מודיעין עסקי שיווקי - יתרון תחרותי!
כבעל עסק, האם חשוב לך חיסכון בעלויות? קיצור זמני התגובה והגדלת 'הערך' ללקוחותייך?
ריגול עסקי יוכל לעזור לתהליך קבלת ההחלטות בחברה, לשיפור כושרה התחרותי אל מול מתחריה, לזיהוי הזדמנויות עסקיות ולחיזוק חוסנה הכלכלי.
מנקודת מבט של לקוח..
לאחרונה קיבלתי מכתב פרסומת לביתי, מס' מאפיינים ייחדו את מכתב הפרסומת הזה:
1. ראשית, המכתב נשלח בדואר ומוען אלי באופן אישי.
2. שנית, המכתב היה, באופן ברור, ממוען אל מישהו שמחזיק כלב בבית.
(הפרסומת הייתה של חברה שמוכרת אוכל לכלבים).
במילים אחרות, מישהו קיבל מודיעין עסקי, עם מידע מדויק, שאני כתובת טובה לדוור אליה באופן אישי וישיר, פרסומת מהסוג הזה.
מבחינתי, קיבלתי מידע שהיה חשוב לי לדעת אותו, שמחתי לקבלו ולכן גם עשיתי בו שימוש!
מנקודת מבט של בעל עסק..
בוצע דיוור ישיר מוצלח ללקוחות פוטנציאלים!
שמירה על לקוח קיים והרחבת הפעילות עימו מחייבת הכרות עם צרכיו, דפוסי הקנייה שלו, הצגת מוצרים חדשים של העסק, הכרות של הרגלי התשלום שלו ושמירה על תקשורת רצופה עימו.
ארגונים חייבים להתאים את המוצרים ללקוחות ולהגיב במהירות על ביקושים משתנים, לכן מידע עסקי- שיווקי איכותי, הינו נכס אסטרטגי חשוב בעולם העסקים של היום.
על מנת להגיע למצב בו יוכל הלקוח להיות "שותף" לתוכן המוצר, עלינו לדעת מה הוא "רוצה":
מטרת רוב העסקים הינה להגיע למצב בו הלקוח שבע רצון מהמוצר, מכיוון שאז הוא יהפוך ללקוח חוזר, שבסופו של דבר יכניס כסף נוסף לחברה..
לכן, לא די ליצרן ו/או איש השיווק בידיעת המוצר ותכונותיו ביחס למתחרים בשוק. על כל יצרן לדעת יותר גם על הלקוחות אליהם הוא מכוון את תוצרתו (כמו למשל: מי הם אנשי המפתח בארגון, מי הבעלים האמיתיים ומי המנכ"ל איתו תדבר..).
ריגול עסקי שיווקי:
ריגול עסקי שיווקי יכול להתבצע ע"י חברות מידע בשוק המספקות שירות "מידע פנים" ולאו דווקא ע"י משרד חקירות שבד"כ עולה הון תועפות....
כל מידע עסקי-שיווקי שייאסף, יסייע לך להכיר בצורה מעמיקה ושוטפת את הזירה העסקית הרלוונטית עבורך, לדוגמא:
*קבלת מידע פנימי על הזדמנויות עסקיות ושינויים פנימיים כגון: מידע על עסקים שמתרחבים, שינויים במחזור החברה, שינויים במספר המועסקים, בבעלי המניות, מידע על ספקים ולקוחות חדשים של החברה. (לדוגמא: החלפת אנשי מפתח בחברה, יכולה להוות הזדמנות עבורך להיכנס לארגון כספק מתחלף..)
* עדכון מתמיד במכרזים השונים המתפרסמים, על מנת להגיש הצעות.
*בחירת קהל יעד מתאים מתוך רשימה עדכנית של ספקים ולקוחות.
*קבלת תמונת מצב על מיזוגים והשתלטויות.
לסיכום:
בעולם העסקים של היום, הכרחי לעקוב אחר סיכונים והזדמנויות עסקיות.
התחרות המתעצמת בשווקים מצריכה מהארגונים לשנות את אופי התנהגותם מארגונים "שמגיבים" על מידע (כגון: הזמנות של לקוח), לארגונים שיוזמים ניצול של הידע שנצבר לאורך שרשרת האספקה (כגון: לקוחות, ספקים, קבלני משנה, שותפים עסקיים, ומודיעין עסקי שיווקי) והפקה של תועלת עסקית ממנו (כגון: חיזוי ביקושים עתידיים).
כתוצאה מכך ניתן להשיג יתרון תחרותי על פני המתחרים, לקדם חדשנות ולשפר את יעילות ביצועי העסק.
