ניהול מועדון לקוחות
האינטרנט מאפשר לנו לשמור על קשר עם הלקוחות הקיימים באופן תדיר ויעיל כמו גם לגייס לקוחות חדשים אשר ייצטרפו למועדון .
הכלים המרכזיים המאפשרים לנו קשר יעיל עם הלקוח והגדלת המכירות הם:
• דיוור אלקטרוני- ניוזלטר המכיל מידע ומבצעים ללקוחות.
• סקרי לקוחות- כיום הדגש העסקי הוא ממה הלקוח אינו מרוצה (בניגוד לעבר - סקר שביעות רצון).
• מבצעי הצטרפות אונליין- חבר מביא חבר.
• גיוס לקוחות באמצעות לידים ברחבי האינטרנט בשיווק מבוקר ומדיד.
• סלולר- שימוש בפלטפורמת הסלולר ככלי עזר.
ניהול מועדון לקוחות באינטרנט
ניהול המועדון צריך להתבצע על ידי שילוב חכם של טכנולוגיות וידע רב בתפעול וניהול שרות לקוחות.
במרבית העסקים בישראל קיים לרוב רק אחד משני המרכיבים וכאן נכנסת לתמונה חברת אינטרנט המתמחה בתחום הזה וביחד עם העסק בונה תהליך נכון ויעיל אשר לו 2 מטרות עיקריות:
• שימור לקוחות.
• הגדלת המכירות ללקוחות חוזרים ומצטרפים חדשים.
עסק אשר יקצה את המשאבים והזמן לנושא ניהול מועדון הלקוחות יצליח לשמר את הסינרגיה בין הלקוח והחברה, אותה הסינרגיה השומרת על הקיום של שניהם ומאפשרת להגדיל את המכירות יחד עם שמירה על הלקוחות.
חשוב לזכור-
ניהול מערכת יחסים אמיתית וכנה תועיל לשני הצדדים ותניב תוצאות משביעות רצון הן ללקוח והן לחברה.
אשמח לעזור בכל שאלה.
שלומי
שלומי תמיר- בעלים של מקסי סייט ניהול עסקי באינטרנט- בניית זהות אינטרנטית לעסקים