חברות המעוניינות לשווק לדוברי סינית צריכות לקבוע תחילה מהם שוקי היעד שלהם. אל מי הן רוצות להגיע? אך קודם כל בוא נגדיר כמה מושגים של קידום אתרים בסין.
מה זה קידום אתרים בסין
* מי שרוצה למצוא חברת קידום אתרים כדי לשווק בסין
* מישהו שרוצה ללמוד משהו אודות משיכת תנועה מדוברי סינית. (זה יכול לכלול אחד או יותר של הר"מ: סין, הונג קונג, מלזיה, טייוון, סינגפור, אינדונזיה ואף מספר קטן של דוברי סינית בארצות אחרות
* מישהו שרוצה לעבוד עם חברת קידום אתרים בסין עקב סיבות שונות. למשל, אם סינית היא שפת האם שלך יהיה לך קל יותר להשיק מבצע גלובאלי תוך כדי שיתוף פעולה עם אנשים המבינים אותך בקלות.
חברה מוץ לסין המעוניינת במידע או חברות קידום אתרים בסין יתרכזו בפירושים 1 ו-2 . תוצאות חיפוש עבור פירוש מספר 3 תהיינה בעיקר בסינית. אמנם חברה סינית המבינה עניין שרוצה לעשות מבצע גלובאלי יכול לחפש באנגלית או בארצות יעד אחרות כדי לצמצם את התוצאות.
ביידו מהווה מנוע החיפוש הפופולארי ביותר בסין.
מה זה קידום אתרים סיני
קידום אתרים סיני זה מונח מצומצם יותר מאשר קידום אתרים בסין. וסימן לכך הוא שיש פחות חיפושים עבור קידום אתרים סיני. מטרות החיפוש יכולות להיות:
• מי שרוצה לאתר מישהו לסייע לו בקידום אתרים, בשפה הסינית המופשטת, על מנת למקד את סין היבשתית, סינגפור וקבוצות של סינים החיים מחוץ לארצם.
• מי שמעוניין לאתר מישהו לסייע ב-קידום אתרים, בשפה הסינית המסורתית, כדי למקד אנשים בהונג קונג, טייוון. מלזיה ורוב הסינים שגרים מוץ לארצם.
סינית מופשטת וסינית מסורתית משתמשות בסימנים שונים לבטא אותה מילה ולכן זה חשוב לא לטעות בזה
למשל, אם אתה מייצר מקלות אכילה בתל אביב ואתה רוצה למכור למסעדות בסין היבשתית תוכל למקד מילת מפתח זו בסינית מופשטת
?? ???????
אך אם אתה רוצה למכור לחברות בהונג קונג היית כותב בסינית מסורתית
?????????
חיפוש חברת קידום אתרים סינית
כעת שהבהרנו את המושגים שלנו, זה ברור שהדבר הראשון שצריכים לעשות זה להגדיר את השווקים הגיאוגרפיים שלנו. זה יקבע לרוב אם אנחנו צריכים סינית מופשטת או סינית מסורתית.
לאחר מכן אנו יכולים לחפש ספק שרות שיש לו את כישורי השפה המתאימים. אם נעדיף חברה הממוקמת בשוק היעד שלנו, עלינו לחפש במנוע החיפוש המתאים. תוכל להשתמש בגוגל ולהקליק על הכפתור המגביל את החיפוש לאתרים באותה מדינה
Baidu –מנוע חיפוש סיני+PPC
Google, China – מנוע חיפוש סיני+PPC
Google, Hong Kong – מנוע חיפוש בהונג קונג ו+PPC
Google, Singapore – מנוע חיפוש בסינגפור ו+PPC
Google, Taiwan – מנוע חיפוש בטייוואן ו+PPC
Dmoz Chinese Simplified- פרויקט האינדקס הפתוח הסיני
Dmoz Traditional Chinese- פרויקט האינדקס הפתוח הסיני
Sina– אינדקס ופורטל סיני
Sohu – אינדקס ופורטל סיני
Yahoo – אינדקס ופורטל סיני
Netease – אינדקס ופורטל סיני
China Search Alliance – מנוע חיפוש סיני
Lycos – מנוע חיפוש סיני
התאמה מקומית של אתרים בשביל קידום אתרים בסין
קידום אתרים יעיל בסין מחייב יותר מתרגום אתר בלבד. התאמה מקומית של אתר לוקחת בחשבון דפוסי חיפוש מקומיים בסין וכולל מילות מפתח פופולאריות בהן משתמשים אנשים. בנוסף, התאמת המבנה והטקסט של אתרך לצפיות התרבותיות של השוק הסיני ישפר בצורה ניכרת הצלחת אתרך בסין.
אנאליזה של נתוני הרשת עבור קידום אתרים בסין
מדידת הצלחה מהווה גורם חשוב במנוע למשיכת לקוחות . אנאליזה היא הדבק המחבר את כל מאמצי קידום אתרים הסיני המתוארים לעיל. שיטות הניתוח האנליטיות בלעדיות שלנו והאלגוריתמים שלהן מודדתהצלחת מבצע על ידי ניטור: תנועת מנועי חיפוש, תנועת מודעות גוגל AdWords , הפניות מאתרים אחרים, תנועה ישירה, הנחות ובחינות של אופטימיזציה של משיכת לקוחות. דוחות מרוכזות נשלחים אליך בפורמט קל לקריאה.
מדוע לבחור ב-איימס לביצוע קידום אתרים סיני?
הצוות שלנו כולל מומחים לקידום אתרים דוברי סינית כשפת אם הפנויים ליישם את מאמצי קידום האתרים שלך בסין. אנו מתאמים ומפעילים מבצעי קידום אתרים לשוק הגלובאלי החל מ- 1998. השיטות המוכחות שלנו יניבו יתרונות ליוזמה העסקית שלך בסין. אנו מבינים את הצרכים התרבותיים וטכניים הנדרשים למשוך תנועה סינית בצורה אפקטיבית.
מדוע להתמקד בסין?
השוק המקוון הסיני הינו בשוק בעל הצמיחה המהירה ביותר בתבל. כבר עתה קיימים בקרוב ל- 210,000,000
משתמשי אינטרנט בסין עם שיעור גידול של כ- 833%
מאז שנת 2000
הרחבת השוק שלך באמצעות קידום אתרים בסין לא רק תגביר תנועה, אלא יכול גם להגדיל משיכת לקוחות.
צור קשר עם איימס שיווק באינטרנט לקבלת עוד מידע אודות שירותי בסין
למד עוד אודות קידום אתרים בסין ו-קידום אתרים סיני
רון ספינר, מנכ"ל
איימס – שיווק באינטרנט וקידום אתרים
AIMS-Advanced Internet Marketing Strategies http://www.aims.co.il info@aims.co.il