ריהוט משרד חדש לתדמית חדשה
ריהוט משרדי הוא חלק משמעותי מהאופן בו נראה המשרד ובית העסק שלנו. ריהוט משרדי הוא אחד הדברים הראשנים שתופסים את תשומת לבים של הלקוחות השותפים העסקיים והעובדים בבית העסק. כולנו מכירים את אותם בתי עסק בהם ישנו ריהוט משרדי ישן ולא נוח, אותם בתי עסק שלא טורחים לחדש ולעצב מחדש, נפגעים באופן משמעותי ביותר בכל הקשור לתדמית שלהם בעיני הלקוחות. כניסה לבית עסק בו ישנו ריהוט משרי ישן גורמת לרובנו לגבש דעה שלילית לגבי בית העסק, יתרה מכך, גם במידה והשירות באותו בית עסק או משרד הוא איכותי ומקצועי, אנו עשויים לזכור את החוויה כמוצלחת פחות כאשר, המשרד אליו נכנסנו היה מרוהט הקמצנות ובטעם רע.
ריהוט משרדי חדש עשוי להיות מקפצה לשינוי בתדמית ובתפקוד הארגון כולו. ברור לכולם שקניית ריהוט משרדי, אינה מספיקה ליצירת שינוי אמיתי באופן בו מתנהל ארגון או חברה מסחרית. אולם קניית ריהוט משרד כחלק ממהלך כולל של שינוי ועיצוב מחדש של חברה או בית עסק, עשוי להבליט את השינוי ולתת לו תוקף חיצוני. לקוח, שותף עסקי ואפילו עובד, שיגיעו לבית העסק ויראה ריהוט משרדי חדש ונוצץ, ישר מהניילונים, יבין שמשהו השתנה לטובה. מובן שלא אותו ריהוט משרדי לבדו ישנה את מהותו של ארגון או חברה, אך שינוי חיצוני עשוי להיות סמל לשינוי פנימי אמיתי. בחירת ריהוט משרדי כחלק משינוי תדמית, חייב לקחת בחשבון את המגרעות הקיימות במשרד ולבטל אותן. ריהוט משרד חדש צריך להתאים למסרים שבית העסק מעוניין לשדר. ריהוט משרדי ענייני ופשוט, עשוי להתאים לבתי עסק מסוימים, מנגד בתי עסק אחרים עשויים להעדיף ריהוט משרדי יקר ויוקרתי יותר. אלה הם כמובן פונקציות של קהל הלקוחות והשותפים של ביתהעסק.
עוד על ריהוט משרדי ניתן למצוא באתר מודול בע"מ