כמעט לא פגשתי אף אחד השנה שסיפר שהוא ממשיך לקנות כרגיל, ואפילו דוחים קניות חשובות, כמו מוצרי חשמל לבית "עד שאי אפשר יהיה לדחות את זה יותר". אנחנו גם לא מוציאים בקלות כסף על בגדים, מסתבר, אם להסתמך על המבצעים שרשתות האופנה הוציאו על מחלקת החורף, בטרם התחיל החורף. החנויות כנראה מרגישות גם את השוק וגם את הצרכנים, המבצעים על אופנת החורף החלו מוקדם מאוד. המיתון הפך יותר ויותר אנשים לצרכנים נבונים יותר, ולקונים חכמים יותר: אנחנו מעדיפים לקנות במסגרת תקציב, קניות הכרחיות או לפחות, להתפתות כמה שפחות לרכישות אימפולסיביות ולהוציא כסף על מה שחשוב, אך לשמור כסף למה שחשוב עוד יותר: חסכונות, סגירת המינוס והרצון להישאר בגבולות התקציב. קנייה במסגרת מבצעים יכולה להיות חכמה מאוד, אם קונים מה שצריך ולא עוד 20 פריטים לא נחוצים, רק בגלל שהם בהנחה. מבט חטוף בארון (הבגדים, הקוסמטיקה, הדגנים) לפני שיוצאים מהבית יעזור לנו לקנות חכם יותר. כך נוכל גם להנות מהמבצעים וההנחות וגם למלא את מה שחסר, לקנות כל מה שצריך ולהוציא פחות כסף.
קראו עוד על כמה כסף נוציא השנה איך לחסוך כסף, איך עושים כסף באינטרנט, לחסוך כסף בקניות בסופרמרקט
כסף קראו עוד על כסף באינטרנט , איך לחסוך כסף , איך לעשות כסף ו עבודה מהבית