מודיעין עסקי
בין הגלובליזציה למציאות העסקית הדינאמית וחופש המידע, נדרש עולם העסקים לאמץ כלים חדשניים, לצורך הצלחה עסקית.מודיעין עסקי הוא אחד הכלים החיוניים ביותר, לצורך הצלחה עסקית בתקופתנו. עיקרו, באיסוף וניתוח של מידע על השוק, בו פועל תאגיד מסוים, על מתחרים, תהליכים ומוצרים בענף, כבסיס לקבלת החלטות עסקיות.
מי צריך מודיעין עסקי?
תאגיד או עסק שרוצים להשיג יתרון תחרותי מול המתחרים ומעוניינים להגדיל את מחוייבות הלקוחות אליהם. התחרותיות הדינאמית בה מצויים רב התאגידים מחייבת מידע עסקי בזמן אמת.
אם אתם מעוניינים להצליח, אתם זקוקים ל-
מידע שיספר לכם מיהם המתחרים שלכם
מידע על השוק או הענף בו אתם פועלים או מתכוונים לפעול
מידע שיגלה לכם מיהם הספקים והלקוחות הפוטנציאליים שלכם
מידע על תחזיות, פרוייקים, מוצרים בתהליכי פיתוח, מגמות שוק ומיזוגים
מידע אודות קמפיינים, אירועי קידום מכירות ומבצעים עתידיים של המתחרים
מידע שיצייד אתכם במירב האינפורמציה החיונית להתקשרויות עסקיות בחו"ל
מידע שיספק לכם כלים להתמודדות יעילה בתהליכי קבלת החלטות, חיזוק החוסן
הפיננסי, הגדלת היתרון התחרותי ובחירת האסטרטגיה העסקית המתאימה.
נוסחת ההצלחה של מודיעין עסקי
איסוף + מיפוי + אימות+ יצירת סינרגיה למידע+ ניתוח והפצת מידע+הפיכה לכלי עבודה+ פעולה= יתרון תחרותי= הצלחה עסקית
מנכ"ל ובעלים של חברת החקירות "לקט מידע",
המוכרת בשוק החקירות בארץ ובעולם, כחברה גדולה, מקצועית ואמינה, המספקת שירותים לחברות המובילות במשק הישראלי.
eli@leket.co.il
לאתר הבית- http://www.leket.co.il