דיוור אלקטרוני באינטנרט ובסלולר יעיל זול ומהיר
דיוור נכון ישיג לנו מספר מטרות אשר בסופו של תהליך יגדילו את מכירות העסק-
• שמירה על בסיס הלקוחות הקיים.
• גידול בסיס הלקוחות.
• הגדלת המוניטין של העסק.
• הגדלת המכירות.
עלויות השימוש בדיוור זולות מאוד ומסתכמות במאות בודדות של שקלים לחודש, עסק עם מאגר לקוחות של כמה מאות יכול בשימוש נכון בדיוור אלקטרוני באינטרנט ובסלולר להגדיל את מאגר הלקוחות לכמה אלפים.
ניתן להשתמש בשרותי דיוור גם ללא צורך בבעלות על אתר אינטרנט, כל עוד לעסק יש רשימת לקוחות מסודרת בקובץ אקסל ניתן לבצע משלוח הן לתיבות מייל והן למכשירים סלולרים.
מחקרים מראים שאחוזי הפתיחה למיילים שיווקיים נותרו גבוהים לאורך השנים, ובבחינת עלות אל מול תועלת אזי מדובר בכלי השיווק היעיל והאפקטיבי ביותר.
כאשר מדובר על דיוור לסלולר הנתונים אף גבוהים עוד יותר (חישבו לרגע על עצמכם , מתי בפעם האחרונה לא פתחתם וקראתם הודעת SMS שנשלחה אליכם?).
שימוש נכון במבצעי חבר מביא חבר יכול יביא לגידול של עשרות אחוזים בבסיס הלקוחות הקיימים ומכאן יביא לגידול מתמשך במכירות.
מה הן הטקטיקות העדיפות:
• דיוור מחירים מיוחדים.
• דיוור הטבות מיוחדות ללקוחות קיימים המצרפים חדשים.
• דיוור שאלונים לקבלת מידת שביעות /אי שביעות רצון.
• שיתוף הלקוחות במוצרים חדשים.
• שיתוף הלקוחות בשינויים צפויים וקבלת חוות דעת.
לסיכום שימוש נכון ויעיל בדיוור יביא הן לגידול בבסיס הלקוחות והן לגידול במכירות.
אלמוג
מרצה לשיווק באינטרנט במרכז הבינתחומי בהרצליה ובאוניברסיטה הפתוחה
שותף במקסי סייט- ניהול עסקי באינטרנט.
יצירת קשר-
almog@maxi-site.com