ארגון עסקי עובד קשה, במיוחד בתקופת משבר כלכלי כזה, ואין דרך טובה יותר לתגמל אנשים בתחום שלהם מאשר לתת להם יום התרעננות, אולי יום גיבוש או יום הרצאות. הרצאות והדרכות מוטיבציה בארגונים וחברות עסקיות בעיקר באות לתת משמעות נוספת וחשובה ליום יום המקצועי של העובד והמנהל - הן באות לתת אמון בעובדים, במיוחד בעת משבר כלכלי, ולכן הבאת המרצים הטובים ביותר בתחום היא חשובה מאד. חשיבות ההרצאות וההדרכות להעלאת המורל בארגון גדולה מאד בעיקר בגלל שיש תחרות גדולה ואתם רוצים לשמור את העובדים שלכם אצלכם בחברה. מוטיבצה ארגונית של עובד עשויה להיות בעלת חשיבות מכרעת במיוחד כשמדובר בעובד בעל יכולות גבוהות הנמצא בתפקיד ניהולי משמעותי ויכול לסחוף אחריו את העובדים שלו - בדוגמה ניהולית.
הרצאה להרמת המורל בארגון - בחירה נכונה בעת משבר כלכלי
אם אתם רוצים להרים את המורל של העובדים שלכם באמצעות הרצאות טובות, חשבו על אחד מהרעיונות הבאים ובדקו מה מהם מתאים לארגון שלכם: האם אתם רוצים הרצאות בעלות מסר של דוגמא אישית מתוך סיפור אישי של מרצה הבא דרך סיפורו לתת ולהסביר את המסר של ההתמדה, הנחישות והרצון להיות מס' אחד. פה אתם לא חייבים להביא את המרצה מהתחום שלכם - אלא להביא הרצאות מוטיבציה כלליות, כמו למשל ספורטאי ישראלי אנדרדוג שעשה את זה נגד כל הסיכויים; אדם חולה שהחלים נגד כל הסיכויים; הרצאה של איש עסקים שצמח מכלום והפך למיליונר; סיפורים אישיים של אנשים שהיה להם קשה והצליחו למרות הכל זו הרצאה מצויינת לסוג כזה של אירוע. סוג שני של מרצים הוא אנשי התיאוריה הבאים לרוב מתחום הפסיכולויגה הארגונית. אלו מרצים הבאים דרך מצגות משוכללות להעביר מסרים חדשניים המובאים מגדולי היועתים הארגוניים בעולם יחד עם התאמות מקומיות לקהל המשתתפים. סוג שלישי של הרצאות לאירוע שלכם יכול להיות דווקא שילוב של הרעיונות 1 ו-2. לרוב יהיו אלו בעלי רקע עסקי ארגוני מובהק ומתוך כך יביאו להרצאה שלהם את הדוגמא האישית יחד עם תיאוריות ניהול ומוטיבתיה מתקדמות. למשל אנשי אקדמיה או מנכ"לים של חברות גדולות.
הרצאות באירועים כאלו צריכות להתאים לסוג הקהל: האם העובדים שלכם מדוכדכים, האם אתם רוצים לשדרג את רמת המקצועיות שלהם? האם אתם רוצים ללמד אותם משהו חדש - או להודות להם על העבודה הנהדרת שהם עשו עבורכם בזמן האחרון? הרצאות להרמת המורל בארגון חשובות מאד ולכן שווה לבדוק את הנושא הזה היטב ולא לעשות זאת כלאחר יד.
הרצאה להרמת המורל בארגון - בחירה נכונה בעת משבר כלכלי
אם אתם רוצים להרים את המורל של העובדים שלכם באמצעות הרצאות טובות, חשבו על אחד מהרעיונות הבאים ובדקו מה מהם מתאים לארגון שלכם: האם אתם רוצים הרצאות בעלות מסר של דוגמא אישית מתוך סיפור אישי של מרצה הבא דרך סיפורו לתת ולהסביר את המסר של ההתמדה, הנחישות והרצון להיות מס' אחד. פה אתם לא חייבים להביא את המרצה מהתחום שלכם - אלא להביא הרצאות מוטיבציה כלליות, כמו למשל ספורטאי ישראלי אנדרדוג שעשה את זה נגד כל הסיכויים; אדם חולה שהחלים נגד כל הסיכויים; הרצאה של איש עסקים שצמח מכלום והפך למיליונר; סיפורים אישיים של אנשים שהיה להם קשה והצליחו למרות הכל זו הרצאה מצויינת לסוג כזה של אירוע. סוג שני של מרצים הוא אנשי התיאוריה הבאים לרוב מתחום הפסיכולויגה הארגונית. אלו מרצים הבאים דרך מצגות משוכללות להעביר מסרים חדשניים המובאים מגדולי היועתים הארגוניים בעולם יחד עם התאמות מקומיות לקהל המשתתפים. סוג שלישי של הרצאות לאירוע שלכם יכול להיות דווקא שילוב של הרעיונות 1 ו-2. לרוב יהיו אלו בעלי רקע עסקי ארגוני מובהק ומתוך כך יביאו להרצאה שלהם את הדוגמא האישית יחד עם תיאוריות ניהול ומוטיבתיה מתקדמות. למשל אנשי אקדמיה או מנכ"לים של חברות גדולות.
הרצאות באירועים כאלו צריכות להתאים לסוג הקהל: האם העובדים שלכם מדוכדכים, האם אתם רוצים לשדרג את רמת המקצועיות שלהם? האם אתם רוצים ללמד אותם משהו חדש - או להודות להם על העבודה הנהדרת שהם עשו עבורכם בזמן האחרון? הרצאות להרמת המורל בארגון חשובות מאד ולכן שווה לבדוק את הנושא הזה היטב ולא לעשות זאת כלאחר יד.