פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004, בתוספת יחודית לשנת 2010: מאמר זה אולי יוסיף לך ידע ואולי גם יביא לך רווחים משיווק באינטרנט - פרטים בהמשך
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
ביטוח לבעלי שתי ידיים שמאליות
בארצות הברית קוראים לזה "עשה זאת בעצמך". בארץ גם, אבל הישראלי לא מתכוון ליותר מאשר "קנה זאת בעצמך". קונים רהיט או אביזר במארז, מביאים הביתה בתחושת ניצחון של חיסכון, מנסים להרכיב, שוברים את הראש, מבזבזים זמן, דופקים כמה חלקים ובסוף מזמינים בעל מקצוע שיעשה זאת כמו שצריך. לחילופין, נשארים תקועים למשך שנים בגאווה מול יציר כפיים עקום דלתות. במקרה היותר טוב, מדלגים על שלב היומרות ומזמינים מראש את בעל המקצוע שיבוא להרכיב, כדי שיצא ישר או לפחות כדי שיהיה על מי לצעוק, מה שלא פחות חשוב.
באייס קנה ובנה החליטו לעלות על תכונה משפחתית זו בגדול, ואם כבר, אז על כל הקופה: הקמפיין החדש שקיבל חשיפה רחבה מציג את השירות: S-O-ACE (ברכות גם על השם). שורת האייקונים במודעה מציגה את סידרת השירותים הכלולים במיזם החדש. למעשה, מדובר במעין מוצר ביטוחי שמאחוריו חישובים אקטואריים בדוקים, פרמיה מתאימה, טקטיקת שיווק של שקט נפשי וגם, כמובן, השתתפות עצמית של הלקוח.
יש כאן שכלול שיווקי של שיטת ה"ריידר", שמוסיף קשר ישיר עם הלקוח באופן שבונה מאגר מידע יחודי וגם הכנסה קבועה, ובנוסף הכנסת אורחים (=הכנסת לקוחות אל תוך החנות).
הריידר - לתזכורת - הוא השיטה בה חברה שיש לה כמות גדולה של לקוחות, רוכשת עבורם "ביטוח" בעלות של שקלים בודדים ללקוח, ומקבלת עבורם כיסוי עם השתתפות עצמית למגוון שירותים נילווים.
כל אחד מאיתנו, אפילו אם אינו מודע לכך, נהנה מסידור זה. רוצים דוגמאות? בבקשה. ביטוח הרכב כולל גרירה? זה ריידר. ביטוח הדירה כולל תיקון צנרת? זה ריידר. חבר קופת חולים נהנה מביקור רופא בלילה? זה ריידר.
שיטת הריידר פותחה בישראל לדרגה של אמנות על ידי קבוצת שחר, מתוך מוחו הקודח של נהוראי נתיב, העומד הראשה. קבוצה זו עומדת, מבלי שנרגיש בכך, מאחורי רוב שירותי הערך המוסף שמעניקות לנו חברות הביטוח, אשר כוללות את התשלום החודשי בתוך הפרמיה, כך שהלקוח אינו חש בתשלום.
לפי שיטת הריידר, החברה המספקת את השירותים נהנית מהכנסה קבועה וידועה מראש, ויודעת לחשב אקטוארית את ההוצאות, שברובן הינן בגין הפעלת בעלי מקצוע עצמאיים כקבלני משנה לביצוע העבודות. החברה המציעה את השירות ללקוחותיה נהנית מיתרונות תחרותיים ואטרקטיביות מול הלקוח. וגם הלקוח נהנה, בדרך כלל, אך לא תמיד.
מתי לא? באותם מקרים בהם נותן השירות הקטן, הפרי-לנס העצמאי שבקצה השרשרת, נאלץ להסתפק בסכום ההשתתפות העצמית של הלקוח כבמלוא שכר טרחתו. במקרה כזה הוא עלול להשתדל להיות חסכן מדי בהוצאות ובהקדשת זמן, ובמקביל להתרכז במציאת פרנסה נדיבה יותר.
לפני עשר שנים זה כבר התחיל, אבל רק מעטים ידעו שהשיווק עובר לאינטרנט. לכן המשכנו כולנו לעסוק בשרשרת של שיווק ופרסום והיה לנו טוב: מה שאתה לא יודע, לא מציק לך. אבל עכשיו הסתיים העשור הראשון של המאה העשרים ואחת, וכולנו כבר שמענו על כך ש''כולם עושים המון כסף באינטרנט'' אבל מי זה כולם ואיפה הכסף? זה רק נותן לנו תחושה שאנחנו מפספסים את הרכבת. כך הרגשתי גם אני וכל המאמרים שקראתי בנושא רק בלבלו אותי, עד שמצאתי באינטרנט את הספר של הארווי סגל. אחרי כל כך הרבה זמן (וכסף) שבזבזתי על כל מיני מדריכים באינטרנט, בסוף מצאתי את המדריך הכי טוב למתחילים (ולמתקדמים) שלקח אותי צעד אחר צעד אל העולם החדש. יותר מזה, מתוך הכרת נפש המשווקים, הארווי קודם כל מלמד איך להשיג מכירות שיכניסו את הדולרים הראשונים להרמת המוראל, ואחר כך השמיים הם הגבול.
