לחברה שלך יש אתר אינטרנט חדש.
זה אתר טוב ויקר שפותח ותוכנן על ידי מומחים בתחום התוכן האינטרנטי.
קל למצוא את האתר שלך על ידי הצבת שמה של החברה שלך בתיבות של מנועי החיפוש הגדולים, עדיין צריך להבין כי רק מעט אנשים מגיעים לאתר שלך בדרך זו.
רוב הלקוחות הפוטנציאליים שלך יבקרו באתר האינטרנט שלך על ידי חיפוש של מילות מפתח כלליות במנועי החיפוש כגון גוגל, וואלה ואחרים.
ביטויי מפתח אלו עשויים להתייחס לסוג המוצרים והשירותים שאתה מספק.
חלק זניח של המבקרים באתרך יגיעו אליו כי הם זוכרים את הכתובת שלו אותה ראו בכרטיס ביקור, או בפרסומות ברדיו או בטלויזיה.
כדי להשיג חשיפה מקסימלית באינטרנט האתר שלך חייב להיות מקודם בדרך כלשהי.
תשעה מתוך עשרה משתמשים מבקרים באתר האינטרנט שלך באמצעות מנוע החיפוש. אלו הם קהל היעד שלך.
קהל היעד ירצו למצוא מידע רב ככל האפשר על המוצרים והשירותים שאתה מספק ולקבל תיאור מפורט של החברה או העסק שלך.
אין צורך להסביר כי האתרים שנמצאים בראש רשימת החיפוש מקבלים יותר מבקרים.
הדירוג של האתר במערכת החיפוש עשוי להשפיע על הפיתוח העסקי של החברה שלך.
לכן תצטרך לענות על שאלה אחת מאוד חשובה: איך אפשר למשוך את תשומת הלב של מנועי חיפוש מפורסמים כמו גוגל יאהו ו-MSN?!
התשובה: קידום במנועי חיפוש (SEO).
ככלל - תמיד עדיף לפנות לחברה מומחית אך חשוב גם לדעת כמה עקרונות בסיס כגון אלה:
התוכן צריך להיות ברור להבנה ע"י הגולשים וצריך להיות גלוי על ידי מנועי החיפוש הגדולים.
בקידום האתר אתה צריך לקחת בחשבון את הרלוונטיות של טקסט ואת הדירוגים של אתר האינטרנט שלך. לשם כך אתה צריך לנתח את השוק בו אתה פועל.
פעולות אותן יש לעשות קשורות בעיקר בהתאמת הדף, החלפת קישורים אקטואליים והרשמה בקטלוגים משמעותיים עבור מנוע החיפוש.
מנועי החיפוש מתבססות בין היתר על רלוונטיות של דף לביטוי המחופש ועל אחוז הגלישה לאתרכם ביחס למיקום שלו והתנהגות הגולשים באתר לאחר שהגיעו אליו.
אופטימיזציה למנועי חיפוש כרוכה גם באי הפריעה לתהליך. לפעמים תוצאות ברורות ניתן לקבל רק מספר שבועות או אפילו חודשים.
ככלל אנשים משתמשים במילים הראשונות שעולות להם ע"פ הצורך הראשוני. לכן, מומלץ להתרכז במילים או ביטויים פשוטים וראשוניים ולהכין להם דפים רלוונטיים.
רן מגל מומחה קידום אתרים (SEO) http://www.optiwise.co.il
>