כסאות המתנה - בשביל הלקוחות ובשבילנו
דמיינו לעצמכם שקבעתם תור אצל הרופא, והגעתם אליו בדיוק בזמן המיועד. כשאתם מגיעים, אתם מגלים כי לפניכם נמצאים המון אנשים שטרם נכנסו אליו. אתם מחכים ומחכים דקות ארוכות עד שיגיע תורכם. כולם נעמדים על יד חדרו של הרופא, מצטופפים ועצבנים. חוויה לא נעימה, לצערנו, אך היא קיימת לא רק בתור לרופא. היא עלולה לקרות בכל מקום בו אנו מתבקשים להמתין בתור. אילו רק היה יכול להיות משהו שיקל עלינו את החוויה הזו. ובכן, יש פתרון. כסאות המתנה הנם כסאות נוחים המתאימים בדיוק בשביל אנשים המחכים לתור אצל השיננית, או ממתינים מחוץ למשרד של הבוס. כסאות המתנה נועדו להקל עלינו – האנשים הפשוטים שמתבקשים להמתין מחוץ לדלת עד שיוכלו להתפנות אלינו.
אתם בטח שואלים את עצמכם, בשביל להשקיע בכסאות שמיועדים לישיבה בת דקות אחדות? הרי מי שממתין לנו מחוץ לדלת ודאי לא יחכה שעה. ובכן, כסאות המתנה יכולים לשפר את החוויה שלנו בתור לקוחות, אם אנו מחכים לבעל מקצוע מסוים, במשרד או במוסד. אם יש לנו משרד, אין ברצוננו להעביר את הלקוחות שלנו חוויה לא נעימה של המתנה ארוכה בעמידה מחוץ לדלת. עד שתוכלו להתפנות אליהם, הם יוכלו להתרווח בכיסא, לסדר לעצמם את הניירת או סתם להתיישב ולדבר בפלאפון. כסאות המתנה יכולים להועיל ללקוחות שלנו. הם לא יבזבזו את זמנם לריק בהמתנה לא נעימה כשהם עומדים. זכרו מה קרה לכם כשחיכיתם בתור הארוך אצל הרופא.
כסאות המתנה ושדרוג חווית הלקוח
בנוסף, ישנה דרך לשדרג את כסאות ההמתנה ולהוסיף להם שולחן קטן. השולחן ישמש את מי שממתין בינתיים. השולחן יכול להוסיף פלאים למי שממתין לכם, וגם יכול להועיל לכם כשאתם ממתינים למישהו. הכסאות באים בשלל עיצובים וריפודים. רוב כסאות ההמתנה באים מחוברים כספסל של כשלושה או ארבעה כסאות. אינכם חייבים להפריז במחיר. הנוחות של הכסא היא שחשובה כאן. כאשר אתם בוחרים כסאות המתנה, זכרו לבדוק אם הוא נוח לישיבה ממושכת. העיצוב של כסאות ההמתנה גם יכולים להוסיף לחוויה של הלקוח. אם כסאות ההמתנה מעוצבים ויפים, הם מזמינים את הלקוחות שלנו להתיישב עליהם בנחת.
אז בשביל שאנשים אחרים לא יעברו את מה שאנחנו עברנו בתור המתפתל אצל הרופא, מומלץ לחשוב על כסאות המתנה שיכולים להעניק ללקוחות שלנו המתנה נעימה עד שנתפנה אליהם, ולהבטיח לנו לקוחות מחוייכים ומרוצים.
עוד על כסאות המתנה ניתן למצוא באתר פלס