כן, ועוד משהו: את הספר קיבלתי חינם, כולל רשות להעביר אותו חינם לקוראים שלי. אז הנה בבקשה, לרשותכם המדריך שעזר לי ויעזור לכם להכנס ולהתקדם לעולם החדש של השיווק. אבל, אני מעדיף שקודם כל תקראו על נושא המאמר עצמו ורק אחר תלחצו על הלינק (לכן הכתובת כאן לא מופיעה כלינק, אלא רק למטה במשבצת). תעשו כך, ותקבלו גם את הספר וגם עוד כמה הפתעות מעניינות.
http://www.supertips.com/ultimate/x/?id=4499
ביטוח לבעלי שתי ידיים שמאליות
בארצות הברית קוראים לזה "עשה זאת בעצמך". בארץ גם, אבל הישראלי לא מתכוון ליותר מאשר "קנה זאת בעצמך". קונים רהיט או אביזר במארז, מביאים הביתה בתחושת ניצחון של חיסכון, מנסים להרכיב, שוברים את הראש, מבזבזים זמן, דופקים כמה חלקים ובסוף מזמינים בעל מקצוע שיעשה זאת כמו שצריך. לחילופין, נשארים תקועים למשך שנים בגאווה מול יציר כפיים עקום דלתות. במקרה היותר טוב, מדלגים על שלב היומרות ומזמינים מראש את בעל המקצוע שיבוא להרכיב, כדי שיצא ישר או לפחות כדי שיהיה על מי לצעוק, מה שלא פחות חשוב.
באייס קנה ובנה החליטו לעלות על תכונה משפחתית זו בגדול, ואם כבר, אז על כל הקופה: הקמפיין החדש שקיבל חשיפה רחבה מציג את השירות: S-O-ACE (ברכות גם על השם). שורת האייקונים במודעה מציגה את סידרת השירותים הכלולים במיזם החדש. למעשה, מדובר במעין מוצר ביטוחי שמאחוריו חישובים אקטואריים בדוקים, פרמיה מתאימה, טקטיקת שיווק של שקט נפשי וגם, כמובן, השתתפות עצמית של הלקוח.
יש כאן שכלול שיווקי של שיטת ה"ריידר", שמוסיף קשר ישיר עם הלקוח באופן שבונה מאגר מידע יחודי וגם הכנסה קבועה, ובנוסף הכנסת אורחים (=הכנסת לקוחות אל תוך החנות).
הריידר - לתזכורת - הוא השיטה בה חברה שיש לה כמות גדולה של לקוחות, רוכשת עבורם "ביטוח" בעלות של שקלים בודדים ללקוח, ומקבלת עבורם כיסוי עם השתתפות עצמית למגוון שירותים נילווים.
כל אחד מאיתנו, אפילו אם אינו מודע לכך, נהנה מסידור זה. רוצים דוגמאות? בבקשה. ביטוח הרכב כולל גרירה? זה ריידר. ביטוח הדירה כולל תיקון צנרת? זה ריידר. חבר קופת חולים נהנה מביקור רופא בלילה? זה ריידר.
שיטת הריידר פותחה בישראל לדרגה של אמנות על ידי קבוצת שחר, מתוך מוחו הקודח של נהוראי נתיב, העומד הראשה. קבוצה זו עומדת, מבלי שנרגיש בכך, מאחורי רוב שירותי הערך המוסף שמעניקות לנו חברות הביטוח, אשר כוללות את התשלום החודשי בתוך הפרמיה, כך שהלקוח אינו חש בתשלום.
לפי שיטת הריידר, החברה המספקת את השירותים נהנית מהכנסה קבועה וידועה מראש, ויודעת לחשב אקטוארית את ההוצאות, שברובן הינן בגין הפעלת בעלי מקצוע עצמאיים כקבלני משנה לביצוע העבודות. החברה המציעה את השירות ללקוחותיה נהנית מיתרונות תחרותיים ואטרקטיביות מול הלקוח. וגם הלקוח נהנה, בדרך כלל, אך לא תמיד.
מתי לא? באותם מקרים בהם נותן השירות הקטן, הפרי-לנס העצמאי שבקצה השרשרת, נאלץ להסתפק בסכום ההשתתפות העצמית של הלקוח כבמלוא שכר טרחתו. במקרה כזה הוא עלול להשתדל להיות חסכן מדי בהוצאות ובהקדשת זמן, ובמקביל להתרכז במציאת פרנסה נדיבה יותר.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.