שיטת המכרז הייחודי
כולנו מכירים מכירות פומביות מהסרטים. זה הולך בערך ככה: שורות שורות
של כסאות צפופים, עליהם יושבים אדונים נכבדים עם חליפות שלושה חלקים
וגברות המנפנפות במניפה קטנה ומהודרת, מקשיבים לכרוז העומד על פודיום
קטן ומכריז על החפצים המוצעים למכירה.
וזות מהמזרח הרחוק, ציורים של אמנים מוכרים פחות או יותר, תיבות נגינה
ענוגות, פריט לבוש של איזה נסיך עלום, מכתב שכתב ראש המדינה לעמיתו
מעבר לים. הכל למכירה והכל מתנהל באוווירה נינוחה כשהכרוז מכריז על
הסכום, פעם ראשונה, פעם שניים, ופעם שלישית- נמכר.
הלאה: שנות האלפיים הביאו איתן את הקפיטליזם שאופיין היטב במכירות
הפומביות. ההזדמנות להביס יריב על ידי מחיר גבוה יותר, לקנות לאהובתך
טבעת יהלום, גיטרה של אלוויס או ציור של דה וינצ'י, קסמה לרבים וטובים.
האווירה הנינוחה הוחלפה באווירה תוססת ותחרותית, הכרוז הוא תמיד חלק
מההצגה ובסופו של דבר, זה מה שז- הצגה אחת גדולה.
עידן האינטרנט שינה את הדרך בא אנחנו חושבים על מכירות. אין צורך לקום
מהכורסא כדי ללכת לחנות או למכירה פומבית אפשר לעשות הכל מהכורסא בסלון.
אלא מה- שיטת המכרז לא השתנתה. אמנם, מכרזים רבים בהם פריטים שונים
פתוחים לכולם אך העיקרון נשאר זהה, מי שנותן את ההצעה הכי משתלמת זוכה.
המכרז הייחודי
שיטת מכרז ייחודי פותחה מתוך הצורך להרחיב את מעגל הרוכשים הפוטנציאליים
ולהגיע לאוכלוסיות רבות ככל שניתן. העיקרון פשוט אך גאוני. לא ההצעה
הגבוהה ביותר היא הזוכה במוצר אלא ההצעה הייחודית. המשמעות של זה היא
שהסיכוי שלך לזכות, נניח, במכשיר אייפון משוכלל, זהה לכל אחד אחר.
איך לא חשבו על זה קודם?
שיטת המכרז הייחודי יוצר גם מצב הפוך. כלומר, שגם מחיר המוצרים העומדים
למכירה נמוך באופן משמעותי ממחירו בשוק או, לחליפין, ממחירו המשוער
במכירה פומבית או במכרז רגיל. ההצלחה של המכרז נמדדת במספר ההצעות
שהוגשו ולא בסכום של ההצעה הסופית.
עוד דבר שמאפשר מכרז ייחודי הוא מספר זוכים בכל מכרז. כן , כן, שמעתם נכון.
מכיוון שהצלחת המכרש נמדדת במספר ההצעות שהוגשו יש אפשרות "לפנק" מספר אנשים שהגישו הצעות ייחודיות. בעצם, למה לא?
המכרז הייחודי בבונקר
אתר בונקר מוביל את שיטת מכרז ייחודי ןמציע מגוון של מוצרים החל
מכסף מזומן, מכוניות, או אפילו, תחזיקו חזק- דירה חלומית.
כל אחד יכול לזכות, לא משנה כמה כסף יש לו בבנק. בנוסף האתר
מציע חבילת הצעות אטרקטיבית המיוחד, הנחות בשפע וממשק ידיותי ומזמין.
הייחודיות חוזרת לאופנה, איזה כיף.
כולנו מכירים מכירות פומביות מהסרטים. זה הולך בערך ככה: שורות שורות
של כסאות צפופים, עליהם יושבים אדונים נכבדים עם חליפות שלושה חלקים
וגברות המנפנפות במניפה קטנה ומהודרת, מקשיבים לכרוז העומד על פודיום
קטן ומכריז על החפצים המוצעים למכירה.
וזות מהמזרח הרחוק, ציורים של אמנים מוכרים פחות או יותר, תיבות נגינה
ענוגות, פריט לבוש של איזה נסיך עלום, מכתב שכתב ראש המדינה לעמיתו
מעבר לים. הכל למכירה והכל מתנהל באוווירה נינוחה כשהכרוז מכריז על
הסכום, פעם ראשונה, פעם שניים, ופעם שלישית- נמכר.
הלאה: שנות האלפיים הביאו איתן את הקפיטליזם שאופיין היטב במכירות
הפומביות. ההזדמנות להביס יריב על ידי מחיר גבוה יותר, לקנות לאהובתך
טבעת יהלום, גיטרה של אלוויס או ציור של דה וינצ'י, קסמה לרבים וטובים.
האווירה הנינוחה הוחלפה באווירה תוססת ותחרותית, הכרוז הוא תמיד חלק
מההצגה ובסופו של דבר, זה מה שז- הצגה אחת גדולה.
עידן האינטרנט שינה את הדרך בא אנחנו חושבים על מכירות. אין צורך לקום
מהכורסא כדי ללכת לחנות או למכירה פומבית אפשר לעשות הכל מהכורסא בסלון.
אלא מה- שיטת המכרז לא השתנתה. אמנם, מכרזים רבים בהם פריטים שונים
פתוחים לכולם אך העיקרון נשאר זהה, מי שנותן את ההצעה הכי משתלמת זוכה.
המכרז הייחודי
שיטת מכרז ייחודי פותחה מתוך הצורך להרחיב את מעגל הרוכשים הפוטנציאליים
ולהגיע לאוכלוסיות רבות ככל שניתן. העיקרון פשוט אך גאוני. לא ההצעה
הגבוהה ביותר היא הזוכה במוצר אלא ההצעה הייחודית. המשמעות של זה היא
שהסיכוי שלך לזכות, נניח, במכשיר אייפון משוכלל, זהה לכל אחד אחר.
איך לא חשבו על זה קודם?
שיטת המכרז הייחודי יוצר גם מצב הפוך. כלומר, שגם מחיר המוצרים העומדים
למכירה נמוך באופן משמעותי ממחירו בשוק או, לחליפין, ממחירו המשוער
במכירה פומבית או במכרז רגיל. ההצלחה של המכרז נמדדת במספר ההצעות
שהוגשו ולא בסכום של ההצעה הסופית.
עוד דבר שמאפשר מכרז ייחודי הוא מספר זוכים בכל מכרז. כן , כן, שמעתם נכון.
מכיוון שהצלחת המכרש נמדדת במספר ההצעות שהוגשו יש אפשרות "לפנק" מספר אנשים שהגישו הצעות ייחודיות. בעצם, למה לא?
המכרז הייחודי בבונקר
אתר בונקר מוביל את שיטת מכרז ייחודי ןמציע מגוון של מוצרים החל
מכסף מזומן, מכוניות, או אפילו, תחזיקו חזק- דירה חלומית.
כל אחד יכול לזכות, לא משנה כמה כסף יש לו בבנק. בנוסף האתר
מציע חבילת הצעות אטרקטיבית המיוחד, הנחות בשפע וממשק ידיותי ומזמין.
הייחודיות חוזרת לאופנה, איזה כיף.