פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק ספריות וידאו
כבר הספידו אותן בגדול: ריבוי בתי הקולנוע, הטלביזיה הרב ערוצית בלווין ובכבלים, רכישת סרטים בטלביזיה לפי הזמנה, הורדה וצפיה באינטרנט... אלף סיבות למות, והספריות פורחות. וזה לא רק לקראת יום כיפור. בכל סוף שבוע ובטח בכל חג, ואפילו באמצע השבוע, אם אני צריך פרוטקציה כדי שישמרו לי סרט, אין יותר מה להגיד.
צריך רק לבוא ולראות את התופעה: בין המדפים מסתובבים גברים ונשים, וגם לא מעט בני נוער, והרוב צמודים למכשיר הסלולרי ומתייעצים בשידור חי עם בן/בת הזוג איזה סרט נזמין היום, ומה נזמין אם הסרט כבר לא על המדף, כי באמת כבר נמאס ממה שמציעים לנו בטלביזיה, ועוד עם שפע פרסומות מעצבנות.
סרט בסינמה סיטי
סיפור של אבולוציה: פעם היה בית הקולנוע הבודד, עם שמות שהפכו למיתוס בכל עיר. אחר כך באו הרשתות שניהלו מספר בתי קולנוע ונתנו להם צביון אחיד, תוך שיפור הכסאות, האקוסטיקה, מערכת הקול וההקרנה וגם חדרי השירותים והפסקות הפופ-קורן כמובן. אחר כך הקניונים והציגו בפנינו את קובץ האולמות הקטנים, עם הפסקות מחצית מתואמות להפסקת הכסף הגדול: מכונות הפופ-קורן ומקרר השתיה והשלגונים.
ובהמשך, ממש לא מזמן, התופעה היחודית של הסינמה סיטי. אני לא מכיר את הנעשה בשורת הרווח התחתונה של בעלי המקום, אבל שיווקית הם הצליחו (שימו לב: לכאורה הצלחה שיווקית אינה בהכרח הצלחה עסקית!).
הקונספט של מקום שבו ניתן לצפות בכל הסרטים הטובים בעיר, בשילוב מגוון פעילויות של לפני, אחרי או במקום הסרט, יצר מקום הומה הנשען גם על מיקום פנטסטי עם נגישות נוחה לאוכלוסיית רוב גוש דן, חנייה בשפע ובחינם (בינתיים) ואפילו אפשרות פרסום יחודית, שמאפשרת לסינמה סיטי להשקיע במודעת עמוד משלהם. כן, עם רוחב המבחר שלהם הם יכולים.
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק ספריות וידאו
כבר הספידו אותן בגדול: ריבוי בתי הקולנוע, הטלביזיה הרב ערוצית בלווין ובכבלים, רכישת סרטים בטלביזיה לפי הזמנה, הורדה וצפיה באינטרנט... אלף סיבות למות, והספריות פורחות. וזה לא רק לקראת יום כיפור. בכל סוף שבוע ובטח בכל חג, ואפילו באמצע השבוע, אם אני צריך פרוטקציה כדי שישמרו לי סרט, אין יותר מה להגיד.
צריך רק לבוא ולראות את התופעה: בין המדפים מסתובבים גברים ונשים, וגם לא מעט בני נוער, והרוב צמודים למכשיר הסלולרי ומתייעצים בשידור חי עם בן/בת הזוג איזה סרט נזמין היום, ומה נזמין אם הסרט כבר לא על המדף, כי באמת כבר נמאס ממה שמציעים לנו בטלביזיה, ועוד עם שפע פרסומות מעצבנות.
סרט בסינמה סיטי
סיפור של אבולוציה: פעם היה בית הקולנוע הבודד, עם שמות שהפכו למיתוס בכל עיר. אחר כך באו הרשתות שניהלו מספר בתי קולנוע ונתנו להם צביון אחיד, תוך שיפור הכסאות, האקוסטיקה, מערכת הקול וההקרנה וגם חדרי השירותים והפסקות הפופ-קורן כמובן. אחר כך הקניונים והציגו בפנינו את קובץ האולמות הקטנים, עם הפסקות מחצית מתואמות להפסקת הכסף הגדול: מכונות הפופ-קורן ומקרר השתיה והשלגונים.
ובהמשך, ממש לא מזמן, התופעה היחודית של הסינמה סיטי. אני לא מכיר את הנעשה בשורת הרווח התחתונה של בעלי המקום, אבל שיווקית הם הצליחו (שימו לב: לכאורה הצלחה שיווקית אינה בהכרח הצלחה עסקית!).
הקונספט של מקום שבו ניתן לצפות בכל הסרטים הטובים בעיר, בשילוב מגוון פעילויות של לפני, אחרי או במקום הסרט, יצר מקום הומה הנשען גם על מיקום פנטסטי עם נגישות נוחה לאוכלוסיית רוב גוש דן, חנייה בשפע ובחינם (בינתיים) ואפילו אפשרות פרסום יחודית, שמאפשרת לסינמה סיטי להשקיע במודעת עמוד משלהם. כן, עם רוחב המבחר שלהם הם יכולים.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.