דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


אפקטיביות הפרסום במנועי החיפוש 

מאת    [ 30/11/2009 ]

מילים במאמר: 374   [ נצפה 2064 פעמים ]

יחד עם הכניסה של מנועי החיפוש לעולם האינטרנטי, התגלו היתרונות המשמעותיים שלהם לעולם הפרסום.
מנוע חיפוש מאפשר למידע להיות נגיש עבור הגולש ולכן מעודד גולשים (לקוחות פוטנציאלים) לבצע חיפוש אחר מידע
(שירותים/מוצרים) בהם הם מעוניינים.
אתרים אשר ממוקמים בתוצאות הגבוהות ביותר בדפי התוצאות הראשוניים קיבלו חשיפה משמעותית לעומת אתרים
אשר מוקמו בתוצאות נמוכות. החשיפה הגדולה אפשרה לבעלי עסקים להביא לידיעת הלקוחות אינפורמציה רבה
על השירותים אותם הם מציעים ולכן גם הביאה למינוף העסקים מבחינה כלכלית.

לא כל אתר יכול להימצא במיקומים העליונים מכיוון שהדירוג נקבע לפי אלגוריתם סודי שפותח למנועי החיפוש השונים.
אך החשיבות של ההמצאות בתוצאות החיפוש המקודמות ביותר הביא את מנועי החיפוש לפיתוח פלטפורמות פרסום
המאפשרות לעסקים לרכוש שטח פרסום באותם עמודי תוצאות.
לעומת מדיות הפרסום המסורתי (טלוויזיה, רדיו, עיתונות..) אשר מתבססות על פנייה להמונים בכדי לדלות מהם
את הלקוחות הפוטנציאלים, פרסום מקוון ובפרט פרסום במנועי חיפוש נהנה משני יתרונות עיקריים:


    • פנייה לקהל יעד ממוקד.
    • פנייה לקהל ברגע בו הוא מחפש את השירות שלך.


היכולת לפרסם לקהל יעד ממוקד בדיוק ברגע הנכון הוזילה באופן משמעותי את עלויות הפרסום ואפשרה גם למפרסמים "קטנים" להצטרף לתחרות שהייתה שמורה בעבר רק לתאגידי ענק שיכלו לעמוד בתקציבי הפרסום במדיות המסורתיות. בניגוד למודעת פרסומת במדיות המסורתיות, בהן נהוג לגבות תשלום עבור הופעה של מודעה בשטח המוקצה לפרסום – ללא התחשבות במידת החשיפה שהמודעה מקבלת - במנועי החיפוש אין משלמים עבור ההופעה. תשלום עבור שירותי הפרסום מתבצע רק ברגע שגולש (לקוח פוטנציאלי) הקליק על המודעה. מכאן המונח PPC) Pay Per Click). כך מודעה יכולה להופיע אלפי פעמים ביום אך המפרסם ישלם רק עבור הלקוחות אשר הקליקו במודעה (או במילים אחרות – שילמת עבור הלקוחות שכן הפנו תשומת לב והתעניינו בשירות/מוצר שלך).

יכולת נוספת חשובה של הפרסום במנועי חיפוש היא לבצע מעקבים ואיסוף נתונים סטטיסטי של ביצועי הקמפיין. יכולת זו מאפשרת לבצע אופטימיזציה לקמפיין פרסומי לקבלת תוצאות טובות יותר ולכן מתקבל החזר השקעה (ROI) גבוה יותר, (הגדלת מחזור המכירות בעלויות פרסום נמוכות יותר), זאת כמובן תחת ההנחה שהקמפיין מתנהל בצורה מקצועית וחכמה.

מסיבות אלו ניתן לראות היום נטייה גוברת לשימוש בפרסום דרך מנועי החיפוש על פני שימוש באפשרויות פרסום מסורתיות.

LoadPPC מתמחה ב - פרסום אתרים וקידומם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: href="mailto:info@livecity.co.ilinfo@livecity.co.il">">info@livecity.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב