מבין כל המוצרים האפשריים לקידום מכירות, או בקיצור- קד"מ, נדמה כי עטים לפרסום הם המוצר הוותיק ביותר. מרבית העטים שנמצא על שולחנו של כל מי שבא במגע עם לקוחות במסגרת עבודתו ניתנו לו בתור מוצרי פרסום וקידום מכירות והם נושאים לוגו כזה או אחר. המוצר כל כך נפוץ בתחום הקד"מ עד כי אנשים רבים מחזיקים באוספים מרשימים של עטים לקד"מ הנושאים סמלי לוגו ייחודיים, מעוצבים בצורה ייחודית או נושאים סלוגן ייחודי.
עטים עם לוגו הם כנראה מוצרי הקד"מ הבסיסיים ביותר, אך עדיין תכנון נכון שלהם שישיג את המטרה המבוקשת דורש מחשבה והקפדה. שטחי הפרסום על העטים אינם גדולים והם מתפרסים על פני כ-2-3 ס"מ המספיקים לשלוש שורות טקסט בממוצע. אם נתאמץ נוכל להכניס גם ארבע שורות טקסט, אך ככל שיהיה פחות מלל כך הוא יבלוט יותר. לוגו מורכב מדי הכולל פרטים קטנים רבים לא יראה היטב בהדפסה הקטנה ועדיף לוותר עליו מראש.
כמו בכל מוצרי קידום המכירות ראוי כי גם עטים לקד"מ יכללו סלוגן חזק בן מילים ספורות אשר ייקלט היטב בפני שמי שמעיף בו מבט חטוף. חישבו גם היכן אתם מתכננים לחלק את העט והתאימו את הסלוגן לקהל המטרה. עטים לקד"מ המחולקים בכנסים, בתערוכות ובהשתלמויות יעוצבו באופן שונה מעטים הניתנים כשי ללקוחות או לעובדים. כן, למרות הוותק הרב של עטי פרסום עדיין לא נס ליחם והם מקבלים מקום של כבוד בסל מוצרי קידום המכירות של כל חברה המכבדת את עצמה.
מגוון האפשרויות של עטים עם לוגו הוא עצום ומשתנה בהתאם לתקציב שברשותכם. מחירם של העטים הפשוטים ביותר יהיה פחות משקל אחד ליחידה בעוד עטים מודפסים יוקרתיים וכבדים הארוזים בנפרד בקופסה יוקרתית יעלו כ-10 - ליחידה ואף יותר. כאשר העטים ארוזים בקופסא כמובן שגם הקופסה עצמה משמשת כמוצר קד"מ וניתן להדפיס גם עליה לוגו או סלוגן של החברה. עטים פשוטים מוזמנים לרוב בכמויות של אלפים ומחולקים על ידי כלל עובדי החברה כמעט לכל אדם אפשרי- לקוח, ספק או סתם עובר אורח אקראי, בעוד העטים היוקרתיים מיועדים לחלוקה אישית ושמית, כמתנה לאירוע מיוחד או לחג ללקוחות, ספקים או עובדים שאתם חפצים ביקרם.
צבי סתוי, מנהל - 30 שנות ניסיון במוצרי פרסום.סתיו מוצרי פרסום ,קידום מכירות, מתנות