פורסם לראשונה במדור השיווק של ד''ר אסף בקר בירחון אותות של איגוד המפרסמים 2004
הקריאטיביות שופעת בישראל בעיקר באותיות לועזיות. ניתן לראות זאת ברוב המודעות, שמות החברות, המוצרים ומקומות הבילוי. זה עניין של בחירה ורצון לזכות בניחוח של העולם הגדול, תוך התבטלות מסויימת בפני אותיות באנגלית.
אבל הקרב הבא שונה מכל אלה, כי נכון להיום מדובר בזירה בה אין אלטרנטיבה: שמות אתרים באינטרנט. שילובים מופלאים של אותיות ומספרים יצרו קומבינציות של מילים באנגלית ועברית, עם רמזים, חיוכים והתחכמויות. בעיקר מככבים בדו משמעות לועזית הספרות 2 ו-4, ומולן האותיות U ו-Y, ולפעמים גם C, B, I, P, R, וכל אות או סיפרה שצליל הגייתן דומה למילה באנגלית או בעברית.
כמו HOT וכמו YES גם העתונים היומיים מצאו שמות מסוג זה לאתרים שלהם. מול השאלה הגנרית של ידיעות אחרונתY ?, אספו במעריב מספיק אנרגיה כדי להקים את NRG.
עיתון באינטרנט, אפילו יותר מאשר עיתון רגיל, מצריך רכישת הרגלים. זה כמו בסופרמרקט: בהתחלה, אתה שורף שעות ורוטן עד שאתה מוצא את כל המצרכים שברשימה, תוך כדי שאתה תופר את כל המעברים הלוך ושוב עד למילוי העגלה. אחרי כמה ביקורים, אתה כבר בונה לך מסלול מוכר ויעיל לשוטט בין המדפים.
הבעיה היא שבאינטרנט אין סבלנות לביקורים חוזרים. זה יותר גרוע מיכולת הזפזופ בין ערוצים בטלביזיה. עד שמשכת את הלקוח אל האתר שלך, אם לא לכדת אותו באטרקטיביות מיידית, איבדת אותו לזמן רב. וזה קשה, כי מרוב רצון לענות לטעמיהם של רבים, יצאו האתרים של שני העיתונים בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת". זה יקח עוד הרבה זמן וכסף עד שכל אחד יבנה את קהל הקוראים הנאמן שלו, ועל זה ניטש הקרב. לפחות דבר אחד: לשני המתגוששים יש מחירים נוחים לפרסם את אתריהם בעיתון.
החשיבות של אתרי העיתונים באינטרנט נובעת מן התחזיות שלמעשה המדיה האינטרנטית עתידה לרשת את המדיה המודפסת, ובמידה מסויימת אף את המדיה המשודרת. כבר כיום ניתן לראות צריכה הולכת וגוברת של תכנים כתובים ומשודרים באינטרנט, מלווים בסרטונים ותוכניות משודרות. אמנם כצפוי בתחילת הדרך הצעירים הינם רוב המשתמשים, אך בהדרגה המשקל עובר אל המבוגרים יותר, מה עוד שאותם צעירים מאמצי החידושים מתבגרים אף הם אל תוך העידן החדש של צריכת התקשורת.
ועדיין, מוקדם להספיד את העיתונות הכתובה וגם את מדורת השבט - שידורי הטלוויזיה.
הקריאטיביות שופעת בישראל בעיקר באותיות לועזיות. ניתן לראות זאת ברוב המודעות, שמות החברות, המוצרים ומקומות הבילוי. זה עניין של בחירה ורצון לזכות בניחוח של העולם הגדול, תוך התבטלות מסויימת בפני אותיות באנגלית.
אבל הקרב הבא שונה מכל אלה, כי נכון להיום מדובר בזירה בה אין אלטרנטיבה: שמות אתרים באינטרנט. שילובים מופלאים של אותיות ומספרים יצרו קומבינציות של מילים באנגלית ועברית, עם רמזים, חיוכים והתחכמויות. בעיקר מככבים בדו משמעות לועזית הספרות 2 ו-4, ומולן האותיות U ו-Y, ולפעמים גם C, B, I, P, R, וכל אות או סיפרה שצליל הגייתן דומה למילה באנגלית או בעברית.
כמו HOT וכמו YES גם העתונים היומיים מצאו שמות מסוג זה לאתרים שלהם. מול השאלה הגנרית של ידיעות אחרונתY ?, אספו במעריב מספיק אנרגיה כדי להקים את NRG.
עיתון באינטרנט, אפילו יותר מאשר עיתון רגיל, מצריך רכישת הרגלים. זה כמו בסופרמרקט: בהתחלה, אתה שורף שעות ורוטן עד שאתה מוצא את כל המצרכים שברשימה, תוך כדי שאתה תופר את כל המעברים הלוך ושוב עד למילוי העגלה. אחרי כמה ביקורים, אתה כבר בונה לך מסלול מוכר ויעיל לשוטט בין המדפים.
הבעיה היא שבאינטרנט אין סבלנות לביקורים חוזרים. זה יותר גרוע מיכולת הזפזופ בין ערוצים בטלביזיה. עד שמשכת את הלקוח אל האתר שלך, אם לא לכדת אותו באטרקטיביות מיידית, איבדת אותו לזמן רב. וזה קשה, כי מרוב רצון לענות לטעמיהם של רבים, יצאו האתרים של שני העיתונים בבחינת "תפסת מרובה לא תפסת". זה יקח עוד הרבה זמן וכסף עד שכל אחד יבנה את קהל הקוראים הנאמן שלו, ועל זה ניטש הקרב. לפחות דבר אחד: לשני המתגוששים יש מחירים נוחים לפרסם את אתריהם בעיתון.
החשיבות של אתרי העיתונים באינטרנט נובעת מן התחזיות שלמעשה המדיה האינטרנטית עתידה לרשת את המדיה המודפסת, ובמידה מסויימת אף את המדיה המשודרת. כבר כיום ניתן לראות צריכה הולכת וגוברת של תכנים כתובים ומשודרים באינטרנט, מלווים בסרטונים ותוכניות משודרות. אמנם כצפוי בתחילת הדרך הצעירים הינם רוב המשתמשים, אך בהדרגה המשקל עובר אל המבוגרים יותר, מה עוד שאותם צעירים מאמצי החידושים מתבגרים אף הם אל תוך העידן החדש של צריכת התקשורת.
ועדיין, מוקדם להספיד את העיתונות הכתובה וגם את מדורת השבט - שידורי הטלוויזיה.
שיווק המכשיר למניעת הזעה בכפות הידיים והרגליים https://www.nosweat.co.il/
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.
הטיפול היעיל להפסקת זיעה בידיים וברגליים ללא כאבים וללא תופעות לוואי.