דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


נלך לראות את מה שמוכרים לנו: סרט בוידאו או בסינמה סיטי 

מאת    [ 29/10/2009 ]

מילים במאמר: 495   [ נצפה 2185 פעמים ]

פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך

לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.

http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499


שיווק ספריות וידאו
כבר הספידו אותן בגדול: ריבוי בתי הקולנוע, הטלביזיה הרב ערוצית בלווין ובכבלים, רכישת סרטים בטלביזיה לפי הזמנה, הורדה וצפיה באינטרנט... אלף סיבות למות, והספריות פורחות. וזה לא רק לקראת יום כיפור. בכל סוף שבוע ובטח בכל חג, ואפילו באמצע השבוע, אם אני צריך פרוטקציה כדי שישמרו לי סרט, אין יותר מה להגיד.

צריך רק לבוא ולראות את התופעה: בין המדפים מסתובבים גברים ונשים, וגם לא מעט בני נוער, והרוב צמודים למכשיר הסלולרי ומתייעצים בשידור חי עם בן/בת הזוג איזה סרט נזמין היום, ומה נזמין אם הסרט כבר לא על המדף, כי באמת כבר נמאס ממה שמציעים לנו בטלביזיה, ועוד עם שפע פרסומות מעצבנות.

סרט בסינמה סיטי
סיפור של אבולוציה: פעם היה בית הקולנוע הבודד, עם שמות שהפכו למיתוס בכל עיר. אחר כך באו הרשתות שניהלו מספר בתי קולנוע ונתנו להם צביון אחיד, תוך שיפור הכסאות, האקוסטיקה, מערכת הקול וההקרנה וגם חדרי השירותים והפסקות הפופ-קורן כמובן. אחר כך הקניונים והציגו בפנינו את קובץ האולמות הקטנים, עם הפסקות מחצית מתואמות להפסקת הכסף הגדול: מכונות הפופ-קורן ומקרר השתיה והשלגונים.

ובהמשך, ממש לא מזמן, התופעה היחודית של הסינמה סיטי. אני לא מכיר את הנעשה בשורת הרווח התחתונה של בעלי המקום, אבל שיווקית הם הצליחו (שימו לב: לכאורה הצלחה שיווקית אינה בהכרח הצלחה עסקית!).

הקונספט של מקום שבו ניתן לצפות בכל הסרטים הטובים בעיר, בשילוב מגוון פעילויות של לפני, אחרי או במקום הסרט, יצר מקום הומה הנשען גם על מיקום פנטסטי עם נגישות נוחה לאוכלוסיית רוב גוש דן, חנייה בשפע ובחינם (בינתיים) ואפילו אפשרות פרסום יחודית, שמאפשרת לסינמה סיטי להשקיע במודעת עמוד משלהם. כן, עם רוחב המבחר שלהם הם יכולים.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב