פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק באינטרנט באמצעות סוכני משנה
מערכי מכירות רב שכבתיים, הידועים מטאפרוור ועד שואבי אבק, מופעלים בגירסה מעודנת בחנויות האינטרנט. כמו שאמזון ואתרי מכירות נוספים בארצות הברית כבר עושים מזמן, התחילו גם אתרים ישראלים להפעיל שיטות לגיוס סוכני משנה ברשת.
דוגמא יפה לכך ניתן לראות באתר של חברת מיתוס. החברה עוסקת בעיקר בשיווק ומכירת ספרים, סרטים ומוזיקה באמצעות האינטרנט. לתוכנית שלהם יש שני חלקים נפרדים. בחלק הראשון, אתה יכול לשמש כשגריר מכירות: אם יש לך אתר, כמעט לא משנה באיזה תחום, אתה יכול להציע למבקרים אצלך את מיגוון מוצרי מיתוס, כולל ספרים, סרטים, מוזיקה וכדומה. כל שצריך זה בעצם לינק מהאתר שלך לאתר של מיתוס, וכל רכישה שתתחיל מהאתר שלך ותבוצע ברצף, רשומה על שמך ותזכה אותך בעמלה מוסכמת.
התכנית השניה היא מתקדמת יותר, ומציעה למעוניינים להקים, בעזרת מיתוס, אתר מכירות משל עצמם. מדובר למעשה ברשת זכיינות וירטואלית. הזכיין החדש מקים אתר מכירות שהוא בונה בעזרת מיתוס, ומתחזק את האתר במיגוון אמצעים למשיכת לקוחות. ניתן למצוא כמה וכמה דוגמאות של חנויות כאלה שאנשים פתחו על פי הצעתה של חברת מיתוס. מהות ההצעה היא לאפשר לאנשים להקים לעצמם עסק שניתן להפעלה מהמחשב האישי בבית באמצעות רשת האינטרנט, במקום או במקביל למקום עבודה רגיל. מעניין.
שיטות אלה נפוצות יותר בארצות אחרות וסביר שיאומצו ואף ישוכללו בשנים הקרובות לתחומים נוספים בישראל העוברים בהדרגה לשיווק ומכירות באינטרנט, כתוספת לפעילות הקמעונאית הרגילה או אף באופן בלעדי באמצעות הרשת.
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
שיווק באינטרנט באמצעות סוכני משנה
מערכי מכירות רב שכבתיים, הידועים מטאפרוור ועד שואבי אבק, מופעלים בגירסה מעודנת בחנויות האינטרנט. כמו שאמזון ואתרי מכירות נוספים בארצות הברית כבר עושים מזמן, התחילו גם אתרים ישראלים להפעיל שיטות לגיוס סוכני משנה ברשת.
דוגמא יפה לכך ניתן לראות באתר של חברת מיתוס. החברה עוסקת בעיקר בשיווק ומכירת ספרים, סרטים ומוזיקה באמצעות האינטרנט. לתוכנית שלהם יש שני חלקים נפרדים. בחלק הראשון, אתה יכול לשמש כשגריר מכירות: אם יש לך אתר, כמעט לא משנה באיזה תחום, אתה יכול להציע למבקרים אצלך את מיגוון מוצרי מיתוס, כולל ספרים, סרטים, מוזיקה וכדומה. כל שצריך זה בעצם לינק מהאתר שלך לאתר של מיתוס, וכל רכישה שתתחיל מהאתר שלך ותבוצע ברצף, רשומה על שמך ותזכה אותך בעמלה מוסכמת.
התכנית השניה היא מתקדמת יותר, ומציעה למעוניינים להקים, בעזרת מיתוס, אתר מכירות משל עצמם. מדובר למעשה ברשת זכיינות וירטואלית. הזכיין החדש מקים אתר מכירות שהוא בונה בעזרת מיתוס, ומתחזק את האתר במיגוון אמצעים למשיכת לקוחות. ניתן למצוא כמה וכמה דוגמאות של חנויות כאלה שאנשים פתחו על פי הצעתה של חברת מיתוס. מהות ההצעה היא לאפשר לאנשים להקים לעצמם עסק שניתן להפעלה מהמחשב האישי בבית באמצעות רשת האינטרנט, במקום או במקביל למקום עבודה רגיל. מעניין.
שיטות אלה נפוצות יותר בארצות אחרות וסביר שיאומצו ואף ישוכללו בשנים הקרובות לתחומים נוספים בישראל העוברים בהדרגה לשיווק ומכירות באינטרנט, כתוספת לפעילות הקמעונאית הרגילה או אף באופן בלעדי באמצעות הרשת.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.