לשם מה אנו זקוקים לשירות הפצת מאמרים באתר ומחוצה לו?
בכדי לענות על שאלה זו, רצוי להבין כיצד עובדים מנועי החיפוש ברשת כיום. מעבר להתאמה לנושא החיפוש, תרים מנועי החיפוש גם אחר ממליצים. הם סורקים את הרשת במטרה למצוא אתרים נוספים בהם מאוזכר האתר המחופש; הם מצליבים מידע במטרה לגלות האם האתר משמש כאוטוריטה בתחומו; הם בודקים מה כתבו עליו אתרים אחרים וכמה המלצות קיבל במאמרים ברשת. כמו בראיון עבודה, בו מעוניין המראיין לשמוע מאחרים על העובד הנמצא מולו בטרם יקבלו לעבודה, כך מתנהגים גם מנועי החיפוש, שרוצים לקבל אסמכתא בטרם יפרסמו מידע על אתר ברשת. בתום בדיקות אלו זוכה האתר לציון מסוים שעל פיו נקבע דירוגו באתר.
לפיכך, מאמרים באתר לא רק שיתרמו לריבוי כניסות – הם גם יגרמו לאתרים אחרים להסתמך עליו. פעולה זו תביא, בעקיפין, להגדלת מספר הפעמים בה מוזכר האתר ברשת ובעקבותיה לנסיקה בדירוג מנועי החיפוש עד לראש הרשימה.
הפצת מאמרים ברשת היא אחת הדרכים שלנו לעזור למנועי החיפוש לבצע את עבודתם כראוי. הפצת מאמרים נכונה תאפשר לנו להופיע במקומות רבים ברשת; היא תאפשר לנו לקשר את האתר שלנו לאתרים אחרים ולשלוח קישורים מהמאמרים שכתבנו אל האתר שלנו; היא גם תאפשר לנו למתג את עצמנו כמקצוענים בתחומנו.
חשוב לזכור שיתרונם של מאמרים, מעבר ליכולתם לתרום לקידום האתר, הוא בכך שהם פונים לקהלי יעד ממוקדים ומשווקים מסרים שברצוננו לקדם. אחרי הכל, אנו עוסקים בהליך הפצת מאמרים גם בכדי לשווק את האתר, את מוצריו ואת יכולותיו. מאמרים המדברים בזכות המוצרים שלנו ומעודדים לרכוש אותם תורמים לאתר וממנפים את העסק. גם מאמרים המתייחסים בעקיפין לנושא שברצוננו לקדם יכולים ליצור זיקה לאתר. אחרי הכל, מאמר המדבר על חזרה ממיתון וירידת מחירים בשוק הנדל"ן, יעודד אנשים לרכוש דירות ויתכן שחלק מהם אף יגיעו לאתר הנדל"ן שלי.
כתיבת מאמרים הינה רק אחת מהדרכים שמעניקה לנו הרשת להפיץ את תכנים ומאמרים. כלים נוספים להפצת חומרים שיווקיים הם בלוגים מקצועיים, רשתות חברתיות, אתרי שיתוף למיניהם ואפילו אתרי ודאו. כל אלו מעניקים לנו אמצעים לקדם את המסרים שלנו ברשת ללא תשלום ובקלות מדהימה. עם זאת, ראוי לציין שקידום באמצעות כלים אלו הוא עדיין עבודה למקצוענים ורצוי לפחות להתייעץ עם אדם המבין בקידום אתרים בטרם תתחילו במלאכת קידום התכנים.
כתיבת תוכן לאתרים סטאר טקסט ושרותי כתיבה שיווקית