שליחת ניוזלטר באמצעותNET. MAILER :
המיתון שאנו חווים משתלט על כל תחום בחיינו, ולכן יש לאמץ האמצעים האלטרנטיביים בעלי יכולות טכנולוגיות גבוהות על מנת להמשיך לקדם את עסקך בפן הטוב ביותר, ובהתאם לתקציב.
אנו בחברת נטמיילר מציעים אלטרנטיבה לשליחת ניוזלטר ביעילות, בנחות ובמקצועיות. נטמיילר מספקת מערכות אינטרנטיות ידידותית ורב-לשונית לשיווק ברשת דרך שליחת ניוזלטר. המערכת לשליחת ניוזלטר כוללת דוחות המסייעים להצלחת הקמפיין שלך באמצעות הצגת ניתוח ממוקד של תוצאות הדיוור האלקטרוני ואף עוזרת לשפר את הדיוורים העתידיים באמצעות המערכות הסטטיסטיות שלה.
מערכת הניוזלטר כוללת מנוע לניתוח כתובות נמענים שגויים, כפל רשומות ומאפיינים פרסונאליים המאפשרים לניוזלטר שלך להיות ממוקד, מפולח ומותאם לעיצוב קמפיין ניוזלטר און-ליין. המטרה הינה לבצע מהלך שיווקי ופרסומי לעסק או לאתר במחיר זול עם אלמנטים ויזואליים מעוצבים על מנת לתת ללקוח שלך את ההרגשה והחוויה שהוא אכן מהווה נכס עבורך.
10 הדיברות לדיוור אלקטרוני מוצלח רשימת התפוצה:
הכל מתחיל ומסתיים ברשימת בדיוור שלך. לפני תחילת ההפצה את/ה צריכים לשאול את עצמכם 2 שאלות חשובות:
1) האם הרשימת בדיוור הינה מאגר מורשה, האם כולם ביקשו לקבל דואר ממך? והאם המידע הינו עדכני ותיבות הדואר אכן נכונות?
2) אם אחת מתשובות הינה לא, הינך עלול להיחשב כספאמר והינך אף לוקח סיכון בכך שיחסמו את תיבת הדואר שלך ואת המערכת עיצוב ניוזלטר: אחד הדברים המושכים בניוזלטר זה העיצוב, חשוב שלא יהיה צעקני, שיהיה נעים לעיון וקריאה. לא להשתמש באלמנטים מהבהבים ולא זוהרים מידי שלא יעצבן את הקורא. רצוי להשתמש באלמנטים וצבעים של האתר שלכם. לפעמים כדי גם להשקיע במעצב שיעצב לכם את הניוזלטר, השקעה חד-פעמית שמחזירה את ההשקעה לאומת ניוזלטר שנראה בעיצוב לא מקצועי.
יש לזכור שאם העיצוב לא מכבד את הקורא, הנמען ימחק את הדואר עוד לפני שקרא אותו. פניה אישית: שימוש בפנייה אישית בתוכן הניוזלטר משפיע באופן ישיר על התעניינותו של הקורא. לדוג: "שלום מאיר, יש לנו הצעה אישית עבורך ..." משקל המכתב: משקל המכתב מומלץ שלא יעלה מעל K60 חלק חשוב בדואר שישלח ויגיע מהר ליעד, לכן מומלץ להשתמש בטכנולוגיה של קישורים ז"א במקום לחבר קבצים לדואר ניצור קישור להורדה הקובץ.
תדירות הדיוור ארגונים שביצעו בעבר דיוורים מוצלח, נהנו מאחוזי תגובה גבוהים והחליטו להגביר את קצב הדיוורים במטרה להגדיל הכנסות. בפועל, דיוור בהפרשי זמן נמוכים, לא מתקבל בצורה חיובית אצל רוב הלקוחות והאפקטיביות השיווקית של המכתבים יורדת. למרות זאת, לא כדאי לתת לנמען לחכות זמן רב מדי בין דיוור לדיוור. דיוור מסרים בפרקי זמן סבירים וקבועים יגרום לנמענים לפתח ציפייה חיובית למסרים ולהגדלת האפקטיביות השיווקית.
תזמון הדיוור: אם עד היום היה נהוג לבצע דיוורים בשעות הלילה בכדי למנוע עומסים על שרתי דיוור מתוך הנחה כי אין השפעה למועד הדיוור, נערכו מספר מחקרים שגילו כי לשעה וליום בשבוע בו בוצעו דיוורים הייתה השפעה לא מבוטלת על אפקטיביות ואחוזי התגובה למכתבים. מתוך ניסיון העבר מומלץ לדוור לגולשים פרטיים בעיקר לקראת סופי השבוע ולגורמים עסקיים הקוראים את המכתבים במשרד, בימים שני, שלישי ורביעי בעיקר בשעות הבוקר והצהריים. שורת הנושא: שורת הנושא הינה ההזדמנות הראשונה למשוך את הגולש כדי שיפתח ויקרא את המכתב. זמן הקריאה של שורת הנושא היא בסך הכל מספר שניות , בזמן זה הגולש מחליט אם לפתוח את המכתב או להשליכו לסל האשפה.
המסר שבשורת הנושא צריך להיות מסקרן ומפתה, אך עם זאת לא להיות יומרני ופרובוקטיבי מדי, מה שיגרום לגולש לחשוש שמא מדובר בדואר זבל. מחקרים הראו כי שימוש בפנייה אישית בשורת הנושא הגדילה את שיעורי פתיחת המייל בכ - 13% בממוצע. שימוש במערכות דיוור מקצועיות: מערכות דיוור מקצועיות הן תנאי הכרחי לביצוע דיוור לרשימות תפוצה. ניסיונות דיוור באמצעות תוכנות דואר אלקטרוני פשוטות כגון Outlook עלולים לגרום לעומסים מיותרים על שרת הדואר, לבעיות אבטחת מידע של רשימת התפוצה ולזיהוי הדואר המתקבל כ - "דואר זבל.(Spam) "
דיוור קבוע של ניוזלטר שבנוי בצורה חכמה טומן בחובו מספר יתרונות:
• תזכור של הלקוחות על עצם קיומה של החברה, בדרך נעימה, המועילה ללקוח.
• פיתוח מערכת יחסים דו-כיוונית עם הלקוחות, המבוססת על קח ותן.
• יצירת רושם על הלקוחות לגבי הידע, המקצועיות ורמת השירות של החברה.
• פרסום שירותים ומוצרים חדשים דרך הניוזלטר של החברה, בצורה ממוקדת, לקהל רלוונטי.
• הנעה לפעולה של הלקוחות, בנקודות הרצויות לחברה.
למערכת דיוור אלקטרונית לשליחת ניוזלטר
http://www.netmailer.co.il