אתר קהילת SugarCRM העברי עלה לאוויר בתאריך5/12/10 על מנת לתת מענה למשתמשי SugarCRM בישראל. האתר מאפשר לקבל עזרה ועדכונים על גרסאות המערכת המשוחררים מעת לעת, כמו כן מרכז את ההתאמה למשתמש העברי של התכנה ומשמש כמרכז למפתחים המעוניינים לכתוב ממשקים למערכת.
מטרות הקהילה:
התאמת הממשק למשתמש הישראלי, התאמת מודולים שימושיים למשתמש הישראלי, פיתוח ממשקים בין תוכנות אחרות (הנהלת חשבונות, erp, רשתות חברתיות ועוד) לבין המערכת, עזרה טכנית למשתמשי גרסת הקהילה של SugarCRM העברית ומעקב אחרי פיתוחים ושינויים בגרסת הקהילה שמפותחים על ידי SugarCRM העולמית ועל ידי קהילת המשתמשים הבינלאומית.
מהי SugarCRM:
SugarCRM הינה מערכת מומחה לניהול לקוחות, קשרי לקוחות, Pre sale, Post sale,תמיכה בלקוחות,ביצוע קמפיינים פרסומיים,שיווקיים, קשר עם לקוחות באמצעות דואר אלקטרוני המוטמע לתוך המערכת, מעקב שותף אחרי הרכשת לקוחות,שימור וביצוע פעולות פרואקטיביות לשימור ותמיכה בלקוחות.
המערכת בנויה על בסיס ממשק שרת לקוח, המאפשר ,באופן לוגי ותוך עקומת לימוד קצרה, ללוות את כל תהליך הקשרי הלקוחות מתחילתו ועד סופו באופן לוגי קל להבנה קל לשימוש וגמיש מאוד, כך שניתן "לתפור" את המערכת לצורכי הלקוח בכל שלב ושלב של חיי המערכת. המערכת מסוגלת לטפל בו זמנית בכ- 100,000 אירועים בו זמנית. המערכת בנויה בצורה היררכית המאפשרת ניהול ופיקוח של רמה ממונה על כפיפים למעקב מקוון על תהליכי עבודה וממשקים עם הלקוחות. המערכת מאפשרת ממשק אינטרנטי לאתר האינטרנט של הלקוח לצורך פנית לקוחות מתעניינים, כמו כן: המערכת מאפשרת ביצוע קמפיינים פרסומיים ושיווקיים לקהלי יעד באמצעות דואר אלקטרוני ותוך שמירה על החקיקה הנהוגה בישראל ובחו"ל לעניין דואר זבל. המערכת מאפשרת ניהול הטיפול בלקוחות בממשק אחד ללא כל צורך בהתקנה או בתוספות חיצוניות כך שלמשתמש יש מול העיניים את ממשקי המערכת מתחילת יום עבודה ועד לסופו, לרבות גישה מתוך המערכת לאתרי אינטרנט חיצוניים ולדואר אלקטרוני חיצוני. המערכת מאפשרת One stop shop לכל ההתנהלות של העסק מול לקוחותיו מבלי לעזוב את ממשק המשתמש.
קוד המקור של המערכת גמיש מאוד וניתן להוסיף ולגרוע תכונות בהינף עכבר, כמו כן ניתן לעבור משימוש במערכת כ SaaS להתקנה מקומית ללא הפרעה לעבודה, מבלי לאבד מידע וב Time to market קצר ביותר.עלויות ההפעלה והתחזוקה של המערכת (TCO) נמוכות ביותר ואין צורך בהוצאות כספיות ושעות עבודה על: תחזוקה, רישיונות גישה גבוי הפעלה והסרה של תכונות, הוספה והסרה של משתמשים ובתחזוקה שוטפת.
האתר מנוהל ומתוחזק על ידי: מנחם לוריא ואמיר שקד.
לפרטים נוספים:
מנחם לוריא - 050-5844429
אמיר שקד - 054-6844899
דוא"ל: cyta_team@cyta.co.i
כתובת האתר: www.sugarcrm.org.il
למנחם לוריא תואר ראשון במנהל עסקים מטעם מכללת רופין במסגרת התוכנית "BA למנהלים".מנחם לוריא עסק בחקירת עבירות מחשב כקצין חקירות במשטרת ישראל. בחברת פלאפון עסק בחקירת מעשי הונאה,במסגרת זו הקים מערכות מידע שתפקידן לאתר ולסכל מעשי הונאה סלולרית. מתמחה בחקירת חוסנם של אתרי אינטרנט כנגד התקפות DOS או סוסים טרויאניים ובהשגת מידע עסקי מאתרי אינטרנט של לקוחות עסקיים. ניסיון רב בהקמת שרתי לינוקס הכוללים שרתי אינטרנט,הטמעת מערכות מידע עסקיות על גבי שרתי הלינוקס ומערכי גיבוי המבוססים על תוכנות קוד פתוח ובכלל. אתר האינטרנט Cyta