דבר ראשון שחשוב שנבהיר. אין נוסחה מדויקת לסיבה שחברת תקליטים תחתים אומן. ההצלחה של אומן, להקה תלויה בגורמים רבים שקשורים למס' דברים מעבר ליצירה עצמה, אך לא להתייאש, ישנן כמה פעולות שניתן לעשות ולהגדיל את הסיכויים ליום המיוחל!
1. תהיו מוכנים בצורה הטובה ביותר! תבדקו את עצמכם טוב לפני שאתם מוציאים מוסיקה החוצה. תשוו את ההפקה שלכם ביחס למתחרים המובילים בז'אנר ותבדקו את עצמכם לפי מס' פרמטרים.
2. אתם חייבים להראות מתאימים לחתימה, כלומר: אף אחד לא יחתים להקה לא מגובשת או אומן חסר ניסיון, ללא ביטחון עצמי ו-STAR QUALITY. אתם חייבים להשתפשף בהופעות, ליצור קהל מעריצים קטן, להיות מאוד מקצועיים, לשדר ביטחון ולכוון למטרה מוגדרת.
אתם חייבים לבלוט משאר האומנים!
3. אל תחכו שחברת תקליטים תגלה אתכם. קידום עצמי הוא הדבר החשוב ביותר וגם כאשר אתם חתומים בלייבל אתם חייבים להשקיע משאבים ביחסי ציבור ושיווק.
פתיחת אתר של ההרכב (MY SPACE + WEBSITE) , שליחת מיילים למעריצים וחברות קשורות, סגירת הופעות וכו..
רבים מחתימים הרכבים רק לאחר ששמעו איזה רעש על אומן והגיעו להופעה שלו לבדוק הכצעקתה.
ככל שלחברת התקליטים תהייה פחות עבודה להתעסק איתכם ולהביא אתכם להכרה והצלחה ככה יגדלו הסיכויים לחוזה טוב יותר.
4. תנסו להשיג הרבה הופעות גם אם זה בכלום כסף או בחינם. חשוב שתחשפו לקהל רחב ולהרבה בעלי מועדונים.
ברגע שתופיעו ותביאו קהל רב, בעלי המועדון / מסיבה יזמינו אותך שוב.
תנסו להגיע לתחנות רדיו גם אם הם של מכללות (106 FM קול הקמפוס) ולהגיע לכמה שיותר אוזניים.
5. תנסו להיות בכל מקום שבו קהל היעד שלכם נמצא.
6. תגבשו קבוצת גרילה שתפיץ את החומרים שלכם ותגיע להופעות. ישנם הרבה גרופיז שיסכימו לעבוד בחינם (בשביל כניסה וכו..) ולהפיץ את השמועה רק כדי להיות קשורים לגורם כלשהו.
7. תחלקו שירים באתר האינטרנט ותפיצו דמו של הופעה, קליפים ב- YOUTUBE , FACEBOOK וכל מקום שאתם יכולים להיחשף.
8. החתמה בלייבל קטן או באוספים שונים הינה הכרחית לפני החתמה ללייבל מאוד רציני.
9. טעות נפוצה ביותר היא שלייבל גדול ייקח אתכם ויעשה בשבילכם את כל העבודה. ההפך הוא הנכון, חברת תקליטים גדולה רוצה כבר מוצר מוכן ומשופשף ולא תתעסק בד"כ עם אומן חדש. תשלחו את כל החבילה שתראו כאילו אתם כבר עובדים ומוכנים.
10. תשלחו את הדיסקים שלכם כולל PRESS KIT עם כל החומרים שלכם ועטיפה מושכת את העין.
לפרטים נוספים
www.bpm-music.com
1. תהיו מוכנים בצורה הטובה ביותר! תבדקו את עצמכם טוב לפני שאתם מוציאים מוסיקה החוצה. תשוו את ההפקה שלכם ביחס למתחרים המובילים בז'אנר ותבדקו את עצמכם לפי מס' פרמטרים.
2. אתם חייבים להראות מתאימים לחתימה, כלומר: אף אחד לא יחתים להקה לא מגובשת או אומן חסר ניסיון, ללא ביטחון עצמי ו-STAR QUALITY. אתם חייבים להשתפשף בהופעות, ליצור קהל מעריצים קטן, להיות מאוד מקצועיים, לשדר ביטחון ולכוון למטרה מוגדרת.
אתם חייבים לבלוט משאר האומנים!
3. אל תחכו שחברת תקליטים תגלה אתכם. קידום עצמי הוא הדבר החשוב ביותר וגם כאשר אתם חתומים בלייבל אתם חייבים להשקיע משאבים ביחסי ציבור ושיווק.
פתיחת אתר של ההרכב (MY SPACE + WEBSITE) , שליחת מיילים למעריצים וחברות קשורות, סגירת הופעות וכו..
רבים מחתימים הרכבים רק לאחר ששמעו איזה רעש על אומן והגיעו להופעה שלו לבדוק הכצעקתה.
ככל שלחברת התקליטים תהייה פחות עבודה להתעסק איתכם ולהביא אתכם להכרה והצלחה ככה יגדלו הסיכויים לחוזה טוב יותר.
4. תנסו להשיג הרבה הופעות גם אם זה בכלום כסף או בחינם. חשוב שתחשפו לקהל רחב ולהרבה בעלי מועדונים.
ברגע שתופיעו ותביאו קהל רב, בעלי המועדון / מסיבה יזמינו אותך שוב.
תנסו להגיע לתחנות רדיו גם אם הם של מכללות (106 FM קול הקמפוס) ולהגיע לכמה שיותר אוזניים.
5. תנסו להיות בכל מקום שבו קהל היעד שלכם נמצא.
6. תגבשו קבוצת גרילה שתפיץ את החומרים שלכם ותגיע להופעות. ישנם הרבה גרופיז שיסכימו לעבוד בחינם (בשביל כניסה וכו..) ולהפיץ את השמועה רק כדי להיות קשורים לגורם כלשהו.
7. תחלקו שירים באתר האינטרנט ותפיצו דמו של הופעה, קליפים ב- YOUTUBE , FACEBOOK וכל מקום שאתם יכולים להיחשף.
8. החתמה בלייבל קטן או באוספים שונים הינה הכרחית לפני החתמה ללייבל מאוד רציני.
9. טעות נפוצה ביותר היא שלייבל גדול ייקח אתכם ויעשה בשבילכם את כל העבודה. ההפך הוא הנכון, חברת תקליטים גדולה רוצה כבר מוצר מוכן ומשופשף ולא תתעסק בד"כ עם אומן חדש. תשלחו את כל החבילה שתראו כאילו אתם כבר עובדים ומוכנים.
10. תשלחו את הדיסקים שלכם כולל PRESS KIT עם כל החומרים שלכם ועטיפה מושכת את העין.
לפרטים נוספים
www.bpm-music.com
יריב עציון, מנהל פדגוגי
מכללת bpm
www.bpm-music.com
מכללת bpm
www.bpm-music.com