מאת: יפית מיכאלי, יועצת שיווק, 'יש שיווק' . www.yeshivuk.co.il
אימייל yafit@yeshivuk.co.il
כבעל עסק, האם חשוב לך חיסכון בעלויות? קיצור זמני התגובה והגדלת 'הערך' ללקוחותייך?
ריגול עסקי יוכל לעזור לתהליך קבלת ההחלטות בחברה, לשיפור כושרה התחרותי אל מול מתחריה, לזיהוי הזדמנויות עסקיות ולחיזוק חוסנה הכלכלי.
מנקודת מבט של לקוח..
לאחרונה קיבלתי מכתב פרסומת לביתי, מס' מאפיינים ייחדו את מכתב הפרסומת הזה:
1. ראשית, המכתב נשלח בדואר ומוען אלי באופן אישי.
2. שנית, המכתב היה, באופן ברור, ממוען אל מישהו שמחזיק כלב בבית.
(הפרסומת הייתה של חברה שמוכרת אוכל לכלבים).
במילים אחרות, מישהו קיבל מודיעין עסקי, עם מידע מדויק, שאני כתובת טובה לדוור אליה באופן אישי וישיר, פרסומת מהסוג הזה.
מבחינתי, קיבלתי מידע שהיה חשוב לי לדעת אותו, שמחתי לקבלו ולכן גם עשיתי בו שימוש!
מנקודת מבט של בעל עסק..
בוצע דיוור ישיר מוצלח ללקוחות פוטנציאלים!
שמירה על לקוח קיים והרחבת הפעילות עימו מחייבת הכרות עם צרכיו, דפוסי הקנייה שלו, הצגת מוצרים חדשים של העסק, הכרות של הרגלי התשלום שלו ושמירה על תקשורת רצופה עימו.
ארגונים חייבים להתאים את המוצרים ללקוחות ולהגיב במהירות על ביקושים משתנים, לכן מידע עסקי- שיווקי איכותי, הינו נכס אסטרטגי חשוב בעולם העסקים של היום.
על מנת להגיע למצב בו יוכל הלקוח להיות "שותף" לתוכן המוצר, עלינו לדעת מה הוא "רוצה":
מטרת רוב העסקים הינה להגיע למצב בו הלקוח שבע רצון מהמוצר, מכיוון שאז הוא יהפוך ללקוח חוזר, שבסופו של דבר יכניס כסף נוסף לחברה..
לכן, לא די ליצרן ו/או איש השיווק בידיעת המוצר ותכונותיו ביחס למתחרים בשוק. על כל יצרן לדעת יותר גם על הלקוחות אליהם הוא מכוון את תוצרתו (כמו למשל: מי הם אנשי המפתח בארגון, מי הבעלים האמיתיים ומי המנכ"ל איתו תדבר..).
ריגול עסקי שיווקי:
ריגול עסקי שיווקי יכול להתבצע ע"י חברות מידע בשוק המספקות שירות "מידע פנים" ולאו דווקא ע"י משרד חקירות שבד"כ עולה הון תועפות....
כל מידע עסקי-שיווקי שייאסף, יסייע לך להכיר בצורה מעמיקה ושוטפת את הזירה העסקית הרלוונטית עבורך, לדוגמא:
*קבלת מידע פנימי על הזדמנויות עסקיות ושינויים פנימיים כגון: מידע על עסקים שמתרחבים, שינויים במחזור החברה, שינויים במספר המועסקים, בבעלי המניות, מידע על ספקים ולקוחות חדשים של החברה. (לדוגמא: החלפת אנשי מפתח בחברה, יכולה להוות הזדמנות עבורך להיכנס לארגון כספק מתחלף..)
* עדכון מתמיד במכרזים השונים המתפרסמים, על מנת להגיש הצעות.
*בחירת קהל יעד מתאים מתוך רשימה עדכנית של ספקים ולקוחות.
*קבלת תמונת מצב על מיזוגים והשתלטויות.
לסיכום:
בעולם העסקים של היום, הכרחי לעקוב אחר סיכונים והזדמנויות עסקיות.
התחרות המתעצמת בשווקים מצריכה מהארגונים לשנות את אופי התנהגותם מארגונים "שמגיבים" על מידע (כגון: הזמנות של לקוח), לארגונים שיוזמים ניצול של הידע שנצבר לאורך שרשרת האספקה (כגון: לקוחות, ספקים, קבלני משנה, שותפים עסקיים, ומודיעין עסקי שיווקי) והפקה של תועלת עסקית ממנו (כגון: חיזוי ביקושים עתידיים).
כתוצאה מכך ניתן להשיג יתרון תחרותי על פני המתחרים, לקדם חדשנות ולשפר את יעילות ביצועי העסק.
מאת: יפית מיכאלי, יועצת שיווק, 'יש שיווק' . www.yeshivuk.co.il
אימייל yafit@yeshivuk.co.il