בע"ה
מכתב ל: "אוהבי" ישראל (אחמניג'אד, נסראללה, בן לאדן ואובמה)
מחילה מכבודכם: אבל איך לא תבושו להתגרות ולאיים על העם הכי צדיק בעולם? כי כל כלי יוצר עליך לא יצלח וכל לשון תקום איתך למשפט תרשיעי. זאת נחלת עבדי ה' וצדקתם מאיתי נאום ה'. ישעיהו נ"ד. ראה רמב"ם איגרת תימן.
הלא תתבוננו במנהיגי אומות העולם, שבכל דור ודור ניסו להתנכל לעם היהודי, ועל אף שהיה במצבים קשים לא יוכלו לו ולמרות הכול כן ירבה וכן יפרוץ.
נימרוד – שרצה לזרוק את אברהם לכבשן האש. 1,800 לפנה"ס הולדת אברהם.
פרעה –שעינה את ישראל במצרים. 1,230 שנה לפנה"ס יציאת מצרים.
עמלקיים ופלשתים שהטרידו את שבטי ישראל הארץ ובדרך אליה.
נבוכדנצר – שהחריב והגלה את ישראל מאדמתו לבבל, 586 שנה לפנה"ס.
המן – שחישב להרוג את כל ישראל ב127- מדינות.
טיטוס – שהגלה את העם לרומא.
אנטיוכוס – שהחריב את בית מקדש השני, 70 שנה לפנה"ס עם צבאות היוונים.
רדיפות הנוצרים, אינקוויזיציה, 1,200 שנה לספירה מסעות הצלב.
גרוש יהודי ספרד בשנת 1492.
היטלר –בשואת אירופה, 1939.
צבאות ערב (לבנון, סוריה, ירדן, עיראק, ומצרים) – שניסו לכבוש את ארץ ישראל מאז תקומתה, 1948-2014.
הפרעות, הפוגרומים ורדיפות היהודים שנעשו לאורך המאות האחרונות.
בגולה, בחו"ל, גלי אנטישמיות ביהודים חפים מפשע רק משום שהיו יהודים.
2009 [אולי כדאי לעדכן ל-2014] ובעת האחרונה הפיגועים, הטילים ומטעני החבלה כנגד האוכלוסייה התמימה בישראל.
בכל מקום מצאו סיבה לרדוף את היהודים, אם משום שהיו עשירים מדי או עניים מדי, מבודדים מדי, מתבוללים מדי...
לעומת זאת, אם יש אסון כלשהו בעולם – ישראל תמיד שולחת סיוע וחילוץ לעזרה.
ועם ישראל למרות הכול חזר לארצו, ארץ ישראל, כמו שניבאו הנביאים
ויש לו במה להתגאות.
רק אצל היהודים הצדיקים בני צדיקים, רחמנים בני רחמנים – אם אפשר ללמד זכות ולא להתחנף לרשע ולומר לו צדיק אתה, כי בוודאי עד קריאת שורות אלו עשה תשובה וראוי לתואר צדיק. כפי שנאמר: "ועמך כולם צדיקים".
אף על פי שכתוב בתורה "הקם להורגך השכם להורגו", מרחמים עליכם מנהיגי הטרור.
ישראל יוצאת למלחמה על אויביה רק כאשר אין לה ברירה אחרת וכל הניסיונות להביא שלום נכשלו.
וכי יש תופעה כזאת של אנשי השמאל יפי הנפש המרחמים על הערבים כל כך במדינות ערב?
ומה לגבי קיום הפסוק "עניי עירך קודמים"? הגם כאן מפני דרכי שלום תעדיף הממשלה לסייע לאוכלוסייה הלא יהודית לפני שהיא סיימה לטפל בכל אזרחיה היהודים שהם הרי בקרבת אחים ?
הלא קראנו בפרשה מה קרה עקב שנאת האחים ליוסף.
