טיפים להתקנת מחיצות משרדיות
אנשים רבים אינם יודעים כיצד להתקין מחיצות משרדיות. מחיצות משרדיות יכולות לסייע לכם בחלוקת שטח העבודה למספר חלקים, על מנת לגרום לעובדים לחוש כאילו לכל אחד מהם יש משטח פרטי ונוח משלו. המשמעות של מחיצות משרדיות היא שהעובדים חשים כאילו הם חשובים יותר בארגון. הם מקבלים את השטח שלהם, יכולים לבצע שיחות בפרטיות מבלי שיחושו כי כולם מקשיבים להם, ובאופן כללי, מרגישים כאילו הם בעלי תפקיד רם יותר ובעל חשיבות. זו הסיבה, שבמשרדים רבים מחליטים על התקנת מחיצות משרדיות.
התקנת מחיצות משרדיות יכולה להתבצע על ידי אנשי מקצוע, אך גם יכולה להתבצע על ידי בעלי המשרד. ההתקנה של אותן מחיצות אינה מסובכת כפי שזה נראה. אחרי הכל, מחיצות משרדיות אינן מגיעות עד הקצה העליון של המשרד. המחיצות מגיעות רק עד גובה מטר שישים או שבעים. כאשר העובדים עומדים, הם לרוב יחושו כי המחיצות כלל אינן מחיצות, אלא סתם לוחות מתכת או פלסטיק שעומדים ביניהם. למרות זאת, כאשר העובדים יושבים, התחושה כי מדובר בקיר מאוד אמיתית. זאת, כיוון שבזמן ישיבה המחיצות מגיעות לגובה לא נמוך, ונותנות תחושה שהן גבוהות למדי.
כדי להתקין מחיצות משרדיות, עליכם למדוד את גודל המשרד. בדקו מה רוחב השטח שאתם רוצים להעניק לכל עובד. רוחב של שישים סנטימטרים הוא רוחב סטנדרטי, אך אל תהססו למדוד ולנסות זאת בעצמכם כדי שתדעו שהרוחב אכן מתאים לשטח העבודה של עובדיכם. לא תמיד יהיה מומלץ פשוט לחלק את המשרד, וברוב המקרים עדיף שפשוט תבחנו זאת. אם העבודה במשרד שלכם דורשת חפצים נלווים על השולחן בנוסף למסך ולעכבר, עליכם לדאוג כי השטח יהיה גדול יותר.
עוד על מחיצות ניתן למצוא באתר פדסטל מערכות בנייה