בעולם קידום אתרים בגוגל, יש להבין ולעצב מטרות בכדי לדעת לאן מכוונים את ה קידום עצמו, לקדם אתר זה הרבה יותר מקישורים, יש לדעת לאן לכווןו, לאילו ביטויים היינו רוצים להגיע בעמודים הראשונים של גוגל.
מחקר מילות מפתח נכון יכול להוביל אותנו לדרך של הצלחה אמיתית בעולם תחום הענף שלנו, קידום אתרים בגוגל מכוון מטרות במצב טבעי לתחומינו, מחקר מילות מפתח נכון אמור להיות בנוי מכמה שלבים בסיסיים מאוד.
? לבדוק מה כיוון העסק, האם אנחנו רוצים להגיע לנישת התחום או לנצח בביטויים קשים יותר עם סבלנות ממושכת, ביטויים קשים בעולם מנועי החיפוש יכולים לקחת המון עבודה ותעדוף של אתרים וותיקים וחזקים מאיתנו מבחינת תוכן, ואלידציה ורלוונטיות לתחום, ביטויים הנקראים "זנב ארוך" בעצם מפעילים את גוגל פחות, ניתן לבדוק בעזרת מחקר מילות מפתח שישנם פחות חיפושים אבל בזנב ארוך שכזה יש פתות מתחרים ופחות זמן לחכות עד שנגיע לעמוד הראשון ולא נצטרך לחכות יותר מידי.
? כלי מילות המפתח של גוגל, הכלי אשר בודק לנו בדיוק כמה חיפושים יש אחר כל ביטוי, ביטויים קשורים, וכמובן עלויות של פרסום במכונות המשומנות של גוגל. תמיד צריך להגדיר את שפת החיפוש לעברית, וארץ החיפוש, ולבצע חיפוש "מדויק" בכדי לדעת בדיוק מי כתב מה ואיך הקליד את זה.
? בדיקת התחרות שבעמוד הראשון, האם ישנם אתרים גדולים ומחוזקים בעמוד הנ"ל? מחקר מילות מפתח מגלה לנו האם האתרים שנמצאים שם הינם אתרים בעלי דומיין ראשי, כלומר נמצאים שם עם עמוד הבית או עמוד פנימי באתר, עמוד פנימי תמיד מקבל עדיפות בגוגל למען רלוונטיות לגולש.
? שלב האחרון והחשוב ביותר, הינו התוכן של האתר, ככל שניהיה יותר רלוונטיים וכמובן, יותר מלאי תוכן, ככה גוגל יחשב אותנו כאתר בעל יותר עוצמה מכוונת לגולש הממוצע אשר ביצע חיפוש אחר ביטוי כזה או אחר, יש לדעת איך לכוון את התוכן שלנו מתוך מחקר מילות מפתח מדויק אשר יעביר את המסר בצורה הטובה ביותר לגולש וכמובן למנועי החיפוש.
מחקר מילות מפתח נכון יכול להוביל אותנו לדרך של הצלחה אמיתית בעולם תחום הענף שלנו, קידום אתרים בגוגל מכוון מטרות במצב טבעי לתחומינו, מחקר מילות מפתח נכון אמור להיות בנוי מכמה שלבים בסיסיים מאוד.
? לבדוק מה כיוון העסק, האם אנחנו רוצים להגיע לנישת התחום או לנצח בביטויים קשים יותר עם סבלנות ממושכת, ביטויים קשים בעולם מנועי החיפוש יכולים לקחת המון עבודה ותעדוף של אתרים וותיקים וחזקים מאיתנו מבחינת תוכן, ואלידציה ורלוונטיות לתחום, ביטויים הנקראים "זנב ארוך" בעצם מפעילים את גוגל פחות, ניתן לבדוק בעזרת מחקר מילות מפתח שישנם פחות חיפושים אבל בזנב ארוך שכזה יש פתות מתחרים ופחות זמן לחכות עד שנגיע לעמוד הראשון ולא נצטרך לחכות יותר מידי.
? כלי מילות המפתח של גוגל, הכלי אשר בודק לנו בדיוק כמה חיפושים יש אחר כל ביטוי, ביטויים קשורים, וכמובן עלויות של פרסום במכונות המשומנות של גוגל. תמיד צריך להגדיר את שפת החיפוש לעברית, וארץ החיפוש, ולבצע חיפוש "מדויק" בכדי לדעת בדיוק מי כתב מה ואיך הקליד את זה.
? בדיקת התחרות שבעמוד הראשון, האם ישנם אתרים גדולים ומחוזקים בעמוד הנ"ל? מחקר מילות מפתח מגלה לנו האם האתרים שנמצאים שם הינם אתרים בעלי דומיין ראשי, כלומר נמצאים שם עם עמוד הבית או עמוד פנימי באתר, עמוד פנימי תמיד מקבל עדיפות בגוגל למען רלוונטיות לגולש.
? שלב האחרון והחשוב ביותר, הינו התוכן של האתר, ככל שניהיה יותר רלוונטיים וכמובן, יותר מלאי תוכן, ככה גוגל יחשב אותנו כאתר בעל יותר עוצמה מכוונת לגולש הממוצע אשר ביצע חיפוש אחר ביטוי כזה או אחר, יש לדעת איך לכוון את התוכן שלנו מתוך מחקר מילות מפתח מדויק אשר יעביר את המסר בצורה הטובה ביותר לגולש וכמובן למנועי החיפוש.
VPRweb חברה הקמת אתרים בצורה אופטימאלית למנועי החיפוש, חברה ידידותית מבחינת קידום אתרים בגוגל בעזרת מחקר מילות מפתח מקדים ומכוון למטרה.