רק אצלנו ובכנסת יש ערבים, שזה פשוט לא יאמן איך בכלל יש בסיס לתופעות כאלה במציאות הנוכחית, שהם מעיזים לצאת כנגד המדינה והם יושבים בתוכה.
למרות הכול מדינת ישראל משלמת כספים בביטוח הלאומי ומסייעת לתושבים הערבים ולילדיהם בכסף גם בתשתיות, רפואה ולימודים, למרות שאינם לרוב משלמי מס למדינה ובונים ללא אישורי המדינה.
על פי התורה חייב כל יהודי להפריש מעשר (10%) מרווחו לצדקה ומצווה מן המובחר להפריש חומש (20%) לצדקה.
איזה עוד עם נוהג כך?
אבל על עמך ישראל המדינה מקפידה ועוצרת את הבנייה בנחלת אבותינו – יהודה שמרון ואף פינתה את חבל עזה ומגרון.
שהרי ה' הבטיח את הארץ לאבותינו – אברהם, יצחק ויעקוב. "לך אתננה" ו"אותה תירש"... ולשום יהודי אין זכות לגרש יהודי מביתו –מארץ ישראל, כי זאת נחלת כלל עם ישראל לדורותיו.
ואף על פי כן הארץ נקנתה בכסף מלא בדרך הארץ כדי שלא יהיה פתחון פה לטעון שאינה של ישראל, למרות שמצד התורה אין חיוב כזה. ה' הוא שמחליט למי תהיה שייכת הארץ: למי שיהיה ראוי לה, ומי שלא – הארץ מצד עצמה מקיאה אותו.
וההוכחה הכי גדולה לכך שעם ישראל הוא זה שראוי להתיישב בה היא התקומה והשגשוג שנתהוו בה מאז תקופת החלוצים ועליות היהודים חזרה לארץ, אשר בהגיעם לארץ מצאו בה יישוב דל, חול, ביצות וכולרה...
ומי היו אותם חלוצים בני קיבוצים ומושבות ראשונים שמסרו את נפשם על יישוב הארץ?
רצוי שתדעו שהכול מה' ובטח אם מגיעות צרות על עם ישראל, אין זה משום כוחם של אויבי ישראל אלא ה' עושה זאת כדי שעם ישראל יחזרו בתשובה.
הגם שיש הומואים ולסביות מצד אישיותם, הרי יש בהם ענווים וכקבוצה הרי לפחות הם מקפידים על הפרדה בין בנים לבנות.
ובנות ישראל שמאפשרות לגברים לקיים את מצוות "לא תתורו אחרי עינכם ואחרי לבבכם..." (בת מלך כל כבודה פנימה, הצניעות היא מידה טובה ויפה וכן שמירת העיניים. למרות שיופיין מחייב ברכה והן הוכחה לקיום ה' כי מי עוד יכול ליצור כזה בריאה יפה).
ותושבי תל אביב והמרכז, למרות הלחץ המטורף שהם נתונים בו בריצה אחר הפרנסה או איזה שיגעון חולף, נשארים אדיבים וטובי לב, מסבירים פנים לכל פונה.
או לאנשי ירושלים, שהכניסו את עצמם למציאות בלתי אפשרית ממש בבחירתם ראש עיר חילוני, שהשם יעזור ונהיה מאוחדים כגוף אחד באיחוד עליון כל כך גבוה שנראה לעומק הלב ולא לעיניים בלבד.
ומי שחלילה מחלל שבת או שאינו יודע שהיום שבת הוא, או שאינו יודע שבת מהי ?
כי אם היה באמת יודע את ערכה בוודאי לא היה מעז לחללה.
ואותם צעירים שהולכים לפאבים, דיסקוטקים ובילויים, הרי אין זה מצד זה שהם רעים, או שאינם מודעים לאיזו עבירה הם עושים ואילו השלכות יש לה, אך בפנימיות העניין הוא שהולכים לשמוח המועדון (מועד קטון), כמו שמתגעגעים לשמחת המועדים ונאמר שלעתיד לבוא יתבטל היצר הרע לגמרי ואז לא תהיה מניעה לרקוד ביחד בנים ובנות במעורב.
