דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


להיפטר מכאבי הגב 

מאת    [ 13/01/2010 ]

מילים במאמר: 474   [ נצפה 2626 פעמים ]

נכון הוא שרוב כאבי הגב חולפים מעצמם תוך חודש-חודשיים, אבל לעתים רבות הם כרוניים, ובכל מקרה הם יכולים להיות מאוד לא נעימים ולהשפיע לרעה על יכולת התפקוד שלנו. הסיבות לכאבי גב הן שונות: בעיות בעמוד השדרה, מחלת שרירים או פגיעה עצבית, בעיה כלשהי באיברים פנימיים, או מתח ולחץ נפשיים גדולים.

לשמחתנו, מדע הרפואה היום אחראי לכך שניתוח גב, במקרה של כאבים כרוניים, הוא בעדיפות אחרונה. ישנן דרכי טיפול רבות, קלות ונוחות יותר, שאפשר לבחור בהן ולהקל משמעותית או אף להעלים כליל את כאבי הגב בזכותן.

 

איך בנוי עמוד השדרה?

עמוד השדרה שלנו עשוי חוליות-חוליות של עצמות, שאליו מחוברות יתר עצמות הגוף. הוא מרכז גופנו ונושא עליו את משקל הגוף כולו. בין העצמות של עמוד השדרה נמצאים סחוסים שאנו מכנים דיסקים. בעמוד השדרה 24 חוליות, ודרכן גם עוברים העצבים המתחילים מהצוואר העליון ונגמרים בגב התחתון. העצבים הללו מחוברים לעצבי כל שאר האיברים בגופנו. הדיסקים מייצבים ותומכים במבנה החוליות ומאפשרים את גמישות גבנו.

 במקרה של סדק בדיסק, עלול הנוזל שבתוכו לפרוץ החוצה וליצור לחץ על העצבים שבעמוד השדרה. זהו המצב המוכר לנו כ"פריצת דיסק".

עם זאת, רוב הסיכויים שכאבי הגב שלכם לא נובעים ממצב זה אלא מבעיה בחוליות ובמפרקים שמחזיקים אותן או בשרירים שמסביב לעמוד השדרה או מלחץ עצבי שבעמוד השדרה עצמו. אבחון נכון הוא הכרחי לפתרון יעיל.

 

איך מטפלים?

אם הרופא קבע שכאבי הגב שלכם אינם חמורים דיים כדי להצריך ניתוח, ישנם פתרונות יעילים ונוחים לפני שאתם מלעיטים את עצמכם במשככי כאבים. לדוגלים בשיטות הוליסטיות מוצע הפתרון של דיקור על ידי מחטים. מחטים זעירות ננעצות באזורים הכואבים ומקלות על הכאב ואף מעלימות אותו. שיטה זו היא חלק מראייה רחבה יותר, הנהוגה בעיקר ברפואה המזרחית, והממפה את גוף האדם לפי אזורים המגיבים לדיקור.

פתרון יעיל אחר הוא פשוט עיסוי רפואי טוב: הוא מקל על הלחץ על חוליות הגב, מרפה את השרירים ומרגיע את הכאב.

באתר שלנו תוכלו למצוא שפע של אביזרים ייעודיים לכאבי גב. חלקם מוצעים למרפאים, כמו מחטי דיקור לעוסקים באקופונקטורה ודיקור סיני, וחלקם מיועדים לסובלים מכאבי גב - כל האביזרים ידידותיים למשתמש, נוחים לאחסון ובטיחותיים.

מוצר מצוין שנותן פתרון הוליסטי-עיסויי ואינו מצריך ידע מוקדם לשימוש בו הוא "פלא גב"- זהו מעין "שטיחון" שעליו זרועים עוקצים זעירים, המעסים ודוקרים (ללא חדירה אל העור) את גופכם, ובכך נותנים לו עיסוי ודיקור המגביר את זרימת הדם באזור הכאב. פלא גב משלב שיטות כמו דיקור סיני, אקופונקטורה ושיאצו, והוא מתאים לכאבי גב עליון ותחתון, כאבי צוואר, כאבי ראש, כאבי שרירים בכל חלקי הגוף ועוד. אביזרים נוספים להעלמת כאבי הגב הם מכשיר לייזר רך, מכשירי עיסוי שונים, של ד"ר גב וחברות אחרות, המיועדים באופן ייחודי לעיסוי רפואי של הגב. היתרונות רבים: התוצאות מהירות, כל אחד יכול להשתמש בהם, הם מיועדים למגוון רחב של כאבים, קלים לנשיאה ולאחסון, ללא תופעות לוואי ויחסכו לכם את הטיולים לבית המרקחת...

הקניון הוירטואלי www.bari-p2.co.il "העיקר הבריאות" מאפשר ללקוחותיו לבצע רכישת מוצרים ו/או שירותים במגוון תחומים, מהספקים המובילים בישראלבתחום הרפואי, מתאים לרופאים פרטיים, מטפלים וכל מי שמחפש מוצרים בתחום הבריאותhttp:www.bari-p2.co.il




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב