דבר זה הופך את האינטרנט לכלי המרכזי לקידום עסקים ומטרות, ולכן כל אדם, אשר מעוניין לפרסם את עצמו, בונה אתר תדמית או חנות וירטואלית, במטרה למשוך אליו קהל חדש.
איך מפרסמים אתר? תתקדמו...
בניית אתר תדמית היא רק הצעד הראשון בקידום דרך האינטרנט. לאחר הקמתו של אתר, איש אינו יודע עליו, מלבד בעליו וכמה קרובי משפחה. על מנת שאותו אתר תדמית או אתר סחר ישיג את מטרותיו וישגשג, חשוב להשקיע בפרסום וקידום אתרים.קיימות דרכים רבות לפרסום וקידום אתרים באינטרנט, ולהלן שתי דוגמאות עיקריות:
• פרסום אתרים באמצעות קישורים ממומנים – מדובר בקישורים לאתר שלך, אשר מוצבים במנועי חיפוש שונים ברשת, ובראשם – גוגל. תמורת תשלום חודשי הקישורים הללו עוזרים להפנות את כמות הגולשים הגדולה שלהם אל האתר שלכם.
• קידום אתרים אורגאני במנועי חיפוש – קיימות שיטות רבות לקידום אתרים במנועי חיפוש דוגמת גוגל. באמצעות שיטות קידום שונות ניתן להעלות את הדירוג של אתר סחר או אתר תדמית במנוע החיפוש, דבר אשר יוביל לכך שיותר ויותר גולשים ייחשפו אליו בכל יום. ככל שתנועת הגולשים אל אתר כלשהו גדולה יותר, כך עולה הערכיות שלו בעיני מנועי החיפוש, דבר אשר מוביל בעצם לכך שהדירוג שלו עולה עוד יותר.
חשוב לציין, שקידום אתרים זוהי עבודה לא פשוטה, אשר דורשת השקעה של זמן רב וגם הבנה עמוקה בתחום. לכן, תמיד מומלץ לפנות לשירותים של חברות המתמחות בקידום אתרים , אשר יידעו כיצד להפיק את המירב עבור כל סוג של אתר אינטרנט, ולהביא אתכם לתוצאה הרצויה. לעומת זאת, פנייה אל גורמים חובבנים או קידום אתרים בשיטת "עשה זאת בעצמך" פחות מומלצים, מפני שהתוצאה הסופית עלולה להיות הפוכה ממה שהתכוונתם. במקום שאותו אתר תדמית יסייע לכם להתקדם הוא עלול דווקא לפגוע באמינות שלכם.
לסיכום – האינטרנט יכול להוות קרש קפיצה משמעותי עבור בעלי עסקים, אך עלול גם לפגוע בהם – הכל תלוי באופן שבו אתם עובדים מולו. עליכם לזכור, כי ניהול אתר תדמית הוא שווה ערך לניהול קמפיין יחצ"נות, וניהול חנות וירטואלית הוא רציני בדיוק כמו ניהול חנות אמיתית –לכן חשוב מאוד להשקיע באתר שלכם ולטפח אותו. התוצאות לא תאחרנה לבוא...