פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק ממוחזר של גליונות כתבי עת - מגזין חדרי ההמתנה הישראלי
מגזין חדש נולד, ויש בו משהו שונה, משהו השווה התייחסות. לפחות הרעיון, כי הביצוע פחות משכנע. המגזין "רגעים", מצהיר על כוונתו בכותרת המשנה: "מגזין חדרי ההמתנה הישראלי". המכנה המשותף של קהל היעד הוא השעמום והצורך להעביר את הזמן במשך ההמתנה בתור לרופא. בחודש אפריל יצא גליון מספר אחד, אבל חיכיתי עד לקבלת גליון מספר שתיים כדי לכתוב על הרך הנולד, כי גליונות מספר אחד יש הרבה, מספר שתיים הרבה פחות.
המגזין יכול להתאים לכל מקום שיש בו תור: מספרה, מכון יופי וכו', וההבדל הבולט הוא בהגדרת קהל היעד: זה לא מגזין לצעירים, או למבוגרים, או לנשים או לגברים, לחובבי טבע או לחובבי רכב. זה מגזין למשועממים.
המגזין החדש בא להחליף את הגליונות הבלויים מיד שניה של כתבי עת שונים שרובצים בכל קליניקה. בארצות אחרות התופעה קיימת גם באופן אחר, שיש בו רעיון עסקי מעניין של מיחזור עודפי הדפסה: יזמים מקבלים בהסכם ממו"לים גליונות שחזרו מהדוכנים, כורכים אותם בשלשות, מוסיפים מספר דפי פרסום על גבי הכריכה ועל חוצצים בין הגליונות ומפיצים אותם לקליניקות.
הסימביוזה הזאת משלימה גם את מסר המכירה של עמודי הפרסום במגזינים, בדבר אורך חיי המדף והחשיפה החוזרת של כתבי העת. זהו. עכשיו שכתבתי, נראה אם יהיה מי שירים את הכפפה ויקים חברה שתעסוק בכך בישראל, אוגדן כתבי עת לקליניקות.
ואם כתבתי שהרעיון של המגזין החדש "רגעים" יותר טוב מהביצוע, אני מתייחס בעיקר לבחירת הנושאים. למה עיתון נגד שיעמום צריך להיות כל כך משעמם? למה הם חושבים שמי שיושב בתור לרופא, רוצה לקרוא על רפואה? תנו לנו פרפראות מכל נושא אחר, רק לא עוד צרות בריאות שלנו ושל אחרים. את זה הבאנו מהבית.
ומצד שני, אולי בכל זאת זה מה שאנשים לקרוא? אחרי הכל לפי דרוג אמריקאי, נושא הבריאות נמצא בין חמשת הנושאים הפופולאריים ביותר לקריאה.
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק ממוחזר של גליונות כתבי עת - מגזין חדרי ההמתנה הישראלי
מגזין חדש נולד, ויש בו משהו שונה, משהו השווה התייחסות. לפחות הרעיון, כי הביצוע פחות משכנע. המגזין "רגעים", מצהיר על כוונתו בכותרת המשנה: "מגזין חדרי ההמתנה הישראלי". המכנה המשותף של קהל היעד הוא השעמום והצורך להעביר את הזמן במשך ההמתנה בתור לרופא. בחודש אפריל יצא גליון מספר אחד, אבל חיכיתי עד לקבלת גליון מספר שתיים כדי לכתוב על הרך הנולד, כי גליונות מספר אחד יש הרבה, מספר שתיים הרבה פחות.
המגזין יכול להתאים לכל מקום שיש בו תור: מספרה, מכון יופי וכו', וההבדל הבולט הוא בהגדרת קהל היעד: זה לא מגזין לצעירים, או למבוגרים, או לנשים או לגברים, לחובבי טבע או לחובבי רכב. זה מגזין למשועממים.
המגזין החדש בא להחליף את הגליונות הבלויים מיד שניה של כתבי עת שונים שרובצים בכל קליניקה. בארצות אחרות התופעה קיימת גם באופן אחר, שיש בו רעיון עסקי מעניין של מיחזור עודפי הדפסה: יזמים מקבלים בהסכם ממו"לים גליונות שחזרו מהדוכנים, כורכים אותם בשלשות, מוסיפים מספר דפי פרסום על גבי הכריכה ועל חוצצים בין הגליונות ומפיצים אותם לקליניקות.
הסימביוזה הזאת משלימה גם את מסר המכירה של עמודי הפרסום במגזינים, בדבר אורך חיי המדף והחשיפה החוזרת של כתבי העת. זהו. עכשיו שכתבתי, נראה אם יהיה מי שירים את הכפפה ויקים חברה שתעסוק בכך בישראל, אוגדן כתבי עת לקליניקות.
ואם כתבתי שהרעיון של המגזין החדש "רגעים" יותר טוב מהביצוע, אני מתייחס בעיקר לבחירת הנושאים. למה עיתון נגד שיעמום צריך להיות כל כך משעמם? למה הם חושבים שמי שיושב בתור לרופא, רוצה לקרוא על רפואה? תנו לנו פרפראות מכל נושא אחר, רק לא עוד צרות בריאות שלנו ושל אחרים. את זה הבאנו מהבית.
ומצד שני, אולי בכל זאת זה מה שאנשים לקרוא? אחרי הכל לפי דרוג אמריקאי, נושא הבריאות נמצא בין חמשת הנושאים הפופולאריים ביותר לקריאה.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.