ריהוט מוסדי
קנייה נכונה של ריהוט מוסדי היא תהליך חשוב שעשוי לחסוך עבור הארגון או המוסד כסף רב ובנוסף לשפר את חזותו ואת איכות אותו ריהוט מוסדי שהוא מבקש לרכוש. עולם הריהוט בכלל ועלם הריהוט המוסדי בפרט הלך וגדל במשך השנים האחרונות. אותו ריהוט מוסדי שהיינו רגילים לראות באופן מונוטוני וחסר צבע, הפך קיים למלא חיים ואסתטי. המגוון הרחב שמציעות חנויות ורשתות שיווק עבור הרוכשים ריהוט מוסדי, מציע לנו הלקוחות אפשרות למצוא את אותו ריהוט מוסדי שמתאים לנו וליהנות מתחרות בין החברות והורדת מחירים משמעותית.
בקניית ריהוט מוסדי יש יתרון משמעותי למוסדות הרוכשים כמות גדולה של חפצי ריהוט. כך יכולים אותם מוסדות לעמוד על המקח ולמצוא עסקאות משתלמות יותר ובכך לחסוך בכסף רב. אולם תהליך הקנייה של ריהוט מוסדי הוא לא בהכרח רק פונקציה של חסכון כספי. אותו ריהוט מוסדי מינימאלי שהיינו רגילים לראות בפארקים הציבוריים ובבתי הספר, היה מבוסס על חסכון בכסף. המטרה הייתה לשווק ריהוט מוסדי זול, מתוך המחשבה שאותו ריהוט מיועד בכל מקרה למקום ציבורי שם הוא לא יחזיק מעמד זמן רב.
לכן עליו להיות עמיד וחזק ולאו דווקא נוח. אולם כיום ההתייחסות אל נושא הריהוט המוסדי השתנתה. ריהוט מוסדי כיום הוא חלק מן החזות של המוסד הקונה אותו, לכן מודעים מוסדות רבים להשפעת אותה רכישה של ריהוט מוסדי על התדמית שלהם. קניית ריהוט מוסדי מוצלחת חייבת להביא בחשבון את הצרכים של המוסד אליו הוא נקנה ובכך להביא לשיפור התחושה שמקנה הארגון והמסר שהוא משדר לקהל לקוחותיו. קנייה נכונה של ריהוט מוסדי חייבת להביא בחשבון גם את הפן הכלכלי, אך בנוסף יש להתייחס להשפעת אופיו של אותו ריהוט מוסדי על חזות ואופי הארגון.