שולחנות
שולחנות משרדיים. שולחנות משרדיים הם שולחנות המשמים את העובדים בעת עבודתם במשרד. עובדים שמוקם עבודתם הוא במשרד מבלים חלק גדול מאוד של יום העבודה לי השולחנות המשרדיים. לחדרים שונים במשרד ולעובדים שונים במשרד יש צורך בשולחנות מסוגים שונים. שולחנות בחדר ישיבות לדוגמה צפויים נדרשים גדולים כדי שיוכלו להכיל מספר גדול של כסאות סביבם על מנת שלאפשר עריכת ישיבות. שולחנות לחדרי ישיבות יכולים להיות בצורות שונות אך לרוב הם יהיו עגולים. שולחנות במשרדים של עובדים זוטרים צריכים לספק מקום עבודה נוח ויעיל לעובד, מקום למחשב, כמה מגירות ותאים לאחסון וכו'. שולחנות של עובדים בכירים צריכים לעתים לשקף את מעמדם ולכן עשויים להיות מיוצרים מחומרים יוקרתיים יותר. במשרדים שונים יש גם צורך בשולחנות מסוגים שונים. משרדי אדריכלות לדוגמה צריכים שולחנות ארוכים ורחבים לסרטוט של תוכניות. במשרדי עורכי דין וראי חשבון נדרשים שולחנות סטנדרטיים יותר. שולחנות למשרדים שונים קיימים גם במגוון רחב מאוד של חומרים, צבעים וכו'. שולחנות הם מוצר די בסיסי ופשוט במהותו ולכן ניתן ליצור שולחנות מסוגים שונים אלמנטים כמו גם תחת השראה של סגנונות עיצוב שונים. ניתן לחלק את הפונקציות שממלאים שולחנות משרדיים לשתיים. הראשונה, שולחנות משרדים אמורים להיות שימושים ולספק סביבת עבודה נוחה, נעימה ויעילה. הפונקציה השנייה היא החזותית-עיצובית שולחנות מהווים פריט הנמצא במרכז או פינת המשרד ויש להם השפעה על עיצוב הפנים של המשרד. תחת שתי קטגוריות אלה קיים מגוון עצום של שולחנות הנעים על המנעד שבין עיצוב ושימושיות. אחד לא בא על חשבון השני אך ישנם דברים המשפעים על מחירו ועל שימושיותו של השולחן המשרדי. שולחנות משרדיים הם פריט המשמש את העובד במשרד בתכיפות גבוהה מאוד, כמעט באופן יומיומי ולכן יש חשיבות רבה לשולחנות המשרדיים.מבחינה שימושית שולחנות משרדיים יכולים להיות טובים יותר או פחות מבחינת החומר ממנו הן עשויים. אולם דבר חשוב בהקשר זה היא הנוחות שמקנה השולחן למשתמש. שולחנות משרדיים אשר אינם מתוכננים כהלכה וללא שימוש בהנדסת אנוש צפויים להיות נוחים פחות והלביא לכך שסביבת העבודה תהיה נוחה יותר. בילוי של שעות ארוכות על יד שולחן עבודה לא נוח עשוי להביא גב,כאבי שרירים, עייפות מוגברת. עבודה ממושכת ליד שולחנות מסוג זה עשויה להביא לנזקים בטווח הארוך. שולחנות משרדים הם פריט שחושב להשקיע בו לרווחת העובדים וגם הבכירים במשרד. כדאי להשקיע בשולחנות מתוכננים כהלכה מבחינה ארגונומית בכדי לאפשר סביבת עבודה ככל האפשר לעובדים. השולחנות מהווים חלק מהעיצוב ומהתדמית של המשרד ודבר זה נכון על אחת כמה וכמה לחברות שמקבלות לקוחות במשרד והמשרד מהווה מעין כרטיס ביקור של החברה. על כן חשוב להשקיע את המשאבים המתאימים בשולחנות משרדיים איכותיים.
המאמר נלקח מאתר כיסאות