נגמרו הימים בהם סיימתם צבא, סיימתם לימודי תואר ראשון, מצאתם עבודה ראשונה ורוב הסיכויים שהיא נהפכה לעבודה בה תהיו מרבית חייכם המקצועיים.
כיום, שכירים או עצמאים, כולנו נודדים בין עבודות ופרויקטים.
ההבדל היחידי הוא שלעצמאי לפחות מתאפשרת היכולות להשפיע על עתידו והוא פחות תלוי במעסיקיו אלא יותר במציאת לקוחות נוספים ולפתח את עסקו.
אחד הסממנים הבולטים שמאפיינים עצמאים ואף חברות ועסקים קטנים –הוא המעבר לעבודה מהבית.
עבודה מהבית הפכה לפיתרון נהדר לחיסכון בכספים.
כיום כשרוב העבודה מתבצעת באמצעות מחשב ואינטרנט, ויכולה במקרים רבים להתבצע גם דרך הבית, הופך הבית למשרד לכל דבר.
השאלה היא איך הופכים את הבית שלנו למשרד – כמה טיפים:
1. מקמו את המשרד במקום פינתי בבית, נטול הסחות דעת- המאבק המנטאלי הוא המאבק הקשה ביותר שיש לכל עובד מהבית – בין העבודה לבין הפיתויים השונים כגון טלוויזיה והמקרר.
2. השקיעו בשולחן עבודה רחב ובמקום בעל תאורה.
3. מחשב נייח וחדיש עם מסך רחב – השקיעו במסך – זה יחסוך לכם הרבה כאבי עיניים וראש.
4. והמוצר המשלים – מדפסת משולבת.
אני אגיד לכם את האמת, עד היום הצטיידתי בכל רשימת הציוד הנ"ל בשילוב מדפסת לייזר בסיסית.
אך בתור בעל עסק המחויב להיות בקשר עם הסביבה ולייצר מסמכים רבים – מאז שקניתי מדפסת משולבת , חיי השתנו מקצה לקצה.
פתאום יכולות העבודה הפכו לגבוהות יותר ויכולתי לעבוד בצורה יעילה יותר במקום להיעזר בשירותי חנויות ומשרדים שכנים.
מדפסת לייזר משולבת, כוללת גם מכונת צילום, גם פקס וגם סורק.
הכל בחבילה אחת – והאמינו לי זה משתלם.
בעוד המחירים של פעם קצת הרתיעו , כיום ניתן למצוא בפחות מ- 1,000 ש"ח מדפסות משולבות חדישות.
באתר דיו סנטר אנו מציעים לכם ללמוד יותר על עולם המדפסות, דיו או טונר למדפסת, שיקולי בחירה בין מדפסת לייזר לדיו ועוד...