סיסמה פרסומית המיוצרת ע"י קופירייטר מקצועי אמורה לשרת אותך בנאמנות לאורך זמן ארוך.על כן תהליך עבודה רציני ונאות מצד הקופירייטר כלפיך אמור וצריך לכלול (מצד קופירייטר טוב במידה מספקת) הגשת דוגמאות לא מעטות ומן הסוגים הבאים שמטבעם עונים על כל הקשת הרחבה של אפשרויות המצאת סלוגן טוב עבורך:
א. סלוגן קליל קליט וזכיר (עשוי להיות מורכב בחריזה,או אם אתה מעדיף - באופן אחר וללא חריזה)
ב. סלוגן קר ומקצועי ומדוייק
ג. סלוגן ריגשי רך ונעים (מלטף)
ד. סלוגן בחרוזים (שאינו דווקא קליט.לא תמיד הקליט הוא המשפיע ביותר)
ה. סלוגן של פיתוי (אם ישנו צורך בכך לאתר הספציפי שלך)
ו. סלוגן של משחק מילים
ז. סלוגן של דו משמעות
ח. סלוגן מסוג אחר ומקורי שאינו עונה על הגדרות ספציפיות
ט. סלוגן קצר מאד המורכב מ 2- 3 מילים (סלוגן מינימום)
י. סלוגן מתוחכם ומשפיע.
יא. סלוגן הומוריסטי (במידה הנכונה)
יב.סלוגן בלשון עממית ופשוט ("סלוגן עובר")
יג.סלוגן מאד יצירתי
יד. סלוגן עמוק (של משמעות עמוקה).
אין זה אומר שחובה להגיש את כל האפשרויות הללו במלואן.אולם, קופירייטר רציני ישקול להגיש לך כמה סוגים מאלו הנזכרים כאן,ומכל סוג הוא יתן לך הצעות ניסוח.
בנוסף,עליך לדעת את הדברים הבאים לפני פניה לקופירייטר. הכללים שעל סלוגן למלא הינם:
א. העברת המסר של האתר בקיצור נמרץ ובמינימום אורך.
ב. ניסוח חכם ומדוייק של יתרונות האתר.
ג. עירור דברים (תחושות,מחשבות) בקרב הגולש המתבונן בו
ד. עניה על הצרכים שלהם זקוק הגולש
ה. עניה על צרכיך כזקוק לסלוגן (אותם עליך לנסח במדוייק לקופירייטר)
שים לב: צרכיך באים רק לאחר צרכי הגולש .הם הראשונים ככלל וגם הראשונים בסדר החשיבות ולא תמיד אתה עשוי להבין אותם נכונה ועל כן השאר זאת לשיקול הדעת המקצועי של הקופירייטר.
קופירייטר מקצועי ,בעל יכולת מתאימה יוכל לספק לך בקלות בעבור אותו המחיר ,אף 2-3סלוגנים שבהם תוכל להשתמש לסירוגין,ול"שחק" איתם כדי לראות כיצד כל סוג וסוג של סלוגן משפיע על הנאת/הנעת הגולשים ועל הכניסה לאתרך.
עבודה עם קופירייטר מקצועי צריכה להיות גם מנוצלת מבחינתך להגשת נוסח פרסומך במודעות הפרסום של גוגל לקופירייטר כדי שיבדוק עבורך את יעילות הנוסח. תוך זמן קצר ביותר של בדיקה ושינוי - קופירייטר מקצועי יכול לשנות עבורך את נוסח המודעה מקצה לקצה באופן יעיל וזריז ותקבל נוסח משופר לעידכון בגוגל.נוסח מיטבי זה הבנוי על סמך ידע מקצועי ישפר לך באופן יעיל מספיק את ההקלקות על מודעתך. בהצלחה.
לקריאת עוד ידע מקצועי שיקדם אותך ניתן לקרוא מאמרים נוספים:
- שיטת סיסמארט להמצאת סיסמה מקצועית.