והיה ומגיע לישראל להיענש בגלל עוון או פשע כלשהו, הרי כתוב ה' נושא עוון ופשע וחטא ונקה. (לא ינקה. היינו, מי שלא ישוב בתשובה).
מתפללים בתפילת מעריב, מנחה ו"קריאת שמע שעל המיטה":
"והוא (ה') רחום יכפר עוון ולא ישחית והרבה להשיב אפו ולא יעיר כל חמתו ה' הושיע המלך יעננו ביום קראנו".
ויש שיום כיפור מכפר ואיש סולח לחברו.
ובכל יום אומרים בתפילות וידוי ותחנון :
"אשמנו, בגדנו, גזלנו, דיברנו דופי.
העוינו והרשענו, זדנו, חמסנו, טפלנו שקר.
יעצנו רע, כזבנו, לצנו, מרדנו, ניאצנו, סררנו, עוינו, פשענו, צררנו, קשינו עורף.
רשענו, שיחתנו, תעבנו, תעינו, תעתנו:"
תוך הכאה על הלב.
וכי יש משהו מישראל שעשה את כל העבירות הנ"ל?
למרות זאת אומרים וידוי מלא לכפר עליו ועל אבותיו אם חטאו.
שימו לב לכך שהמילים מסודרות לפי סדר הא"ב, לכאורה לכל מלה מגיעה חזרה אחת ולכל אות מגיעה מילה שונה, אבל אנו רואים שהמילים רשענו ועוינו חוזרות ב-העוינו, והרשענו ובאות ת' יש שלוש חזרות. תעבנו שייך לאות עצמה ותעינו ותעתנו שמשלימות כפילות של האותיות ה' ו' שהם כידוע משם ה'.
איזה עם של צדיקים שכך מודים ומכפרים על עצמם ועל אחיהם בחזרת הש"ץ בתפילת שמונה עשרה – לשון התפילה בגוף רבים.
ובקריאת שמע שעל המיטה: "הריני מוחל וסולח לכל מי שפגע בי... ולא ייענש שום אדם בסביבתי לא בגלגול זה ולא בגלגול אחר..."
אז בבקשה ה' אנא ממך סלק אויבינו מעלינו, ותן לנו לחיות בשקט כי "רב שבענו בוז".
איך אתה נותן לאובמה להכתיב לנו איפה וכמה לגור וליישב?
האם מתקבל על הדעת שביבי יגיד לו שלא ייתן לכושים לגור בוושינגטון או להיספנים להתגורר בשיקגו או ללבנים לשבת ב L .A.
בתנ"ך לא כתוב שיהיה חורבן בית שלישי, ולכן ישראל תתקיים והיא בע"ה תפרח ותשגשג לנצח.
גם מנהיג השודדים יכול להיות תנא גדול כמו ריש לקיש, ומשמעותי בזמן הגמרא.
או כמי שקנה את עולמו ברגע אחד של תשובה, על אף שהגמרא מעידה עליו שעשה את כל העבירות לאחר ששב בתשובה שלימה ואמיתית נקרא רב (רבי). קחו דוגמה מגרי הצדק שעלו לגדולה ולא השאירו אחריהם אימפריה חרבה והמיתו אסון על עמם כאותם צוררי ישראל שהזכרתי בתחילת המכתב.
אברהם – אב המון גויים ה' אוהב גרים – רמב"ם הלכות דעות.
יתרו חותן משה שיתר פרשה נוספת בתורה.
רות המואביה שמצאצאיה יצא דוד המלך.
שמעיה ואבטליון – מגדולי האמוראים רבותיהם של הילל ושמאי. מי היה כמו רבי עקיבא, הלא הוא בן גרים. זכה להשיג את משמעות התגין, הרי הם כתרי אותיות התורה שאף משה רבנו נתקשה בהבנתם, וממנו נמשכה התורה שבעל פה.
