מזנונים לחדר עבודה
חדר עבודה הוא בכלל מושג די חדש בתחום של עיצוב בתים. אםפעם חדרי עבודה היו נחלתם של עורכי דין ושאר בעלי מקצוע מאוד "נחשבים", כיום, כמעט בכל בית יש חדר עבודה. כששני בני הזוג לומדים או עובדים, או לומדים ועובדים, בכל בית נחוץ חדר עבודה עם שולחן מחשב, פקס, מדפסת וכמובן - מזנונים. בין אם אתם עובדים מהבית כעצמאים או משלימים שעות עבודה בבית, אם אתם רוצים משרד אמיתי - נוח המשדר אווירת עבודה רצינית - כדאי שתתחילו כבר עכשיו לחשוב על האופציה של מזנונים.
נכון שהתרגלנו לחשוב על מזנונים בעיקר בסלון או בחדרי שינה אבל משרדים משודרגים,בהם אנו מבלים שעות רבות במהלך היום, הם לרוב משרדים הכוללים מזנונים. מזנונים משרדיים אמנם משמשים אותנו למטרות אחרות מאשר מזנונים לבית: בעוד שבבית אנו מנצלים מזנונים להניח עליהם מכשירים חשמליים (רמקולים, טלוייזיה, די-וי-די ועוד), אבזרים דקורטיביים (נרות, אגרטלים וכו') ואף מנצלים מזנונים בכדי לאחסן מוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה, כאשר מדובר על מזנונים למשרד, מדובר על מזנונים אשר נועדו לאחסון ציוד משרדי (ספרים, קלסרים, מדפסות,פקסים ועוד).
בכדי לסייע לכם להכנס למצב רוח של עבודה (ל"מוד עסקי"), כל הריהוט של חדר העבודה צריך להיות מוכוון עסקים. החל משולחן המחשב, דרך כיסא המנהלים וכולל מזנונים, הכל צריך להראות רציני ומכובד, משמע: ריהוט קהה, ניאטרלי, עם זוויות חדות וכו'.
אם אתם אנשים מסודרים ומאורגנים, אתם יכולים לבחור מזנונים מעץ, פורמייקה או פלסטיק עם דלתות שקופות כך שניתן יהיה בבירור לראות את הציוד המאופסן בתאי המזנונים, אם אתם אינכם כאלה, כדאי לבחור מזנונים עם דלתות אטומות. אם יש לכם בחדר העבודה ציוד רגיש (חומי מסווג של לקוחות ועוד), ניתן לבחור או להזמים מזנונים עם דלתות ומגירות ננעלות לנוחיותכם. אם אתם עצמאים - מזנונים משרדיים הם חלק מההוצאות המוכרות עבור ריהוט ואבזור המשרד.