- המחשת כוחה של סיסמת סלוגן - משל הראי,חלון הראווה והאקווריום
- אינטלגנציית דיבור
- ואת מאמריי הנוספים הנוגעים לניתוחים של ידע ניתוחי משולב לראיית תמונת ההבנה המלאה של "איך דברים עובדים".
א. סלוגן קליל קליט וזכיר (עשוי להיות מורכב בחריזה,או אם אתה מעדיף - באופן אחר וללא חריזה)
ב. סלוגן קר ומקצועי ומדוייק
ג. סלוגן ריגשי רך ונעים (מלטף)
ד. סלוגן בחרוזים (שאינו דווקא קליט.לא תמיד הקליט הוא המשפיע ביותר)
ה. סלוגן של פיתוי (אם ישנו צורך בכך לאתר הספציפי שלך)
ו. סלוגן של משחק מילים
ז. סלוגן של דו משמעות
ח. סלוגן מסוג אחר ומקורי שאינו עונה על הגדרות ספציפיות
ט. סלוגן קצר מאד המורכב מ 2- 3 מילים (סלוגן מינימום)
י. סלוגן מתוחכם ומשפיע.
יא. סלוגן הומוריסטי (במידה הנכונה)
יב.סלוגן בלשון עממית ופשוט ("סלוגן עובר")
יג.סלוגן מאד יצירתי
יד. סלוגן עמוק (של משמעות עמוקה).
אין זה אומר שחובה להגיש את כל האפשרויות הללו במלואן.אולם, קופירייטר רציני ישקול להגיש לך כמה סוגים מאלו הנזכרים כאן,ומכל סוג הוא יתן לך הצעות ניסוח.
בנוסף,עליך לדעת את הדברים הבאים לפני פניה לקופירייטר. הכללים שעל סלוגן למלא הינם:
א. העברת המסר של האתר בקיצור נמרץ ובמינימום אורך.
ב. ניסוח חכם ומדוייק של יתרונות האתר.
ג. עירור דברים (תחושות,מחשבות) בקרב הגולש המתבונן בו
ד. עניה על הצרכים שלהם זקוק הגולש
ה. עניה על צרכיך כזקוק לסלוגן (אותם עליך לנסח במדוייק לקופירייטר)
שים לב: צרכיך באים רק לאחר צרכי הגולש .הם הראשונים ככלל וגם הראשונים בסדר החשיבות ולא תמיד אתה עשוי להבין אותם נכונה ועל כן השאר זאת לשיקול הדעת המקצועי של הקופירייטר.
קופירייטר מקצועי ,בעל יכולת מתאימה יוכל לספק לך בקלות בעבור אותו המחיר ,אף 2-3סלוגנים שבהם תוכל להשתמש לסירוגין,ול"שחק" איתם כדי לראות כיצד כל סוג וסוג של סלוגן משפיע על הנאת/הנעת הגולשים ועל הכניסה לאתרך.
עבודה עם קופירייטר מקצועי צריכה להיות גם מנוצלת מבחינתך להגשת נוסח פרסומך במודעות הפרסום של גוגל לקופירייטר כדי שיבדוק עבורך את יעילות הנוסח. תוך זמן קצר ביותר של בדיקה ושינוי - קופירייטר מקצועי יכול לשנות עבורך את נוסח המודעה מקצה לקצה באופן יעיל וזריז ותקבל נוסח משופר לעידכון בגוגל.נוסח מיטבי זה הבנוי על סמך ידע מקצועי ישפר לך באופן יעיל מספיק את ההקלקות על מודעתך. בהצלחה.
לקריאת עוד ידע מקצועי שיקדם אותך ניתן לקרוא מאמרים נוספים:
- שיטת סיסמארט להמצאת סיסמה מקצועית.
- המחשת כוחה של סיסמת סלוגן - משל הראי,חלון הראווה והאקווריום
- אינטלגנציית דיבור
- ואת מאמריי הנוספים הנוגעים לניתוחים של ידע ניתוחי משולב לראיית תמונת ההבנה המלאה של "איך דברים עובדים".