בקיץ אנשים אולי קונים יותר, כי הם מסתובבים בחוץ, בקניון או כי איך שקרן שמש ראשונה יוצאת לכולם נכנס חשק לשופינג. אבל מכירות באינטרנט לפעמים יורדות וזה בדרך כלל בגלל שבקיץ אנשים מסתובבים בחוץ יותר, ופחות מבלים מול המחשב. זאת יחד עם העובדה שאנשים רבים נמצאים בחופש ואינם זמינים מול המחשב מוסיפה לירידה במכירות.
ישנם הבדלים במכירות של מוצרים עונתיים, כמובן. מי שמוכר או משווק באינטרנט טיסות, חופשות, השכרת רכב, מלונות, חוגים או לימודים או הכנה ללימודים, וכל מה שקשור בעונת הקיץ או הנופש בוודאי נהנה מהכנסות יפות בחודשים אלה. זהו פתרון לא רע כדי להרוויח קצת יותר כסף בקיץ ובכלל, להתאים את המוצרים שאנו משווקים לעונות השנה, ואפילו לחגים או ארועים מיוחדים, אם מתכוננים מספיק זמן מראש. יש כאן הבדל בין שיווק מוצרים עונתיים (עונות או חגים) לבין מוצרים טרנדיים, כמו אייפון, ספר חדש וכדומה. בשיווק טרנדים אנו יכולים להרוויח הרבה כסף אבל לזמן מוגבל. ברגע שיעלה הטרנד הבא אנו נשאר כמעט ללא הכנסה, והתחרות בדרך כלל תהיה מסיבית ומרוכזת בטווח זמן קצר ביותר.
לעומת זאת מכירת מוצרים עונתיים מאפשרת לנו להתכונן מספיק זמן מראש מבחינת שיווק, אסטרטגיה, צבירת היסטוריה ומשקל בגוגל אדוורדס, למשל. מכיון שהחורף יגיע השנה על בטוח, והחגים גם כן צפויים. הם חוזרים על עצמם ויהיו נכונים גם שנה הבאה. אם נתפוס מספיק מוצרים עונתיים נוכל למכור במהלך כל השנה מוצרים עם פוטנציאל רווחי ולהמנע מתקופות שפל עונתיות בגלל מוצרים לא מתאימים.
קראו עוד על אפילייט מרקטינג, שיווק מוצרים באינטרנט, איך לבחור נישה לשיווק , כסף באינטרנט טיפים
כסף קראו עוד על כסף באינטרנט , איך לחסוך כסף , איך לעשות כסף ו עבודה מהבית