צדיקים (גרים) כמו רבי מאיר בעל הנס, שהיה אחד מעמודי התווך במשנה ועד היום רבים פוקדים את קברו ומקבלים ישועות לצרותיהם.
בן בג בג (בן גיור בן גיורת, ב'+ג'=ה') ובן הא הא (על שנספה ה' לאברהם ושרה שהיו היהודים הראשונים וקירבו אליהם גרים כי גם הם נולדו כגרים). ומה הם אמרו בפרקי אבות על התורה "הפוך בה והפוך בה וכולה בה". "לפום צערה אגרא" – כגודל הצער גודל העונש ואין דבר בעולם שאין לו מקור בתורה. ואונקלוס הגר, שאת התרגום הארמי לתורה שחיבר קוראים עד היום (ולכך יש השפעה על חיבור בין לשון הקודש ללשונות החול והמשכת הארה רוחנית לכל העולם ובזכות פירושיו [טוטפות –תפילין] ניתן להבין את המקרא בשפה יותר גשמית ופשוטה). תרגם אונקלוס כמו הגמרא ולשון הזוהר כתובים בארמית, אותה שפה שהייתה בבבל היא היכן שהיום עיראק ואירן, שללא כל היגיון שם כבר שכחו מהשפה הארמית והיא משתמרת על שפתינו.
הברכה שורה היכן שהיהודים נמצאים, מעצם היותם בנים לה'. ה' משרה שכינתו עליהם ולכן גם העמים בגולה נהנים מאותה השראת שכינה. לאורך ההיסטוריה ניתן לראות בבירור איך אותן ארצות שהיה בהן רוב עם ישראל הפכו להיות אימפריות: מצרים, בבל, אירופה, רוסיה, וארה"ב ובקרוב כחול לבן – ישראל. אזהרה לרשע: "גם אם תגביה עוף ובמרומים תשים קינך משם אורידך, נאום ה'" (עובדיה). הרשעה והכפירה גם הם שלוחים של מקום. ויקרא מ"ז: "ואף בהיותם בארץ אויבהם לא מאסתים ולא געלתים לכלותם", "עת צרה ליעקוב וממנה יושע בכל צרתם לו (לה') צר ומלאך פניו הושיעם". תהילים ל"ג : "ה' הר עת גויים הניא מחשות עמים... אין המלך נושע ברוב חיל גיבור לא ינצל ברב כח. שקר הסוס לתשועה וברוב חילו לא ימלט". "נפשנו חכתה לה' עזרנו ומגננו הוא". "לא ייטוש נחלת יעקוב".
בזכות התורה נכנס לתודעה יום השבת, יום המנוחה השבועי, ערכי מוסר שמהן נהנית האנושות ועל פיהם נוהגים בשבועה ומשפט גם אצל הגויים. בזכות הגרים גם השלימו בני ישראל את מדרגת השער החמישים בקדושה, כי ישראל באו ממ"ט שערי טומאה שהיו במצרים למ"ט שערי קדושה לנוכח הר סיני, אך הגר היה ב-נ' שערי טומאה במצרים ולכן ביצע קפיצה גדולה יותר, על כן התורה מצווה עלינו לאהבו. מכל מקום: "יחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד".
שיבוא במהרה בימינו ממש וילחם את מלחמות ישראל (בדרכי התורה) עד לגאולה האמיתית והשלימה ובניין בית המקדש.
אמן כן יהי רצון.
"אשרי מי שהופך החושך לאור הרע לטוב כמוציא פרות מאדמה זיבורית".
המאמר מוקדש לחיזוק היישוב היהודי בארץ ולרווחת העולם כולו.
להזמנת כל המאמרים וחדשים רכוש הספר שנקרא: "תלמודו בידו" התקשר 0546718528
האתר : http://gallerya0.tripod.com בברכה והצלחה יותם יהונתן.