במגזר הערבי בישראל קיימים 1-3 פורטלים גדולים מאד ועוד 3-4 בינוניים וקטנים. מעבר לכך קיימים עוד כ- 80 פורטלים מקומיים ופורטלים ייעודיים- נשים, ספורט, נוער ואחרים.
אותם 80 פורטלים הם "השורדים", לאחר נסיונות הקמה של מאות מסוגם כחלום רטוב של כל יזם אינטרנט ערבי צעיר. הנפילה באה כשמתברר שצריך אורך נשימה כלכלי ותפעולי כדי להעמיד פורטל כזה על בסיס יציב.
הפורטלים המקומיים ששרדו חיים ובועטים די טוב, נותנים חדשות מקומיות, דיווחים מהרשות המקומית וחיים מפרסומות מקומיות.
הגולש הערבי פותח את המחשב עם דף הבית שלו- אחד הפורטלים הגדולים והמוכרים אך מחזיק פתוח וסורק מדי פעם גם את הפורטל המקומי. שם הוא מתעדכן בתכנים החשובים לו באמת, "אלמחליאת", החדשות המקומיות של היישוב.
"גוגל" הגדול לרוב אינו מכיר את הפורטלים הללו והם מצידם אינם ששים להכלל ברשת התוכן של גוגל מאחר והם עלולים לקבל מודעות adwords ובאנרים של גוגל שאין להם שליטה עליהם ולעיתים אינם נוחים לצפיה לקהל שלהם. תארו לעצמכם פורטל בעיר האורות אום אלפאחם שלתוכו מתפרץ באנר בעברית שמדבר על עזרים לסיוע מול בריחת שתן. לא נעים.
הבשורה באה בדמות כלי חדש של חברת "וסלאת" (קישורים, waslat), המציעה קמפיינים ארציים ואיזוריים בכל אותם האתרים והפורטלים. החברה מתגמלת יפה את בעלי האתרים ואלו מצידם שמחים לחשוף את המודעות במקומות רלוונטיים באתריהם.
הכלי החדש יכול לשמש את המפרסם הפרטי, את חברות האינטראקטיב ומשרדי הפרסום ואת כל מוכרי הלידים. זהו מוצר משלים ל- adwords של גוגל שמגיע למעשה לכל פינה במגזר הערבי באופן מפולח ומדוייק.
למעוניינים בפרטים נוספים- שלחו מייל ל info@lamigzar.com
הסבר על הפרסום באינטרנט במגזר הערבי
הכנסו לאתר "שער למגזר" וראו את שאר תחומי הפעילות של החברה במגזר הערבי.
ניר פלוטקין M.A.
מנכ"ל "שער למגזר" - פעילות מקיפה במגזר הערבי.
http:/www.lamigzar.com/