסים לחימום הידיים. זהו פטנט ייחודי ומדליק, אשר קשה להישאר אדישים אליו- צעיף מעוצב באופן ייחודי אשר מספק פתרון חימום לצוואר ולידיים בעת ובעונה אחת. הצעיף נתון בתוך נרתיק פליז לנשיאה נוחה, ויכול בהחלט ללוות אותנו לכל מקום בימי החורף הקרירים. הכיסים מאפשרים גם לשאת ארנק, משקפיים או כל חפץ אחר ובכך הופך המוצר לשימושי עוד יותר. אם אתם מתכננים להשתתף בתערוכה או כנס בחורף הקרוב חלוקה של צעיפים כאלו יכולה בהחלט לשמש אתכם בתור מוצרי פרסום ייחודיים אשר ימשכו בקלות את תשומת ליבם של המשתתפים.
צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות